MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
minä täällä yrittänyt vkosiivousta suorittaa, kun siivoukset jäänyt hieman vähemmälle tällä viikolla.. Kiitos joulukorttiaskartelujen XD. Olen mie siis kyllä imuroinut ja tavaroita silloin tällöin laittanut paikoilleen.. Iltaisin siis.. Mutta isompi siivous on odotellut..

Mutta kannattaako mun edes siivota, kun isännän asenne esim. käsien pesuun on, että hänen ei tarvitse.. Kiva, kun tulee töistä kotiin esim, ei pese käsiään = suoraan jääkaapille.. Käy vessassa, ei taida silloinkaan pestä.. Äskenkin vain kommentoi, että ei hänen tarvitse.. "jos minun ei olisi tarvinnut laatikoita käydä hakemassa, että tulee kiire katsomaan formuloita."

Enpä sit jatka siivoamista. Onneksi sain laitettua tavarat paikoilleen, vaihdettua kissanhiekan, imuroitua ja pestyä lattiat. Mutta enpä pese vessoja ja lavuaareja. Olkoot prkl.

Ja onhan se oikeasti kiva asetelma: *minä tuon rahan tähän kotiin*. Tuntuu, että minä olen ns. velkaa kaikesta.. Että pitäisi kaikki maksaa takaisin. En ole maksanut enkä maksa. Minä odotan, että pääsen aloittamaan opinnot 1/2018 ja opiskelen ahkerasti, että saan työpaikan. Ja tulen tekemään töitä niin, että tuon sitä minäkin kotiin.

Toinen, mikä oli eilen kiva kuulla, että jos isäntä saattaisi voittaa esim. jackpotista, niin mä en sais yhtään. Mutta jos minä voittaisin, niin asia olisi toisinpäin, että isännälle pitäisi antaa. Miksi näin? Sen takia kuulemma noin, koska minä veikkaan ehkä pari kertaa vuodessa. Ja hän viikottain.. Joo-o. Uskokoon unelmaansa.

Meillä olis nyt lattioiden pesua vaille tämän päivän siivousurakka. Taidan vessan jättää suosiolla huomiselle.
Kävinpäs 45min kävelemässä tuolla! Ihanasti posket taas punottaa ja ai että miten tuli hyvä olo! Nyt ruoka tekeillä ja vois ehkä illalla vielä saunan lämmittää. Aikamoisen mukava sunnuntai ollu, hyvä mieli, kun saanu niin paljon aikaan eikä oo ollu mitään kolotuksiakaan *kopkop* :)

Appivanhemmat toi ison kasan ruokaa pakkaseen <3 On pitänyt itsekin kokkailla, mutta enpä ole saanut mitään aikaiseksi. Jotenkin haastavaa yrittää laitella ruokaa, kun jo viiden minuutin seisominen saattaa saada kauheat supistukset aikaan.

caarina ei ole tainnut tänään käydä höpöttelemässä? Vai olenko väärin katsonut?
oltaisiinko siellä jo nyytti kainalossa vai vasta tuloillaan :)

Vanhempien luota kotiuduttu. mukava ja rento viikonloppu siellä vietetty. seuraavaa reissua saakin miettiä kun LA lähestyy että viittiikö mennä enään :D en ainakaa yksin koska en jaksais enää ajaa tommosta yli tunnin matkaa, nytki pelkääjän paikalla rupes persus puutuu ja selässä tuntuu ikävältä. syntyis vaan kaveri ennen joulua niin voisi joulusta viettää edes yhen päivän mummilassa :rolleyes:

mulle torstaina neuvola täti sanoi et en näytä siltä et lähtisin vähään aikaan synnyttää. oon nyt itekkin yrittänyt asennoitua ,että tää varmaan menee yliajalle niin,kun esikoinenkin, ni ei tuu pettymyksiä :meh:olo ei kyllä enään ole kovin ihana närästyksineen, hengittäminen raskasta ja käveleminen koskee ja nukkuminen hankalaa, muutenhan tässä ei itellä olis mitään kiirettä

Mistä tätä energiaa riittää! Tulin siis just ulkoa, 1,5h kävin tekemässä lumitöitä ym. palloilin pitkin pihoja sillä välin, kun mies oli ajamassa hevosella. Sauna nyt jäi tältä illalta, ehkäpä huomenna :)
Mietin tuossa muuten, että jos ei tämän päivän rehkimiset saa mitään oloja aikaiseksi, niin ei sitten varmaan mikään. Sen verran pidin lapioidessakin äsken tempoa yllä, että kyllä jotain supistuksia edes pitäisi tuntua.. Vielä ei mitään.

Caarina pitää meitä hulluja täällä jännityksessä! :p

Mullakin ollut pari päivää sellainen olo, etten enää jaksa olla raskaana. Ei kiinnosta yhtään! Järki kuitenkin sanoo, että on hyvä jos vielä jaksaisi pari viikkoa. Mutta kyllä on käynyt hankalaksi elämä mahan, vaivojen, hormonien ja esikoisen kanssa! Mutta näin sen kai pitääkin mennä, että kyllästyy lopussa.

Takaisin