MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
en tiedä kuitenkaan, et teenkö kakkupohjaa enää tänä iltana XD. Kerran marengit on uunissa.. Saattaa hieman myöhäiseksi mennä teko XD.

Illalla nukkumaanmennessä katoin hetken telkkaria. Yhtäkkiä meni muutaman kerran eteisessä valo päälle ja pois. Menin kattomaan ja tarkistin katkaisijat vaan ei mitään. No olin siel eteisessä niin kauhee rysähdys olohuoneessa. En paikallistanut mistä tuli. Nukahdin. Aamulla noin 6.30 heräsin kun tuntui et lampulla valotetaan päähän. Avasin silmät, ei mitään vain pimeää. Sitten tunsin kesän alussa kuolleen mummuni läsnäolon ja se tuntui kauan ja tuntui että kiinnostus oli mun mahani suuntaan. Koira nousi sängynviereltä seisomaan ja heilutti häntäänsä. Ja katsoi "ei mihinkään". Heräsin kunnolla ja jäin makaamaan sänkyyn. Koira aloitti kauhean möykän ja juoksi haukkuen ulko ovelle kunnes tuli takasin sängyn viereen ja nukahdimme uudestaan.

No. Onhan se pyhäinpäivä. Ehkä mummu sai luvan tulla vierailulle.

Hmm. Tälläistä mulle sattunut ennenkin, nyt oli vaan jotenki tosi vahvat merkit.

Muokattu viimeksi:
Vius, mulle tuli arvet, ku maha laskeutus. Nyt ketuttaa, ku maha on niin ruma, mut pitää vaan purra hammasta.. Ei enää kauaa tartte kasvattaa mahaa. Ja nyt on ko kova motivaatio saada ihrat liikkeelle :P

aamulla kakkupohjan paistoin, siivoilin tavaroita paikoilleen, pyykit viikkasin, lähdettiin käymään haudoilla, käytii kaupassa.. mokkapalat tehty, kohta kakun täyttö ja viel juustokakun jos jaksaisi tehdä. sit imuroida ja pestä lattiat. Ainakin imuroida.

Äh. Otettiin miehen kans yhteen. Se olis halunnu lähteä rc radalle pojan kanssa mut en päästäny poikaa kun olin miehelle vieläki aamusta vihanen. Sanoin että meen kantaan loput tavaroista talliin jos sataa lunta. Tää huusi mulle ettet ***** kanna mitää! Ja meni itte pihalle paiskomaan tavaroita. Mä yritin mennä avuksi, mies huusi mulle ja lopuksi mun pamahti hermot ja huusin että toivottavasti saat sydänkohtauksen ja kuolet ja vedin ovet perässä lukkoon. Mies lähti autolla johonkin.

Että kun mun pitää olla tällänen tulisielu......... Ärsytyskynnys on kyllä niin matalalla taas tänään.....

Voi sun kanssas <3. Minusta tuossa nyt miehes on yrittänyt, ettet sie rehkisi jne.. Ja sie asetut puolustuskannalle..
Oletteko oinaita? :D

Ku oltaisiinkin niin ymmärtäisin käytökseni, äitini on oinas... Mä oon härkä ja mies vaaka, jo ei mikään paras yhdistelmä... :P

No siis hyvää se tarkotti. Illalla vielä luuttusin lattiaa ja tää käski lopettaa. Ja sanoi ekan kerran koko raskaudessa että eikö sun pitäis nyt levätä. Siihenki tuiskasin jotain epäkiitollista ja nyt makaan kiukussa sohvalla enkä suostu nukkua samassa sängyssä... Huoh... Mä oon vaan niin väsynyt ja levon tarpeessa etten osaa nyt käsitellä asioita ja ajatella selkeesti.

Mä oon koko illan maannu sängyssä, heti ku ylhäällä on tulee niin tukala olo. Vattaa kiristää, kovettaa ja huonohko olo. Makuulla on ihan hyvä olla.

Mä en taas makuullaan löydä hyvää asentoa. Tänään oon pönöttänyt sohvalla koko päivän löytämässäni puolimukavassa asennossa.

Ompelu- ja siivouspäivä. Ompelin diy-heijastimia tuplavaunujen sadesuojaan ja vaihdoin samaiseen kuminauhan jne. Omelukoneen ohjelmanvalitsin on menny aikaa sitten rikki eli tikin pituuden ja leveyden kanssa vaan pelaan. Langan kireyttä saa säädellä ihan arpomalla, kun tulee milloin mitäkin sykeröö ja erikoisen näköistä siksakkia. Nyt alko puolapesä rutkuttaan 80% ajasta. Mistäköhän se johtuu? Säädin alalangan langankireyttä ihan lerpusta tosi tiukkaan ja kaikkea siltä väliltä tuli kokeiltua, mut ei vaikuttanu rutinaan.

Ukko ollu taas äitellään täysihoidossa keskiviikosta. No oltiin vähän puhuttu, että pe tulee, mutta eipä tullut. Tänäänkään ei suvainnu tulla pihahommiin :meh:, koska oli kuulemma menossa äitin ja veljen kanssa iltapäivällä saunaan. Prkl, mikä lökäpöksy!!!!!!! :angry4 Se tietää kyllä, että meillä on työlistalla monta kymmentä hommaa ennen vauvaa, ja makaa vaan sohvalla täysihoidossa päivästä toiseen! Ei olis pitäny soittaa sille, niin ei olis tullu paha mieli. Jää ne hommat mulle kuitenkin. Kaupassa se osaa kyllä käydä hakemassa, mitä pyydän, kun annan rahat ja ostoslistan kouraan, mutta taidot ja viitseliäisyys rajoittuu siihen. :smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002

Pikainen päivystysreissu tytön kanssa. Konhotti veljensä kanssa ja sai tasapainopilkin tarttumaan kyynärpäähän... En viittiny kotona ottaa pois, vaikkakin reilu 20km suuntaansa niin saatiin puudutus ja pilkki kivuttomasti irti. Abc hesen kautta kotiin ja nyt nukkumaan...

Ompelu- ja siivouspäivä. Ompelin diy-heijastimia tuplavaunujen sadesuojaan ja vaihdoin samaiseen kuminauhan jne. Omelukoneen ohjelmanvalitsin on menny aikaa sitten rikki eli tikin pituuden ja leveyden kanssa vaan pelaan. Langan kireyttä saa säädellä ihan arpomalla, kun tulee milloin mitäkin sykeröö ja erikoisen näköistä siksakkia. Nyt alko puolapesä rutkuttaan 80% ajasta. Mistäköhän se johtuu? Säädin alalangan langankireyttä ihan lerpusta tosi tiukkaan ja kaikkea siltä väliltä tuli kokeiltua, mut ei vaikuttanu rutinaan.
Voiko olla että se puola/puolapesä ei ole kunnolla paikallaan tai lanka on tulee väärin tai puola on väärin.
Saan tänään pinniksen ja pääsen ompelemaan reunapehmustetta <3 voin myös tehdä päiväpeiton tilkkutyönä. Ihanaa! Hyvä syy hiippailla eurokankaaseen.

Ihanat ystäväni järjesti mulle sittenkin babyshowerit. Päivän ajaksi huollettavakseni annettu Kaisa-Jaakko oli vilkasta sorttia, mutta oli perinyt myös äitinsä unenlahjat. Kaikenlaisia tehtäviä kuului siis päivän ohjelmaan ja niiden suorittamisesta ansaitsin kasan vaippoja. Lisäksi sain survival kitin ensimmäistä vuotta varten, joka sisälsi mm tarpeelliset tarvikkeet matkasynnytykseen, imetysohjeita jne. Ystävät painoivat kukin vauvalle oman harson ja kaikkea muuta ihanaa. <3
5e1c0aca86eb04f8a0f9ab3f43fa93c5
e3154059281fcda20b8fc854e0d79421

Minäkin sain vauvakutsut eilen ja sinne oli tullut jopa pari opiskelukaveria tosi kaukaa <3 ihan liikutuin, kun näin heidät.
Osasin aavistaa nää juhlat epämääräisestä kutsusta ja tuntui kuin ois polttareihin menossa. Tosi jännää!
Siellä oli monenlaista tietovisaa, piltin maistelua ja kuvatunnistusta. Mut parasta oli kun sai jutella rakkaiden kanssa ja syödä herkkuja <3 sain vaippakakun kestovaipoista, kantoliinan ja lahjakortin kasvohoitoon.

Takaisin