MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea sennille pikkuisesta! Täysiaikaisena kun syntyy, niin tuskin vauvakaan kovin kauvaa joutuu oleen letkuissa.

Kukahan on seuraava synnyttäjä? Toisella palstalla mis olen on jo kaksi joulukuista syntynyt ja se ensimmäinen jo 2 viikkoa sitten.

Palstoilla mitä minä seuraan on yhteensä syntynyt jo 5vauvaa :) Olen odotellutkin, että koska täällä ensimmäinen syntyy.

Onnea Senni! :)

Me vaihdettiin tänään renkaat, eikä oo supistanut kertaakaan O_o Vaik mä kanneskelin renkaita koko ajan. Näköjään tarttee sykkii ja tehdä fyysistä hommaa, ettei supistelis. Jos löysäilee, ni tulee supistuksii ja ihan hirvee olo.

Mä ulkoistin renkaiden vaihdon kaverille, ku mun fysiikka ei ois kestäny.

Minäkin nukun siinä asennossa missä sattuu vähiten. Kylkeä käännän ku rupee kolottamaan ja välillä herään selältäkin. Ei se voi niin mustavalkoista olla.

Sennille hurjasti onnitteluja pikkumiehestä! Aika hurja synnytystarina, mutta onneksi tosiaan onnellinen loppu. :Heartred

Voiko olla että se puola/puolapesä ei ole kunnolla paikallaan tai lanka on tulee väärin tai puola on väärin.
Saan tänään pinniksen ja pääsen ompelemaan reunapehmustetta <3 voin myös tehdä päiväpeiton tilkkutyönä. Ihanaa! Hyvä syy hiippailla eurokankaaseen.

Kiitos vinkistä, Vius! :gen014 Puolapesä oli löysällä. Irrotin pesän, putsasin, kiristin ruuvit ja avot!

Ja Sennille ja vastasyntyneelle onnea täältäkin - ja pikaista toipumista! :Heartblue

Tää alkaa näköjään olemaan mun arkea sitten.. Meen viimeistään 9 aikaan nukkumaan ja herään viimeistään 6 aikaan aamulla niin ettei ole toivoakaan saada enää unta..
Onneks on noita neuleita mitä voin tehdä tänään valmiiksi ja huomenna on viimeinen neuvolan valmennus ja sit keskiviikkona meen sinne tyksiin taas.. :) kyl tää tästä!

Onnea Senni pienestä ja pikaista kotiutusta toivotellen.

Täällä eilen supisti eka kerran kunnolla. Sais kyllä syntyä ajoissa (nyt rv 34+4) niin ois toivoa välttää sektio.

Mut rankka päivä tiedossa; taapero heräs ennen viittä eikä enää nukahtanut. Ite oon ihan puolkuollut kun yö taas huono. Yritin nukkua oikealla kyljellä niin närästi koko yön. Vasen korva ja olkapää ja kylki on ihan loppu pelkällä vasemmalla nukkumisesta. Onneks äitipoli huomenna niin saa päivitystä tilanteesta et varataano ulkokäännös vai sektio vai jotain muuta...

Miten te joilla on koululaisia kotona, selviätte aamuista?? Mä nukun kokoajan pommiin... Taas sama juttu, no tänään koululaiset myöhästyy vaan tunnin. Yöt oon hereillä sängyllä, nukahdan joskus klo 4.00 ja aamulla väsyttää... Aargh.

Tää väsymys on samaa luokkaa kun oli silloin kun lapset olivat 1 ja 2 v ja mä olin totaali yksinhuoltaja. Sitä kun alko pikkukakkonen niin mä nukahdin sohvalle...

Takaisin