Moikka, meillä ei oo ollu ehkäisyä käytössä toisen lapsen synnyttyä 8/19. Hän sai alkunsa toisesta inseminaatiosta, nyt mulla oli 6 päivän kestävät menkat (loppui 16.3 ja olivat ihan normaalit). Menkkoja ennen tein raskaustestin kun oli supistusmaista kipua 3 päivää ennen menkkojen alkua. Testi oli negatiivinen. Nyt lauantai illalla oli seksiä, jonka jälkeen alkoi supistusmainen jomotus vasemmalla puolella alavatsaa, la-su yönä en juuri nukkunut tämän jomotuksen takia. Nousin vessaan klo 4 jälkeen, paperiin jäi verta pyyhkiessä. Laitoin sitten pikkuhousunsuojan mutta sinne asti ei ole valunut.
Tein sunnuntaina, herättyäni sitten myöhemmin aamulla klo 9 jälkeen kaksi ovulaatiotestiä kun ei ollut raskaustestiä, heti näyttivät positiivista. Äkkiä lähimpään kauppaan ja kotiin raskaustestin kanssa, samaan pissaan kastoin testin ja se näytti positiivista. Epäilen itse kohdunulkoista raskautta, tai sitten ollut kaksosraskaus ja toinen mennyt kesken, soitin Naistenklinikalle ja en päässyt eilen näytille vaan ajan sain tiistaille poliklinikalle. Epäili Kätilö, että olisi alkava keskenmeno. Mulla oli eilisen iltapäivään asti kokoajan pientä jomotusta, ja paineen tunnetta alavatsalla.
Tiistaina sitten ollaan vähän viisaampia..
Mulla olis nyt ilmeisesti rv5+4 jos oikeassa paikassa alkio hengailee.