Marraskuisten ryhmä facebookkiin

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja pilvi-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei!!!! Miksi kaikki menee aina Facebookin? Itse olen siitä eronnut kun tunsin sen turhaksi. Tyttöjä kun odotin oli niin mukava tulla tänne lukemaan ja kertomaan kuulumisia. :) Mut ei kait täällä voi yksinkään roikkua. :(

Eiköhän suuri osa ole molemmissa :) Mulle vausta on tullut taas päivittän tapa, kuten esikoisen aikaankin, joten se että kuulun myös fb:ssa marraskuisiin, ei poissulje täällä käyntiä :)

Onneksi täällä on edes muutama. :) Minua ei vain facebook kiinnosta. Täällä odottava tunnelma jatkuu. Aika matelee ja ultra-aika ei näytä ikinä tulevan. Vielä ei osaa rentoutua :( ei ennen kuin nähnyt sen pienen sydämen sykkivän.

Itse koen facebookin ryhmässä juttelemisen helpommaksi, kuin täällä. Mutta aion silti käydä jatkossa myös täällä sivuilla kurkkimassa, kuten moni muukin. Joten tuskin se keskustelu täällä vau:n puolella loppuu yhteen facebook-ryhmään. :)

Minäkin voisin olla halukas liittymään ryhmään, vaikka vasta todella alussa mennään. Eli kaveripyyntöäkö tulemaan? :)

Oon koittanu Pilvi koittanu laittaa sulle viestiä facessa ja täällä, ryhmään en oo vielä päässyt vaikka kaveriksi hyväksyitkin. Onko mun viestit etes tavottanu sua vai ootko ollu jossain netin tavoittamattomissa? :)

Muakin saattaisi kiinnostaa tuo faceryhmä. :) Mutta onko se siis sillain salainen ryhmä, ettei sitä liittymistä siihen nää kukaan muu kuin minä itse? Vaikka todella alussa ja suurin peloin tässä mennään eteenpäin, niin olisi kiva jakaa kokemuksia facen kautta. Sitä kuitenki käyttää enempi. :)

Olisin myös halukas liittymään fb-ryhmään, koska sitä olisi helpompi käyttää kännykällä. Tietokoneelle nyt ei niin usein pääse vilkkaan taaperon kanssa :). Laitan Pilville kaveripyyntöä :).

Onko kyseinen ryhmä siis sellainen, että kun liityn siihen, niin kukaan ei huomaa mitään/ei tuu mitää ilmoitusta? :) niin alussa tämä raskaus, etten todellakaan halua kaikkien fb kavereiden saavan tietää. Pitääkö käydä klikkaamassa jostain yksityisyydensuojasta ettei pompsahda seinälle tämä liittymisuutinen? =) 

Ei kyl mun käsittääkseni tollaset suljetut ryhmät ja niihin liittyminen näy kenellekään. En ainakaan itse muista nähneeni koskaan missään tiedotusta, et joku muu olis liittyny johki ryhmään, vaikka olis julkinen...

Voinkohan mä tulla mukaan fb-ryhmään kanssa, kun odottelen marrasvauvaa.. en ole tänne kirjoitellut, kun en muista kirjoitella monessa paikassa, mutta fb-ryhmässä olisi kiva olla mukana :) laitan ainakin nyt kaveripyyntöä tulemaan.

Mäkin oisin kiinnostunut liittymään fb ryhmään. Laitan sulle Pilvi yv.tä :)

Takaisin