MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei caarina, tulipa paha mieli :( jännä että uskaltanut tulla vaikka teillä on koirakin, yleensä taitavat olla arkoja tapauksia.

Voi ei caarina, tulipa paha mieli :( jännä että uskaltanut tulla vaikka teillä on koirakin, yleensä taitavat olla arkoja tapauksia.
Se on ilmeisesti tossa pyöriny useamman yön. Liiketunnistin valo vilkkunut ja koira ollut ihan vauhkona ja pitäny päästä ulos... Mies oli yks yö kuullu sihinää metsästä, luuli et ilves sähisi koiralle. Koira on kuitenki yöt sisällä niin päässy minkki tekeen tuhojaan.

En uskonut että ottais mieheen noin koville. Hänkin itkee ja kiroilee. Hän tosin näki ne kanit, mä olin lasten kans sisällä kun kaverinsa kans ne vei pois. Yks oli kuulemma osittain syöty...

Muokattu viimeksi:
Tulin tänään kotii sairaalasta. Eilen ensin alkoi 6min välein supistukset joita tuli 1.5h, jonka jälkeen 3,5h tuli 3min välein kipeitä supistuksia enkä uskaltanut kotiin jäädä enää niiden 3min välein tulevien kanssa. No ne sitten loppuivat sairaalassa reilun 3h olon jälkeen. :/ :(

Nyt odotellaan, koska päästään takaisin tositoimiin. :D

Caarina: No voi kurjuus. Varmaan on siis minkki jo muutaman päivän odottanut että pääsee iskemään. Tosi kurja tapaus.

Kiiamaria: Nyt vaan häätöyrityksiä kehittelemään :) hyvähän se on ottaa vähän vauhtia kotoa, rentoudut paremmin yms :) mähän olen jo päättänyt että ens viikolla olen synnärillä, ehkä tapaamme siellä jos et ota varaslähtöä :grin joo olisipa niin helppoa, mutta niin kökkö fiilis ja mieli, voimat alkaa hiipua esim jo näiden yövalvomisten kanssa. Toivossa hyvä elää ❤ :grin

Ääh, tuntuu, että flunssa tuloillaan. Oon juonut pari litraa teetä ja silti kurkkua kuristaa ja nenä vuotaa. Muita vinkkejä kun mitä ajattelin; eli sauna, tee + sitruuna + hunaja, pari panadolia ja unta.. Mä en kestä jos tulee joku superflunssa - enhän mä jaksa ponnistaa jos/kun sellaiseen tilaan tässä vielä joutuu.

Ääh, tuntuu, että flunssa tuloillaan. Oon juonut pari litraa teetä ja silti kurkkua kuristaa ja nenä vuotaa. Muita vinkkejä kun mitä ajattelin; eli sauna, tee + sitruuna + hunaja, pari panadolia ja unta.. Mä en kestä jos tulee joku superflunssa - enhän mä jaksa ponnistaa jos/kun sellaiseen tilaan tässä vielä joutuu.

Syö raaka valkosipuli. Ei oo hyvää mutta desinfioi ja tappaa pöpöjä

Voi kamala sentään Caarina! :(

Kiiamarialle täältäkin tsempit uuteen nousuun. :D Meillä taitaa olla sama LA, eli vielähän ei viikkojen kanssa oo hoppu, mutta kyllä sun kroppas selvästi rupee jo valmistautumaan. :)

oivoi Caarina, ei ihan heti tulis petoeläimistä mieleen tuo. Se on varmasti tehnyt niin pahaa jälkeä että ahdistais ketä tahansa. Huh.

Meidän 3v. alkoi sitten oksentamaan yöllä. Koko yö valvottu pienen kanssa. Meillä muilla ei oo vielä mitään oireita mutta vähän pelottaa kun torstaina pitäis
leikkaukseen päästä :(

Just viime viikolla kaveri valitteli kun on kaikkea enteroa ja noroa yms liikkeellä.. :( toivottavasti pian paranee!

Niin turhauttavaa kyllä tää aikaisin herääminen.. Menin nukkumaan joskus 1 aikaan yöllä ja heräsin vessaan neljältä ja 6:30 ei enää toivoakaan saada unta uudestaan.. Siis ihan oikeasti mitä tässä pitäis tehdä..

Kiitos sympatioista. Tänään lapset toivoivat pidettävän hautajaiset. Kanien ruumiit ei kyllä enää ole täällä mutta muistokivi ja kynttilät voidaan laittaa.

Fuji, mulla auttoi nukkumiseen se kun muutimme toiseen huoneeseen jossa lämpötila on noin 19 astetta. En heräile enää kun pissalle ja kylkeä vaihtamaan. Olen kuitenkin kärsinyt unettomuudesta koko raskauden, tämä ollut luksusta.

Qaakkeli ajattelin toimia tänään juurikin samalla tavalla. Olisin nytkin voinut tuonne lähemmäs 9 asti nukkua, mutta eipä se näiltä säryiltä onnistu. Siispä nousin ylös, ajattelin käydä tekemässä viimeiset jouluostokset (kiitos veronpalautusten!) ja nukun kanssa päivällä sitten jossain vaiheessa.

Takaisin