Marraskuisten ryhmä facebookkiin

Klikatkaa marjii:n nimeä tuosta sen viestin vierestä, siellä on sitten linkki "aloita keskustelu". Niin sieltä :) Eli marjii teki nyt uuden ryhmä ja lisäilee jäsenet, hänelle viestiä.
 
En ollukaan siis ainoa jolta ryhmä katos alta. Laitan marjii sulle viestiä jotta pääsen taas porukoihin :)
 
laitoin viestiä..
(vähän tympeetä tehdä tää taas alusta, mutta pitää koittaa pitää hyvä mieliala eikä ruveta tämmösestä liikaa stressaamaan. aina ei oo ihmisten kanssa helppoa tää sosiaalinen kanssakäyminen mutta onnneksi se useimmiten kuitenkin palkitsee)
 
Ai kun kiva sunnuntai aamu ylläri.... No laitoin viestiä joten lisäilkää mut :D mulla on facessakin muutama yhteydenotto odottamassa lisäämistä. Voin jatkaa ylläpitäjänä tuolla myös lisänä. Voihan hormoonihuuruiset tippaleipäaivot!
 
Joo mäki jo aamulla ihmettelin, et mitä ihmettä on tapahtunu. Aika lapsellinen veto noilta, jotka lähti ja tulee vielä tänne lietsomaan nimettömänä. Mutta pistään uudestaan kasaan.
 
Juu niin on ja edellisen ryhmän jäseniä lisätään kovaa vauhtia listoille ja uusia otetaan mukaan toukokuun loppuun asti. Eli yksityisviestiä minulle tai Niian:lle niin lisäillään ryhmään.
 
Laitoin marjii sulle yksityisviestiä, jos ei tullut perille niin vinkkaatko tänne. :) Ihmettelin itsekin, että nytkö minut on heitetty pois ryhmästä. :)

Yleensä en netissä jaksa hirveästi lähteä mukaan näihin draamoihin, mutta täytyy kyllä sanoa, että tämä on kyllä kieltämättä aika pohjanoteeraus, mitä nyt on tapahtunut aikuisten (?) ihmisten toimesta...
 
Ja vielä, jos tiedätte et on monta samannimistä Facessa niin laittakaa viestiin myös vähän vinkkiä mitä kuvassa on niin löytyy helpommin. :)
 
Illalla minäkin ihmettelin, mitä ihnettä on tapahtunut, itse en itseäni poistanut. Ei voi muuta kysyä tietyiltä henkilöiltä, oliko tämä teiltä nyt AIKUISMAISTA käytöstä? Lopettaa nyt koko ryhmä jäljelle jääviltä...
No aloitetaan uudelleen puhtaalta pöydältä.
 
Ompahan puhdas pöytä jolta aloittaa ja nauttia siitä raskaudesta ilman mitään tippaleipäviittauksia tai muuta puimista eikä roiku poissaolevien tietoja vaan ihan ajankohtainen ryhmä, itse en olisi tiennyt mitä tapahtuukaan jos poistuu vaikka vaan ryhmästä. :) :Heartred

Peace and love tähän väliin ja jatketaan odotusta joka on varmaan se kaikkein tärkein asia vaikka vähän draamaa tuntu olevan ilmassa :)
 
Mutta laurushka... poistetaanko mut sitten ryhmästä :confused004
Nokun.... mulla on tippaleipäaivot ja olen ylpeä siitä, mut ei niistä onneks toimi enää kuin osa.

Anteeksi... :wink
 
kyllä ne tippaleipä aivot täältäkin löytyy :D ja ylpee niistä (vaikak tuo hajamielisyys on alkanut tännekin iskeä :D )
 
Marjii, mäkin laitoin sulle viestiä :) Kyllä tosiaan sydän löi pari kertaa tyhjää et mitä ihmettä, mut melkeinpä arvas heti mistä on kyse..
 
Jajola en ihan tiedä mitä hait tolla poistetaanko sut ryhmästä jutulla mutta mun pointti oli että jos oisin ylläpitäjä niin en ois välttämättä osannu ajatella etteikö ryhmä vois olla olemassa vaikka poistuu itse (eipä ole niin paljo kokemusta tosta fbstä että tietäs... saati ryhmistä :D) jälkiviisaana tietenkin nyt se kuulostaa ihan loogiselta että se poistuu koko homma :D

Onneksi ilmeisesti kaikille löytyi se oma tukiverkosto ja täällä kanssa säilyy kiva ilmapiiri, joskin kovin hiljainen sellainen :D
 
Olen myös sitä mieltä, että ryhmän ylläpitäjä siirtyessään toiseen ryhmään yleensä haluaisi kantaa huolen perustaneestaan ryhmästä, mikäli on tarkoitus että se jää pystyyn, ja siirtää ylläpito-oikeudet jollekin, jotta ihmiset siellä joiden kanssa on jakanut asioita kuukausia, voisivat jatkaa oloaan; uskon että on tietoinen olevansa ylläpitäjä ja tässä roolissa tietyssä vastuussa. Tätä häneltä myös pyydettiin päivänä, jona uusi ryhmä perustettiin...

No, eipä enää kaivella vanhoja. Mutta toivon tosiaan, että kaikki löytää omat tukiverkostonsa, jäsenistä on kumminkin aika iso osa toistaiseksi vielä kateissa. Toisaalta voi olla, että tapahtuneen jäljiltä osa ei halua kuulua yhtään mihinkään ryhmään... mitä en ihmettele.

Ihanaa odotusta kuitenkin kaikille olitte sitten missä ryhmässä tai ryhmättöminä tahansa! Nautitaan tästä olostamme se mitä voidaan, nopeesti tää on kumminkin ohitse :)
 
Laurushka, tippaleipä kommentillani tarkoitan todellakin itseäni ja itseironiaa :) ja huumorini monesti on itseni kommentoimista, elämän kovat kolhut opettanut ettei pidä olla itseään kohtaan liian kriittinen. Poistamisella ajattelin jos jossain vaiheessa kyllästytte hölmöihin juttuihini ja kieroihin ajatuksiini :)
Haluan vain iloista, rentoa mieltä ja todella paljon ihania kommenttejanne ja tukea elämäni suurimman muutoksen edetessä :Heartred
 
Siinä vaiheessa, kun puolet ryhmäläisistä viljelee nipottajat-tyylisiä solvauksia ja muuta kuraa toiselle ryhmänpuolikkaalle ja perään tulee vielä pissistä ja ties mitä muuta yhtä typerää, niin ylläpitäjää ei välttämättä aivan valtavasti kiinnosta tietää mitä niin riitaisalle ryhmälle tapahtuu sieltä itse poistuttaessa. Joten nää syytökset ja naljailut lapsellisuudesta voitte mun puolesta osoittaa ihan itsellenne. :) olis kannattanu miettiä sitä "aikuismaista" käytöstä siinä vaiheessa, kun ryhmäjakoasia otettiin esille. Säälittävää että sitä ollaan sitten kaiken sen heittämänne loan jälkeen täällä peräänkuulutamassa, nyt katse peiliin hyvät naiset.
Kaikesta huolimatta hyvää jatkoa ja onnellista loppuodotusta!
 
Takaisin
Top