Marraskuisten ryhmä facebookkiin

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja pilvi-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei, halusin kans liittyä facebook ryhmään :) laskettu aika 28.11. Se voi kyllä muuttua vielä muta esikoinen syntyi 2 viikko etuajassa joten luulen että toinekin tulee vielä marraskuunnpuolella. Miten saan liittyä?
Judith

Hei. Olisin myös kiinnostunut liittymään facebook ryhmään. Miten se onnistuu?

Hei. Olisin myös kiinnostunut liittymään facebook ryhmään. Miten se onnistuu?

Ollaan fb-ryhmässä yhteisesti päätetty, että ainakin toukokuun loppuun otamme uusia jäseniä. Eli jos haluaa sinne mukaan, niin kannattaa tässä seuraavan kuukauden aikana laittaa mulle viestiä :)

No hyvä että niin - itsellä kun on ensimmäinen ultra vasta 13.5. rv 12, enkä halua ennen sitä tästä vielä liian suurta numeroa pessimistinä tehdä. Niin ehdin vielä sen jälkeen :D

Juu laitoin jo sistalle viestiä. En vaan oo paljoa tätä foorumia käyttänyt niin en oo varma menikö oikein... :D

Yritin laittaa Sistalle viestiä, en tiedä onnistuinko on niin muuttunut siitä kun viimeksi 2010 tätä käytin. Olen siis halukas liittymään marraskuisten fb ryhmään.

...olisiko jokin sähköposti osoite , johon voisi laittaa pyynnön Fb:n ryhmään liittymiseksi. Ilmeisesti en voi lähettää tämän foorumin nimimerkeille viestiä , koska en ole rekisteröitynyt käyttäjä...

...thanks

hei, minäkin olisin kiinnostunut tuosta facebook ryhämstä, kenelle laitain kaveripyynnön? :)

Olen myös kiinnostunut FB-ryhmästä, kun siihen vielä tämän kuun aikana pääsee liittymään mukaan. Laitan Sistalle viestiä.

moi! En saa lähetettyä sistalle viestiä jostain syystä (sanoo vaan että error),aiemmin yritin pilville laittaa. miten saisin pyynnön perille? oon yrittäny jo yli kk ettiä ja päästä tonne fb-keskusteluihin.. Olis kiva päästä pörisee sinne ku tää VAU.fi tuntuu nii sekavalta. :smiley-bounce012

Saattaa olla, että vain rekisteröityneet käyttäjät voivat lähettää viestejä. En julkaise omaa nimeäni/sähköpostiani täällä, joten kannattaa rekisteröityä Vau:hun. Joku muu fb-ryhmäläinen voi vapaasti kyllä laittaa tietonsa tänne, jos haluaa :)

Moi teille, jotka odottelevat hyväksyntää fb-ryhmään! Olen päättänyt perustaa toisen ryhmän, kun tällä hetkellä tuolla ryhmässä kiistellään siitä - onko teillä odottavilla oikeutta päästä mukaan vai ei. Henkilökohtaisen ärsyyntymisen vuoksi, halusin perustaa oman ryhmän - jotta _jokainen_ mukaan tahtova on tervetullut keskustelemaan odotuksesta ja tuntea olonsa tervetulleeksi! Laittakaa mulle s-postia niin kutsun itse henkilökohtaisesti jokaisen teistä ryhmään :) Maltti on valttia!

Myös jo olemassaolevasta ryhmästä on väki tervetullutta, mutta perjaatteesta nämä jotka olivat uusia jäseniä vastaan - ymmärtävät varmasti jättää pyynnön lähettämättä.

tailatea@luukku.com

Edelliseen viestiin viitaten minulle on turha enää lähettää pyyntöjä fb-ryhmästä. Tänne saattaa ilmoittautua myöhemmin tallatean lisäksi joku muukin, jolle pyyntöjä voi lähettää.

Takaisin