tinkerbell84
Näppärä viestien naputtelija
Kuulosti iines* ihan omalta voinnilta tänään tuo sun kertomukses olotilaa myöten! Paitsi että mulla tais mennä toivo jo tän suhteen, toivottavasti sulla homma etenee vielä [:)] Aamusta alko harjotussupistuksia tuleen aika reippaasti ja iltaa kohden vaan ylty, YHDEN kipeän sai puserrettua kunnes laantu harkoiksi takaisin ja nyt ei juur mitään muuta ku sitä jatkuvaa kiristystä. On ollu vaikeaa välillä erottaa ees supparia, kun lähes koko ajan puristaa mahaa ja särkee sen vuoksi. Pöksytkin on saanu tarkistaa pariin otteeseen kun on ollut niin märkänä[:D] Mutta ei kai se sitä lapsivettä oo ollut, sitä tavallista vaan. Oon ollut tänään muutenkin kumman väsynyt ja veto pois ja sellanen ihmeellinen ei etova, mutta outo olo ja kinttuväliäkin juilinut enemmän kun ennen, mutta ei vieläkään tullut sitä lähtöä[&:] No onhan mulla tässä näitä päiviä vielä..
Nyt taas hurjasti tsemppiä kaikille synnärillä olijoille ja sinne suuntaaville, täällä pidetään peukkuja![:D]
Nyt taas hurjasti tsemppiä kaikille synnärillä olijoille ja sinne suuntaaville, täällä pidetään peukkuja![:D]
Sen jälkeen alkokin aamu Panadol-annoksella että pääsi ees ylös.. Oiskin vaan siitä kiinni, ettei jaksa oottaa, mutta kun ei, pitää olla niin uskomattoman kipeäkin. Ja rechaka, oon myös hyvin katkera samaisesta lääkäreiden kommentista kolme viikkoa sitten "ei varmastikaan mene la:n saakka kun oot noin noin hyvin auki". Tänhän piti käytännössä pudota käsiin jo rv 35 lopulla! Nooh, jospa se tästä pikkuhiljaa taas olo kohenisi tälle päivälle ja saisi vaikka jotain aikaiseksikin. Pitää ottaa taas ryhtiliike ja lopettaa tämä turhanpäivänen ruikutus![:)] On tää loppuraskaus vaan ihanaa, vai mitä naiset?[:D]