MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla meni kuopukselta lapsivettä vähän sillon 38+3 , jossain ylhäällä oli ilmeisesi reikä mistä sitä tiputteli. Kerran sitä tuli enemmän (jos olis ollu valkivuotoa ni okis ollu tosi tosi runsasta) mut sen jälkeen ei mitään. Vain siitä hajusta arvasin et on lapsivettä. Et ei se määrä/jatkuva vuotaminen kerro välttis mitään.

Just soitin tyksiin ja sieltä sanottiin että ei kaikilla mee vedet ees sillai että kunnolla kastuu housut.. Se reikä saattaa olla sen verran ylhäällä että tihkuu tai Vauvan pää sen verran alhaalla että ainoastaan Vauvan liikkuessa ns lorahtaa..
Testasin sitä vessapaperia ja siinä oli täysin imeytynyt ja tuoksahti makealle.. Tosiaan kuten arvata saattaa niin pyysivät pakkaamaan hygienia tarvikkeet mukaan ja äitoyskortin ja menemään näytille..

Ristus ku ei taho jaksaa!! Aamu meni hyvin. Heräsin 6.00 ja 9.00. Pyykit kaappiin ja lasten kans eurokankaan kautta sairaalaan lastenpolille. Sieltä ajettiin suoraan vanhemmilleni syömään ja kotia kohti kaupan kautta. Nyt sattuu maha ja selkä ja nivuset ja polttelee kohtua. Meinasin nukahtaa rattiin. Äkkiä kotia ja lihaperunasose uuniin ja peiton alle... Pitäs jaksaa viel tehdä lasten kans läksyt. Poika tivaa kaveria meille. Mä sanoin ettei varmaa tuu yhtään ylimäärästä lasta meille tänä ku oon ihan väsynyt jo nyt! Olipa kivasti sanottu...

Ei ole lapsivettä toi. Kaikki kuulemma hyvin ja nyt painoarvio jotain 1800..lapsivettä normaalisti.. Ja lähettivät kotiin.. Vaikka mainitsin siitäkin että poju oli kauhean hiljainen koko aamun.. Mut No samapa tuo.. Sinne meni taas se yli 30€

Joo ymmärrän kyllä että harmittaa... hyvä ettei oo lapsivettä kuitenkin. Saapi rauhassa vielä kasvaa. On mullakin vauva yöt/aamut tosi rauhallinen just tänä aamuna piti viimeksi häntä tökkiä hiukan liikkumaan.. kyllä siitä sit lähti hiukan touhuamaan...

Fuji; mitä sulla on viikot? Mulla edellinen ultra oli 34+5 ja painoarvio 2800g et sun poju vaikuttaa pienelle.. tosin meille LA kohdalla ennustettu olevan 4,6kg

Äh... Taas kilahti... Pyysin miehen siivota keittiön et saisin nukkuu hetken. No lapset alko riehumaan ja mies suuttu niille että olkaa hiljaa ku äiti nukkuu. Mua rupes nii ärsyttää se komentelu ku en pyytänyt lapsia hoitamaan. Keittiön siivos vaan puoliksi ja meni makaamaan. Mä nousin ylös ja aloin siivoonaan, mies soitti mulle suutaan ja heiton sitä jollain keittiökorilla minkä sain ekana käteeni ja käskin painua sinne missä pippuri kasvaa... Tuolla se makaa ja tuijottaa kännykkää. Mä teen lasten kans läksyjä.

Niin kauan meil menee hyvin ku ei olla samassa tilassa mut heti ku ollaan lähekkäin nii mä pamahtelen. Mä en vaan siedä tota ihmistä tällä hetkellä... Kivat hormoonit mulla...

ALotta Tänään 34+2 eli on tosiaan liian pieni! Mut kasvaa kuitenkin! Mulle ei ees sanottu mitään arviota että mitä poju olis sit ku on LA

Mulla (tyttö tulossa) rv34+4 oli painoarvio 2650g. Sanottiin että noin 3,5 kg olis la painoarvio. Eka ollu joku reilu 3,5kg ja toka 3,4kg.. kunhan nyt ei kasvais kovin isoksi et pääsis synnyttämään hiukan pienemmän.. nyt siis rv35+4

^Mulla suht sama, rv 34 painoarvio oli 2500g (kopeloitu) ja 35+5 painoarvio oli 2950g (ultra) ja LA painoarvio sen mukaan 3,8-3,9 (ja siihen se 10% heitto molempiin suuntiin). Ja tyttö tulossa.

Joo kyl tää mein poju on ihan mielettömän pieni verrattuna noihin mittoihin mitä teillä on ollu.. Nyt tosiaan melkein viikon välein ultrattu.. Kasvaa viikossa joku 100g vaan.. :(

Joo kyl tää mein poju on ihan mielettömän pieni verrattuna noihin mittoihin mitä teillä on ollu.. Nyt tosiaan melkein viikon välein ultrattu.. Kasvaa viikossa joku 100g vaan.. :(
Kasvaa kuitenkin :) ei me kaikki olla samasta muotista tehty. Ja eikö sulla ollut radilääkitys? Mulla koko johtuu mitä todennäköisemmin ylityksistä ja syömisestä :)

Mulla on joo tablettihoito.. Mut on hän silti ihan liian pieni.. Syön kuitenkin normaalisti jne..

Mulla on sf-mitta otettu viimeks kuukausi sitten ja se oli sillon jo yläkäyrän yläpuolella.. 32cm 18.10 ja viikkoja 30+3 äitoyskortin mukaan.. Että toi sf-mitta ei kyllä kerro yhtään mitään Vauvan koosta ainakaan mun kohdalla..

Meillä kanssa painoarvion mukaan pieni vauva. viimeviikolla 36+3 2165g ja ensviikolle saatiin seuranta aika. Mä en vaan jotenki jaksa huolestua kun edellisen kohdalla se painoarvio meni niin pieleen. Oon itekkin pienikokonen ja esikoinen on myös joten meillä se on osin geeneistäkin kiinni. Niin kauan kuin vauvalla vaikuttais kaikki muuten olevan mahassa hyvin niin en viitsi turhaan murehtia tota arviota...

Takaisin