Marraskuun höpötykset

Joo en pysty edes 50km matkaa istumaan autossa etteikö välissä täytynyt pysähtyä vessaan. Ja vielä lähtiessä kotona kävin. Todella ärsyttävää..

Tänään oli piiiiiitkästä aikaa hyvä olo koko aamupäivän :) Sen kunniaksi piti äkkiä ottaa ilo irti elämästä ja syöksyä pihalle pulkkailemaan muksujen kanssa! Ja kun vielä sisälle tullessakaan ei oksettanu ja sain syötyä ni täytyipä repäistä - siivota, laittaa jouluvalot & koristeet ja tietysti kynttilöitä <3 <3 ...no nyt on heikko olo kaiken riehumisen jäljiltä, mut silti onnellinen fiilis, kun sai niin monta juttua tehtyä ja koti siistinä!

Täälläkin tänään pitkästä aikaa parempi olo. Kävin kummipojan synttäreillä ja piti sen jälkeen käydä ostamassa kebabit kun niin teki mieli ja saan vihdoin syötyä jotain. Mut se kostautui kun nyt pitää sit ravata vessassa kun maha meni ihan sekaisin :D

Voi että ku ahdistaa taas toi Kuopion lapsisurmat. Siis hohhhoijaa. Täähän menee sairaaksi touhuksi. Edellisellä kerralla alko kunnon surma-aalto, joka kesti lähes kokonaisen vuoden. Pidetäänhän naiset hyvää huolta itsestämme, läheisistömme sekä ollaan myös kiinnostuineita naapureistamme hyvällä tavalla.

Pakko munkin hehkuttaa et viime yönä en heränny kertaakaan, kuuden pintaan eka kerran kävin vessassa. Eka kerta sitten ihan alkuraskauden.

Täälläkin nukuttiin hyvin,mutta herättiin.....plussa keliin ja sateen ripsutukseen,se niistä lumista :( Nyyh :(

En nyt muista missä ketjussa (varmaan useammassakin) on ollut puhetta noita dopplereista. Mä sen ultrakokemuksen jälkeen rakastuin niin siihen puksutukseen, että päätin että meillehän hommataan sellainen. Miehelle sitä puhelin viikonloppuna ja hänen ehdoton kantansa oli että "semmosta ei tarvita, ei semmosia ole ennenkään ollut".

No ei ehkä oo ollut, ehkä moni muukin asia on muuttunut. Ja meillehän se tulee. :D

Mä heräsin vaan kerran yöllä pissalle + aamulla kun mies lähti töihin. Sain pienet raivarit kun heräsin puol yks ja mies kyttäs vielä telkkaria. Herätys kuitenkin ennen kuutta jo. Onhan se aikuinen ihminen (kai) mut on rai-vos-tut-ta-vaa kun koko päivän on yksin kotona ja kun toinen tulee kotiin ni sit ruvetaan jotain tirsoja ottamaan :D

Verkkokaupassa se dobleri joka liitetää puhelimee makso 40€ ja ja raskauskeijukka melkein 60€ kiva hinta ero

Tänään oli eka neuvola ja kyllä sieltä saatiin kuulumaan pienet sydämen tykytykset Ja viikkoja nyt siis 9+4.
Joo vessaan pitää nousta vähintään kerran yössä vaikka turhaa se on kun multa ei irtoo siitä huolimatta pissa vaikka hätä on kova. On kuulkaas aivan hirveetä. Eikä ole pissavaiva, se on poissuljettu juttu. Viime raskaudessa oli täysin sama ongelma ja meni ohi siinä 2/3 aikoihin kun kohtu nousi ylöspäin. Ei auta vaikka istusin tunnin pöntöllä. Aamulla sitten alkaa pikkuhiljaa tulemaan kun oon ensin hetken valvonut, juonu aamukahvit ja muuta pientä touhua.

Mä en käsitä miks ihmisen pitää aina hakee jotain kamalaa ajateltavaa, kun yhdestä on päässy eroon. Ja miks pitää alkaa lukee kaikenlaista..? Tällä kertaa aiheena kohtukuolema. Huoh

Huomasin että kännykkäänkin voi ladata jonkin doppleri sovelluksen. Pitäis vaan ostaa se lisälaite. Mistähän semmoisen sitten voi ostaa?

^ tuossa ylempänä oli siitä "kännykkä-dopplerista" :) mä löysin nettikirpparilta itelleni tavallisen dopplerin 20€ kuluineen, toivottavasti tulee pian postissa..!!

Joo mä löysinkin sieltä play kaupasta , sieltä pääsi sen yrityksen sivuille mistä sen lisäosan voi ostaa. Hinta ois 69 $. En taija viihtiä tilata... Tuntuu turhalta kun kyllähän niitä ääniä saa neuvolassakin kuunnella...

Saisko ebaysta? Siellä luulis olevan halvempaa. Toki pk:t tulee päälle, jos ei satu tulemaan kuluton tarjous.

Ja siis tässä mallissa puhelimeen ladataan se sovellus ja kiinnitetää puhelimeen se doppleri. Tätä olen itse miettinyt kun tän voi nauhoittaa kanssa :) et on pieni hinta ero

Takaisin