Marraskuisten ryhmä facebookkiin

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja pilvi-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka! Haluaisin myös liitttä facebook ryhmään, miten sinne pääsee?? :)

Ryhmässä tosiaan vähän tuuli mutta pidämme kiinni sovitusta. Ryhmään otetaan jäseniä siis tuohon toukokuun loppuun saakka. Laittakaa minulle yksityisviestiä täältä (huom, pitää olla rekisteröitynyt) ja kertokaa mistä tämän löysitte, iksi haluatt ryhmään. Vastaan sitten ykstyistietoni facessa niin saadaan kaikki halukkaat vielä mukaan.
Tervetuloa :)

Mitähän nyt tapahtui tuolla facen puolella? Olin vastaamassa viestiin kun joku virhe...En sitten enää kuulu ryhmään. Poistiko joku mut vahingossa koska mähän en ollu mihinkään lähdössä ryhmästä. Vaikka tätä hiukan pelkäsinkin kun ei ryhmän ylläpitäjä muuttunut.

Mitähän nyt tapahtui tuolla facen puolella? Olin vastaamassa viestiin kun joku virhe...En sitten enää kuulu ryhmään. Poistiko joku mut vahingossa koska mähän en ollu mihinkään lähdössä ryhmästä. Vaikka tätä hiukan pelkäsinkin kun ei ryhmän ylläpitäjä muuttunut.

marjii! mulle kävi samalla lailla. en oo yhtäkkiä enää ryhmässä! Luulin vahingossa ite mokanneeni ni laitoin jo yhelle sieltä yksäriä että vois mut liittää takas :) Häviskö koko ryhmä sitten kun entinen ylläpitäjä poistui, eikö hän sitte siirtänyt ylläpitoa kenellekään??? jos näin kävi niin olipas fiksua. Ei muuta ku uutta ryhmää pystyyn sitten......!!!!!!!

Niin siinä sitten kävi... Kiitti sitten vaan olipa vittumainen temppu ylläpitäjältä juu eiköhän laiteta uus ryhmä pystyyn. Laittaakoniian uuden ryhmän pystyyn?

Sillälailla, fiksua porukkaa.. Kukas sitä uutta vanhaaryhmää nyt lupaskaan pyörittää ja ottaa niitä uusia jäseniä?

Tulin tänne katsomaan, että mihin ihmeeseen se ryhmä fb:n puolelta on kadonnut, itsekään kun en lähtijöihin kuulunut... Vai niin siinä sitten kävi, että koko ryhmä hävisi. :/ Ei tää vau toimi niinkuin pitäisi tämäkään, mulla ei näy tossa sivussa nimimerkkiä. -Relanna

Täähän meni tosi fiksusti... joo huomasin itse äsken saman, hohhoijaa. Ja jossain viestissä eilen erikseen pyysin entistä ylläpitäjää siirtämään oikeudet toiselle. Mutta näköjään se oli liikaa pyydetty...

Tähän saakka pystyin menee tän kanssa ihan hyvillä mielin, mutta nyt suututtaa!

Edit: mikäli aiempi ylläpitäjä sattuu täällä käymään lukemassa, niin voisiko ryhmän jotenkin aktivoida uudelleen? En tiedä. Sinne jäi kamalasti tärkeää tietoa, asiakirjoja ja muitakin, jotka pitää nyt kolmanteen kertaan tehdä uusiksi...

Heh, mua toisaalta huvittaa. xD Ryhmän keski-ikä oli kuitenkin siinä kolmenkympin hujakoilla...Ja näin kävi! :D

Voitaisiinko se nyt luoda uudestaan? Ja ryhmän nimeksi et sitten pliiis mitään masuasukki/marrasmasu, -muru, -rakkauspakkaus- tyyppisiä juttuja... ;)

Mäkin voin sen perustaa. Laittakaa nimiä yksärillä niin mä lisäilen teijät kaverikseni ja sitten ryhmään.

Oli jo niin hyvä porukka että uutta vaan pystyyn. Toivottavasti kaikki löytää sinne takas!

Kokeilin miten ryhmä perustetaan, mutta vissiin pitää heti olla joku kaveri jonka sinne lisää? mulla ainakaa eo antanu perustaa ryhmää loppuun. Jos joku muistaa mun nimen in real life niin laita kaveripyyntöä ja laitan ryhmän pystyyn. Nimiehdotuksia? :)

-sadepilvi

Salainen ryhmä ja samalla vanhalla nimellä on ihan jees. Ylläpitäjän oikeudet sit samantien vaikka kaikille liittyville, eiköhän me toisiimme sen verran luoteta... minä ainakin :) saa sitten jatkossa jokainen tulla ja mennä miten haluaa, ilman että muilta katoaa ryhmä alta :D

Miten ois nimiehdotukseksi "Marraskuun Pissismammat 2013" ? ;-)
Sopisi tuollaiselle porukalle oikein hyvin!

Takaisin