Marraskuun höpötykset

Rosalina, saattaa olla näärännäppy. Vaaraton, mutta ikävä. Miulla parani itestään ainakin, kun yhen kerran on ollu.

Kiitos vastauksista! Googletin näärännäppyä, kun oli mulle vieras käsite. Oireet täsmää! Sitä tämä siis varmaan on. Kattelen mihkä suuntaan kehittyy, meen lääkäriin, jos lähtee pahenemaan.

Mulla on ollu kesällä pari näärännäppyä. Ensin toisessa sit taas toisessa silmässä. Suihkussa meni puhki ja sit parani itsekseen. Kuulemma voi uusiutuakin.

Täällä oli yks aamu (kaks viikkoo sitten) satanu vajaa 40cm lunta yön aikana. Oli mielenkiintonen työmatka sillon mutta nyt siitä lumesta ei oo paljo mitään jälellä. Onneks kuitenki pakkaset tullu niin ei oo ihan kauheeta muta liejua joka paikka. :)

Pysyisipä! Jotenkin ollut jo niin pitkään pimeetä ja synkkää! Pikku pakkanen ja lumi maassa, muuta en talveks tarvi :D Ja jouluna on oltava, viime joulu oli aivan kaame rankkasateineen, oon niiiiiiiin Jouluihminen ja nyt ku sain luntakin niin heti suunnittelin jouluvalojen,verhojen jne asennusta :P Säästän miestäni ja laittelen Joulukuun alussa ;) parvekkeelle kyhäsin kyllä jo valot ja lyhtyä <3

On kyllä paljon valosampaa nyt, ku tuli lunta, saa nähä kuinka kauan säilyy. Inhosin sitä jatkuvaa harmautta. Onneksi mieskin vaa tykkää lumitöiden tekemisestä :) .

Huh huh. On kuulkaas leidit ollu haastavat päivät olla kolmenpäivän koulutuksessa. 1) tsemppaa, älä nukahda luennolle 2) yritäppä vältellä jotenkin kiemurtelemalla illallisen viinit (esitin etten pidä) 3) kun saat hyvitys siiderin pyytämättäsi hymyile nätisti ja kiroa mielssäsi 4) lähdeppä siideri kourassasi kiertelemään karaokebaarin puolelle ja livahda pari kertaa juoman kanssa vessaan niin että saat sen "tuhottua" 5) niin ja muista välillä näyttää siltä että hörpit juomastasi.

Kyllä kävi välillä mielessä että vois kai tää olla helpompaakin, mutta kun en nyt tälle puolitutulle jengille todellakaan oo halukas kertomaan yhtään mitään vielä. Tänää kuitenkin kotiin, mahtista...

Huh, rankka koulutus, onneksi selvisit vissiin ihan hengissä :)

Mulla samankaltainen kokemus tuosta juomisesta firman pikkujouluista, pidin yhtä lonkerotölkkiä alkuillan edessäni, eikä kukaan kyselly mitään, mutta jossain vaiheessa yks vähän ikävämpi työ"kaveri" alko oikein kyttäämään mun juomisia ja haki mulle drinkkejä. Onneksi olivat kokiksen värisiä, niin kävin salaa keittiössä vaihtamassa lasin sisällön ja join oikein kuuliaisesti kun se vahti sitäkin paljonko mulla on sitä jäljellä.. argh mikä tyyppi.

Erilaiset perheet ja toisenlaiset äidit ihan pakko kattoo joka jakso :) Ja lumi <3
Mua ei kyllä sais kirveelläkään mihinkä illanistujaisiin, niin huono olo aina iltasin. Hauska kyl lukee noita teidän "selviytymis taktiikoita" juhlissa :D

Mä katoin toisella silmällä tota Erilaiset perheet. Noi kaikenmaailman odotusohjelmat on kyl ihan pakko kattoa. Mun uus suosikki on toi Manhanttanit äitiyskonsultti (vai mikälie :D).

Ihana herätä ja tää lumi on vielä maassa ja toistaiseks ei oo sulamasaa :)

Ihanaa että vihdoin tuli lunta maahan! Jotenkin valoisampi olo heti :)

Eilen sain taas sydänäänet kuulumaan ja laskeskelin et syke olis ollu jotain 160. Olin kyllä tosi iloinen et sain vihdoin viimein varmuudella kuulumaan äänet. Helpotti taas hetkeksi epätietoisuutta.

Täällä kans lunta, ylläri vaa et vettä luvannu.. vois jo jäädä maahan. Nii ankeeta se pimeys ja harmaus.

Tämmönen ei niin aiheeseen liittyvä kysymys et mitä ostaa joululahjaks henkilöille joilla on jo kaikkea? Aina vaan menee vaikeammaksi vuosi vuoden perään....

Miettinyt samaa kummilikan lahjojen suhteen.. Jouluna ku ei oikein viittis rahaakan tyrkätä kuoreen... Vuodesta toiseen täytyy sen äidiltä kysyä mitä se tarvii.. Ku niillä on jo ihan kaikkea.

Takaisin