Marraskuun höpötykset

Pakko hehkuttaa! Muistaakseni eka yö kun en herännyt amuyöllä ollenkaan pissalle :hello2Wuhuu, tekee hyvää kun VIHDOIN saa nukuttua. Uni on mulle tär-kee-tä!! Alkuyöstä kyllä saa vähän väliä vaihtaa asentoa, paikat puutuu nopeasti. Muilla samaa? Aiemmissa raskauksissa nukuin lähes aina tosi hyvin, ärsyttää kun nyt oon nukkunut niin surkeasti.

Kohta lasten kanssa ulos lumeen leikkimään!!:wav

Mulla oli joku aika sitte yks tai kaks yötä ku ei tarvinnu vessaan herätä, muuten se onki sit ollu jo viikko ennen plussausta tätä yölläki vessassa juoksemista..

Sama, joka yö 1-2 kertaa noustava vessaan ja juomaan vettä. Ja esikoinen herättää vaihtelevasti öisin. :disgust

Mäkin käyn 1-2 kertaa yössä vessassa ja monesti menee aikaa ennen kun samahan uusiks. Mut venyvän yötä illasta ja aamusta aina kun mahollista. Aina ei oo kun työvuorot on 9-21 ja työmatkaan menee 3 varttia suuntaansa...

Mullaki eka kertaa yö ettei vessaan tarvinnu herätä mutta sit valvoin sen takia ku ei happi kule tämän järkyttävän flunssan takia. :(

Meillä on miehen työpaikan pikkujoulut 19.12 niin onneksi sitten ollaan jo niin pitkällä että voi huoletta sanoo syyn miksi ei juo tai muutenki kun kuskina sinne meen niin käyttää sitä hyväksi. :) riippuu toki siitä että miten hyvin siihen mennessä masu pullahtanu esille. :)

Mä luulen et ei enää np ultran jälkeen kiinnosta onnistuuko salailee vai ei jos siellä todetaan kaiken olevan hyvin.

Aaaah, autuus (vaikka närästääkin!)!! Sain kauan kaipaamaani kiinalaista ruokaa (+ sorruin ostamaan Batteryn. Sitä on joskus vaan pakko saada, sallin sen itselleni myös raskausaikana, kun ei sitä tule juotua kuin max pari tölkkiä puolessa vuodessa.) Meillä on täällä ehkä Suomen paras chinese, ja se on ollut syksyn kiinni. Kyllä oli niiiiin hyvää!!! :) kohta lapset nukumaan ja sit lisää mielitekoja sileiks, Kinder Bueno odottaa kaapissa. :grin

Ostin muuten minäkin dopplerin! Ihanaa, että isosisarukset pääsee kuulemaan vauvan sydämen puksutusta:p joten postia odotellessa.:love017

Mä hiffasin äsken aivan mahtavan asian. Kun mulla on 24/7 niin älyttömän tukala ja turvonnut olo, vaikka syön terveellisesti, juon vettä paljon eikä painokaan ole yhtään vielä noussut. Kokeilin laittaa esikoisen odotusaikana ostetun napakan masutuubin alavatsaa tukemaan. Kappas, olo helpottui tosi paljon!!!! :) En ollut uskaltanut edes ajatella moista, koska aiemmissa raskauksissa pienikin vaatteen puristavuus nostatti pahoinvoinnin. Joten nyt oon kulkenut alusta pitäen mukavissa ja löysissä vaatteissa. Mut näköjään pystyn masutuubia pitämään ja se helpottaa oloa. Toinen oloa helpottava juttu on etukenossa nojailu, niinkuin usein synnytyksessä supistuskipua helpotetaan.
Jospa mä tän masutuubin kanssa nyt kestän nää seuraavat pari viikkoa vielä. Toivoa sopii, että tämä helpottaa, kun toinen kolmannes pyörähtää käyntiin... (nyt vasta 9+3).

Muokattu viimeksi:
Huh huh. Kotiin selvitty ja pientä väsymystä lukuunottamatta kaikki hyvin. Nyt pari päivää lepoa ja sitten vielä yks 2 päivän työreissu ens viikolla. Sitte ne ois onneksi tältä vuodelta ohi! Mies tuumaskin että näyttäs siltä että tuo reissaaminen ei oikein sulle enää sovi. :grin Niin samaa mieltä! Ens vuonna reissuja vain hyvin tiukan harkinnan jälkeen!

Voi eih... mä kävin katsomassa alkuvuodesta synnyttävien masukuvia. Miten ihania kuplia!!!!:Heartpink:Heartred:Heartpink Voisko pliis mennä aika nopeasti, että meilläkin alkais masut pyöristyä enempi. Ja ne vauvan liikkeet..... Voi nyyh, niitä on niin ikävä! Miksei tätä ekaa kolmannesta vois vaan skipata?:confused5:laughing002

Freyja,mä just huomasin että oltiin molemmat aikasemmin helmikuisissa :O ja eiks sullakin 2 km?

Crysade, olin joo helmikuisissa. Takana siis kaksi keskenmenoa ja toinen silloin helmikuisista ja toinen viime vuoden kesäkuisista. Siis la:t olis ollut tuolloin. Toivotaan nyt et molemmat saisivat kesäkuussa oman pienen :)

Haha, noniin. Tietty tänä yönä piti käydä NELJÄ kertaa vessassa. :D hyvä tuuri ei jatkunut kovin pitkään...

Voi toi wcssä ravaaminen on KERTAKAIKKIAAN ärsyttävää. Ja mä en tiedä miten teillä muilla, mutta mulla henk.koht raskauden alusta aina loppuvaiheeseen oon naimisissa wcn kanssa. Mulla tuppaa aina vauvat, jotenkin laskeutumaan melko alas jo keskiraskaudessa. Sit se on sitä unettomuutta/unen katkonaisuutta lähes koko raskausaika. :(

Olipa I-HA-NAA nukkua omassa sangyssä oman kullan kainalossa. Oon nukkunu niin hyvin (vaikka pitikin kertaalleen nousta vessaan) kahden reissunpäällä pyörityn yön jälkeen. Kyllä oma sänky on paras paikka maailmassa. :)

Päätettii nukkuu miehen kaa viimeyönä sellaiset rapeat 16h putkee. Taidettii molemmat olla vähä väsyneitä

Mekin herättiin vasta ysiltä ja mä menin jo ennen kasia pötköttää. Kröhöm.

Nukahdin eilen kesken elokuvan sohvalle. Mies herätti jossain vaiheessa, että sänkyyn voisi mennä jatkamaan. Aamulla oli väsynyt olo, vaikka unta tuli otettua ihan riittävästi.

Olen nyt koko aamun oksentanut. Mitään en ole vielä uskaltanut syödä, kun vesi ei pysynyt sisällä. Minun piti viedä koira lenkille, mutta nyt kipeänä oleva mies sitä lähti viemään. On niin huono omatunto ja itkua tihrustaen vain pyytelin mieheltä anteeksi. :( Kyllä hän vakuutteli, että on ihan ok ja näki tietysti itsekin, miten huono olo minulla on. Lupasin yrittää tehdä sitten aamupalaa hänelle.. puuroa laitoin itselle. Täytyy kokeilla, miten pysyy alhaalla. Ajattelin vain, että sen oksentaminen ei ehkä ole niin epämukavaa. Jotenkin tuntuu, että tämä pahoinvointi menee koko ajan vain pahemmaksi, vaikka viikkoja tulee lisää. Tänään siis on 11+4. Toivon todella, että tämä pian hellittää.

Joo mulla helmikuu2014 ja heinäkuu2014.. nyt pidetään kyl kaikki peukut pystyssä! Mua ärsyttää et tääkin nyt pelottelee näillä vuodoilla et ei voi yhtään hengähtää. Toisaalta en usko että olisin uskaltanut rauhottua muutenkaan :D päivä kerrallaan ja otetaan vastaan se mitä tulee.

Takaisin