Marraskuu

Mua ketuttaa kun mies ei ole kuunnellut minua yhtään. Hän lupasi hoitaa yhden sylyön jos herätän hänet siihen. Nukuimme siis kaikki vierekkäin. Puoli yhdeksän tönin miestä ja sanoin että kohta alkaa huuto. Luulin että ottaa pojan mukaan alakertaan. Ei, sain leikkiä tutilla. Sitten kun vähän vinkkasin että vaippa tarttis vaihtaa, hän haki pojan alas. Laitoin tulpat korviin ne ei auttanut mitään.kuulin kaiken. Mies tuli syötön jälkeen ylös ja laski ähisevän vauvan mun viereen. Oon tuhannesti sanonut että aamulla ei voi laskea kun haluaa olla sylissä. Tästä sain taas sanoa. Sitten ne menikin takaisin alas. Poika ilmeisesti pulautteli..kuten aina aamuisin..kuulin kun mies ihmetteli asiaa vaikka eilen todisti ihan saman tapahtuvan. Heräsin kaksi tuntia myöhemmin..mies väsyneenä antoi heti pojan minulle ja meni itse nukkumaan.mä en nukkunut mun tauolla yhtään. Onneksi yöllä nukuin viisi tuntia putkeen.
 
Mä oon hoitanut meillä lapset yö aikaan. Miehen pitää kuitenkin jaksaa päivät töissä.
Esikoinen itki jonkun verran maahansa öisin, ni etenkin viikonloppu aamuisin tuntu suoraan sanottuna sille, et isäntä sai painua pojan kans niin pitkälle ku pippuri kasvo, seuraavaan imetykseen saakka. Hiukan meni aikaa, että isäntä oikeasti ymmärsi, et niitten täytyy oikeesti lähtee makkarista muualle ja mielellään vaikka pihalle saakka, mutta ymmärsi kuitenkin. Nyt ei oo vielä moisia fiiliksiä tullu. Niitä odotellessao_O
 
Mäkin jaksan sen kuusi yötä viikossa, mutta kyllä mun mielestä viikonloppuna voi mieskin yhden yön yhden syötön kestää. :)
 
Heh, yleensä herään vauvan kanssa joskus 10.30 omaan päivääni. Jäin kuitenkin nyt hereille (jo) ennen yhdeksää ja nyt on ihan sellainen olo kun olis jouluaatto ja hereillä tosi aikaisin :D :D
 
Täällä on ny niin paljon lunta, et vois oikeesti luulla et on joulu:santa

meillä heräs koko porukka ylös puol seiskalta ku isäntä läks töihin..
 
Mun selkä on ihan hajalla. Varmaan joku kunnon tulehdus. Kaikki imetysasennot tekee kipeetä.
Viime yönä nukuin neljä tuntia. Vauva nukkkui kuusi. Kaksi tuntia kränisi taas nukkuessaan. Kahdeksalta syötin taas ja jätin mahalleni nukkumaan ja sainkin nukuttua yhden lisä tunnin ilman meteliä.
 
Onko teille tullu raskauden jälkeen mitään mielihaluja ruokaa kohtaan? Mulla on ny joku ihme himo raejuustoon ja salaatin päälle pakko saada balsamico-kastiketta :grin
 
Mä vedän myös liikaa suklaata. Olikin koko raskauden niin siloinen iho, mutta johan alkaa finniä puskemaan..
 
Siihen finneihin auttoi mutanaamio ja vedin ihan kunnolla vettä. Kolme päivää. Piti saada iho siloseksi kaste/hääjuhlaan. :wink
 
Joo suklaan himo jatkui raskauden jälkeenkin. Päätin olla ristiäisiin asti ilman herkkuja, puoltoista viikkoa mennyt jo ilman repsahduksia ja pari viikkoa jäljellä :)
Salaa haaveena että olisin juhlissa jotakuinkin esiteltävässä kunnossa, mutta taitaa jäädä haaveeksi. Inho omaa kroppaa kohtaan on suuri, vaikka miten yrittäisin muistutella itselleni että olen juuri synnyttänyt. Siksi seksielämä kärsii kun en usko että kukaan haluaa tällaista mätökästä... :/
 
Suklaa täällä kans. Ennen raskautta ei ollut mitään suklaahimoja mutta paluuta ei näytä olevan. En edes yritä kauheesti hillitä, yksi herkku per päivä menee keskimäärin. Terkka lohdutteli punnituksen jälkeen että synnytyksen jälkeen menee 6-12kk ennen kun kroppa palautuu normaalimittoihin. Sitä odotellessa :/
 
Tuo ei ole kivaa jos huono itsetunto painaa mieltä. Itse en ehtinyt paljon miettimään miltä näytän. Kuuden päivän jälkeen kun kotiin pääsin, onnekseni mies oli niin innoissaan kotiin paluustani että olisi heti halunnut kanssani peittojen alle. Hyvin selväksi on tehnyt mulle että mulla ei enää raskaus näy vaikka itse asiassa vielä on 4kiloa alku painoon matkaa.
 
Suklaa täälläkin, en edes normaalisti suklaasta kovin välitä, nyt menisi helposti levyllinen päivässä, vähän pitää kuitenkin rajoittaa :D
 
Vaikka mulle tärkeintä on että vauva saa ruokaa niin olinkos yöllä ylpeä kun pelkällä äidinmaidolla poika nukkui 4tuntia. Eilen en antanut yhtään korviketta.

Miinusta sitten taas siitä että mulla on taas kuukautiset!!! :sad001
 
Mulla alkoi myös menkat. Odotettavissa sinänsä kun ei imetä..mutta silti aika iloista, kun 6 viikon jälkivuodon jälkeen on viikon tauko ja taas vuotaa. :D
 
Miksei mulla ala kuukautiset.. Kuinka kauan niissä voi mennä? Nyt 6vk synnytyksestä
 
Takaisin
Top