MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin kävin tänään pienellä kävelyllä ja kävelin ihan kivaa vauhtia. Loppumatkan sitten hiivin, kun kipristeli. Pitää näköjään raahautua joka päivä jonkunlaiselle kävelylle, kun tulee hyvä mieli. ..huomenna 2km reissu neuvolaan.

^ Mulla oli myös kunnon virtapiikkipäivä eilen. Kävellen kauppareissu (yht. n 4km) ja touhua koko päivä. Ihme levoton olo ja huomasin olevani omissa ajatuksissa vain. Kotimama tais tuolla toisessa ketjussa sanoa samaa.. Nyt on täälläkin vadelmanlehtiteetä hommattuna ja koitan muistaa hörsiä sitä joka päivä. Hyvää oli, kun illalla kupillisen jo join.

Kiiamarialle tsempit! :)

Ja Caarina, sun kuulumisia täälläkin ootellaan! :D

Mäkin ostin vadelmanlehtiteetä paikallisesta luomukaupasta :) esikoisen synnyttyä join imetysteetä ja nyt vasta kuulin että imetyksen aikana toi vattutee olis hyvä :) hieman edullisempaakin kun varsinaiset imetysteet. Itse tykkäsin kyllä earth maman milkmaid teestä ❤

Mie aattelin tänään jo siirtyä juomaan 2 kuppia päivässä sitä vattuteetä.. Ja näemmä eilinen huolehtiminen oli ihan turhaa ku nyt jo ihan normaalisti möyryää menemään poju tuolla masussa :)
Olin kyllä ihan uuppa vielä eilen niistä lauantain baby showereista.. Mut onneks niistä jäi paljon kaikkea syötävää ylimääräiseksi niin ei tarvinnut tehdä ruokaa eilen eikä tänäänkään! :grin

Voi apua, jäi viimeisin viestini vähän tulkinnan varaan! Ei, ei ole vielä vauvaa sylissä. Supistelee yhä, vaan kotona ollaan. :) täällä Pohjanmaalla oli lähes vuorokauden kestävä myrsky ja toki kun täällä susirajalla asumme, ei sähköverkko kestänyt ja kännykästä hyytyi akku samaan syssyyn, joten siinä selitys foorumihiljaisuudelleni :P

Kiiamarialle tsemppiä!!!

Voi apua, jäi viimeisin viestini vähän tulkinnan varaan! Ei, ei ole vielä vauvaa sylissä. Supistelee yhä, vaan kotona ollaan. :) täällä Pohjanmaalla oli lähes vuorokauden kestävä myrsky ja toki kun täällä susirajalla asumme, ei sähköverkko kestänyt ja kännykästä hyytyi akku samaan syssyyn, joten siinä selitys foorumihiljaisuudelleni :p

Kiiamarialle tsemppiä!!!

Voi sinun kanssa :D. Ensimmäisenä tarkistamaan, että mitäs sinulle kuuluu tänä aamuna? :)
Voihan myrsky, kun piti meitä jännityksessä.
Jospa ne supistukset lähtisivät voimistumaan <3

Voi ei caarina, minäkin jo ihan muita uutisia odotin :D
Olin niin kuvitellu, että joko nukun viime yön tosi hyvin eilisen rehkimisen ja ulkoilun johdosta tai vähintäänkin kärsin niistä suppareista. No, enpä saanu kumpaakaan. Oli vaan jäätävä lonkkasärky ja menkkamaiset kolotukset, jotka valvotti suurimman osan ajasta. Parit vessareissut ja välillä jo havahduin, että jotain lorahti housuihin enemmänkin, mutta ilmeisesti olin jossain unen rajamailla ja kuvittelin vain. Huoh. Sen lisäksi piti olla herätys mullakin ennen kuutta, kun miehen työpuhelin oli jäänyt töihin eikä olisi välttämättä herännyt ellen olisi ollut vahtimassa..
Eilinen myräkkä sentään laantunut ja aurinko paistelee ihanasti. Jospa tästä ruokaostoksille ja sitten vähän ulkoilemaan, niin heräisi kunnolla tähän päivään.

Oli vissiin rankka päivä eilen esikoiselle, kun oltiin juhlissa ja sen jälkeen vielä serkkujen kanssa leikkimässä, kun ei halunnut mennä puistoon eikä metsään. Ulkona halusi vaan istua vaunuissa ja katseltiin sitten Tässä lähellä hommissa olevia kaivureita ja rekkoja :) tää oli kyllä tälle mammalle ihan hyvä juttu, kun itsekin on väsynyt enkä oikeesti ois jaksanut lähteä puistoon. :p Ajattelin tänään tsempata, mutta hyvä näin!

Täällä maansuru... Minkki oli käynyt pupulassa ja tappanut kaikki puput.. Yks jäi joka on sisällä hoidossa..

Minkki paljasti itte itsensä kun oli jääny oleilemaan pupun lämmitettyyn koppiin...

Vittu!!!

:eek:Voi ei Caarina! Ne on sitten viheliäisiä tuommoset otukset! Meillä aikanaan hanhiakin joutui jonkun vastaavan (en enää muista mikä se oli) suuhun, ketut on vieny kanoja jne. Oliko niitä pupuja paljonkin? :sad001

Kolme oli. En taida ottaa lisää ainakaan hetkeen vaikka tarjottaisi... Supikoiria tässä on pyörinyt, ei käynyt mielessä että minkki. Aika murheellinen fiilis täällä, lapset itkee ja minä yritän lohdutella...

Takaisin