MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huh huh! Tiesin että tänään on baby showerit mut yllätyin kyllä ihan totaalisesti! Kaverit oli koonnut mulle vaippakakun tms ja sieltä löytyi vaikka ja mitä! Lisäks olivat laittaneet ihanat tarjottavat pöytään (kana-paprika piirakkaa, täytekakkua jne jne). Sit oli myös pyydetty party lite esittely :) tilasin sit kynttilöitä kivasti :)
Tosi kiva päivä mutta nyt olen ihan poikki!

Jaa,a. Tänään ollut kipiä. Iltaamyöten pahennut. Vauva möyri äsken ja kuulu se kuuluisa "poks"... Ei ollut siis sellanen nivelen napsahdus. Ihan vähä kastu housut. Laitoin siteen ja nyt odottelen jahka se kastuu tai supistelee enemmän.

Joko siis kuvittelen tai sit tää lähti tulemaan...

36+5

Mites sujuu? Mulla lähti esikoisen synnytys noin, supisteli epäsäännöllisesti ja pieni napsahdus, jonka jälkeen lapsivettä alkoi tihkua. En edes heti tajunnut mistä on kyse... :)

Miksi jouluruokaa pitää aina ahmia ihan liikaa?! Ei siinä, oli kyllä niin maukasta, että! Nyt sitten asetun tämän mahani viereen ja toivon, ettei tartte kovin monesti herätä vessaan. Luultavasti toivon turhaan, koska myös vettä on menny ihan kiitettävästi illan mittaan..

Kumpa itellä alkais kans tapahtua pikkuhiljaa! En kerenny tänään edes juomaan sitä vadelmanlehtiteetä! Ja jotenkin sen kyllä huomaa heti.. No huomenna onneks pitäis keretä jossain välissä samalla kun puran noita tavaroita pesuun tuosta vaippakakusta :) ihme että olen jaksanut tähän asti valvoa.. Nyt on pakko mennä kyllä nukkumaan.. Ei vaan jaksa enää :D

Ainakin Vantaalta Hämeenkylän K-supermarketista sai Clipper-merkkistä vadelmanlehtiteetä. Löytynee muistakin isommista ruokakaupoista, mutta tuolla oli ainakin. :)

Noniin. Se onkin kiva kauppa ja käyn siellä aina välillä. Katsotaan mitä saa tee aikaseks sitten joulukuussa :P
..nyt tuli kyllä taikauskoinen olo että saako tällaista luonnon aikatauluttamaa asiaa näpelöidä :D mitä jos joudunkin ongelmiin. ..ehkä otan sitä teetä vasta lasketun ajan jälkeen :D

Ite hain ruohonjuuri liikkeestä. :) en ole katsonut mistä muualta löytyis

Ideana on vahvistaa kohtua ja supistuksia mikäli niitä on. Ei kuitenkaan esim käynnistä supistuksia tai synnytystä mutta moni on kehunut että synnytys on ollut helpompi kun on juonut tuota teetä..
Ja ei raskaana ollessa helpotti mulla ainakin menkkakipuihin ja auttoi ihan selvästi vuotoa.. Mulla on aina ollu runsaat ja todella kivuliaat menkat ja nyt ton teen avulla edelleen on pysynyt runsaana vuoto mutta hieman hillitympää ja kipuja puolet vähemmän :)

Ite voin sanoa että 2 päivänä kun join sitä 1 kupin päivässä niin huomasi jo eron. Kivuttomat supistukset kesti selvästi pidempään ja oli enemmän paineen tunnetta. Ja ite tykkään tosi paljon siitä mausta muutenkin. :) suositus kait oli että viikosta 36 lähtien 1 kuppi, 37-38 2 kuppia ja 39 eteenpäin 3 kuppia.. Tosin jotkut juo ihan jo joltain 24 viikolta.. Mut ite en oo uskaltanut kun paketissa lukee että ei suositella alkuraskauden aikana nautittavaksi..

No joo, kyllä mäkin talvesta tykkään. Mutta tätä mahaa kun ei millä tahansa vaatteilla peitellä. Enkä ole sen takia viitsinyt ihan kaikkia toppavaatteita uusia, kun kerran viikko enää la:han. Joten ei tarkene ihan pelkässä fleecetakissa tuonne lähteä :D Vaikka kyllä mä yritän edes pienen lenkin käydä tekemässä, palaan takas jos alkaa tuntua liian kylmältä :)

Takaisin