Marraskuisten mietteet

Voi voi tätä hommaa. Mulla on niin vähän oireita että huolettaa olenko ollenkaan raskaana. Alavatsalla ei oo ollu muutamaan päivään enää mitään tuntemuksia. Testiä en oo nyt tehnyt mutta varmaan tänään käyn hakemassa jonku testin. Tissit on kipeenä ja aina iltaa kohti ne kipeytyy enemmän ja aamuksi on vähän aina helpottanut. Mutta ei mitään sellaisia oireita mistä voisin sanoa satavarmasti olevani raskaana. Tää on niin stressaavaa aikaa:angry4
 
Mäkin päätin nyt uskaltaa liittyä tänne marraskuisiin :nailbiting:

Taustalla siis vuosia kestänyt selittämätön lapsettomuus, 4 inseminaatiota ja 1.IVF, jonka tuoressiirrosta viimein se niin kauan odotettu toinen punainen viiva viikko sitten :Heartred

Ei tätä oikein vielä voi uskoa todeksi ja keskenmeno pelottaa ihan älyttömästi. Mutta toivotaan, että kaikki menisi hyvin ja tämä pikkuinen saataisiin syliin asti ja mun suurin unelma äitiydestä toteutuisi.

Mutta olen todennut lapsettomuuspuolen palstojen huikean vertaistuen ja uskon, että täällä jatkuu sama mahtava ja tsemppaava meininki, kiva siis liittyä mukaan :hello2
 
Nyt siis menossa 5+2 ja ainoa oire on jäätävä tissikipu. Jotenkin odotan kans vahvempia oireita, että tietäis todella olevansa raskaana :dead:
 
Kävin tänään lääkärissä neuvolassa oksentelun takia, ilokseni ultrasi ja sielä liikkui rv7+5 vastaava pikkuinen ja sydän jumpsutti kovaa vauhtia:happy093 Sain kuulla sykkeetkin:love7 jospa tän voimin jaksaa taas hetken tätä oksentelua :hilarious:
 
Kävin aamulla labrassa, siellä meni aikaa kun minua ennen oli 32 henkilöä. Joku 1,5h siinä meni että olin ulkona labrasta.

Kävin apteekin kautta ostamassa raskaustestin, viikkonäytöllisen. Kun se minua niin paljon houkutti. Koko viikon houkuttanut, mutta ei ole ollut mahdollisuutta. No sen mukaan olisi hedelmöittyminen tapahtunut joko 1.3-7.3 aikavälillä tai 8.-14.3. Jos oikein ymmärsin, ja mulla ne menkat alkoi 11.3, on hieman pää sekaisin että mitä oikein kehossa tapahtuu.

Odottelen nyt vielä tämän päivän hcg arvoa, että mitä se näyttää. Toivoisin että olisi noussut ja me odotettaisiinkin oikeasti marraskuista. Ettei vaan oo se KU tai keskenmeno tms.
 
Hei, poistun ketjusta.
Hidas hcg arvon nousu osoitti oikeaan kohdunulkopuolisen raskaus epäilyn.

Onnea muille marraskuun odottajille, toivon että kaikki menee teillä hyvin loppuun asti. :Heartpink
 
Hei, poistun ketjusta.
Hidas hcg arvon nousu osoitti oikeaan kohdunulkopuolisen raskaus epäilyn.

Onnea muille marraskuun odottajille, toivon että kaikki menee teillä hyvin loppuun asti. :Heartpink

Voimia kovasti :Heartred paljonko hcg oli nyt tokalla kerralla?:sad001
 
Voimia kovasti :Heartred paljonko hcg oli nyt tokalla kerralla?:sad001

Siitä ei ole mainintaa omakannassa. Tuli vain soitto, juuri ennen soittoa tuli tekstiviestillä aika naistentautien poliklinikalle.
 
Mä oon jo niin kypsä tähän mun yskään. Varsinki ku se pahenee aina maatessa. Yöt on tosi katkonaisia. :arghh:
 
Mä kävin uusintaultrassa torstaina ja siellä tosiaan oli vain yksi sintti rv 8+3. Toinen pussukka surkastumassa. Seuraavaksi odotellaan sitten np ultraa. :happy:

Pahoinvointi on helpottanut jo sen verran että pystyin juomaan kahvia vähän! En oo juonut viikkoihin. Luin, että pahoinvoinnin tulis olla pahimmillaan nyt, mulla kyllä se mulla huippu tähän mennessä oli se rv 5+. Tää tulee varmaan aaltoilemaan. Luin että pahoinvointi voi hyvinkin hävitä ja tulla taas uudestaan o_O
 
Väännän taas itkua töissä kun oksettaa niin paljon ja ois pakko tehdä töitäkin :hilarious::depressed:
 
Hyvää maanantaita kaikille..
Ilmottaudun joukkoonne täältä taka-alalta.
Laskettu aika 26.11.

Kovasti tekisi mieli varata varhaisultra.

:welcome

Mulla varhaisultra puolentoista viikon päästä, pe 9.4., jolloin 7+3. Tuntuu, että tää aika matelee, enkä millään malttais odottaa!!

Meillä tosiaan ivf-alkuinen raskaus, joten varhaisultra tehdään automaattisesti lapsettomuuspolilla, mutta olisin kyllä joka tapauksessa varannut, kun oon niin malttamaton, enkä toisaalta uskalla yhtään luottaa raskauteen tai sen jatkumiseen, ennen kuin se on ultrassa todettu :rolleyes:
 
:welcome

Mulla varhaisultra puolentoista viikon päästä, pe 9.4., jolloin 7+3. Tuntuu, että tää aika matelee, enkä millään malttais odottaa!!

Meillä tosiaan ivf-alkuinen raskaus, joten varhaisultra tehdään automaattisesti lapsettomuuspolilla, mutta olisin kyllä joka tapauksessa varannut, kun oon niin malttamaton, enkä toisaalta uskalla yhtään luottaa raskauteen tai sen jatkumiseen, ennen kuin se on ultrassa todettu :rolleyes:

Mua ainakin rauhoitti vauvan näkeminen ultrassa, silloin aloin uskoa, että tämä todella tapahtuu kun näki sykkeen ym :Heartpink
 
:greet025

Tykkäsin kirjotella tänne foorumille, kunnes plussasin viime perjantaina ja sen jälkeen en oo oikein enää tienny, että missä mun paikkani täällä on. :laughing002 Oisko se nyt sitten tämä topic...

Lauantaina tein vielä toisen PC:n liuskan (enkä edes ekalla vessareissulla), positiivinen oli sekin. Nyt oottelen digiä postista, ehkä sitten jo uskoo? Tai sitten ei. :smiley-ashamed004 Oon jotenkin kauheen huolissani, että ne testit näytti väärin tai, että tää kuitenkin menee pian kesken. Haluais innostua, muttei yhtään tiedä, että koska uskaltais. Oireet ei oo mitenkään ihmeelliset, vähän alavatsakipuja ja ällöttää/närästää vähän. Tissit on HUUUUUUUGE. laughing7


Appit ja laskurit sanoo, että oisin 5+2 ja LA 27.11.
 
:greet025

Tykkäsin kirjotella tänne foorumille, kunnes plussasin viime perjantaina ja sen jälkeen en oo oikein enää tienny, että missä mun paikkani täällä on. :laughing002 Oisko se nyt sitten tämä topic...

Lauantaina tein vielä toisen PC:n liuskan (enkä edes ekalla vessareissulla), positiivinen oli sekin. Nyt oottelen digiä postista, ehkä sitten jo uskoo? Tai sitten ei. :smiley-ashamed004 Oon jotenkin kauheen huolissani, että ne testit näytti väärin tai, että tää kuitenkin menee pian kesken. Haluais innostua, muttei yhtään tiedä, että koska uskaltais. Oireet ei oo mitenkään ihmeelliset, vähän alavatsakipuja ja ällöttää/närästää vähän. Tissit on HUUUUUUUGE. laughing7


Appit ja laskurit sanoo, että oisin 5+2 ja LA 27.11.

Onneksi olkoon!

Tänne vaan, täältä löytyy muitakin samojen tunteiden kanssa kamppailevia. Tarrasukkia kaikille!
 
Heippa!

Täällä nyt rv 7, ja 6+5 alkoi voimakas pahoinvointi. Iltaa kohden olo helpottaa, joten yövuorot voisi olla tässä kohtaa sopivin vaihtoehto.. :hungover: Mietin jo, että soitan aamulla neuvolaan ja kysyn pahoinvointilääkkeen mahdollisuutta, työpäivät on pakko jaksaa ja jatkuva oksentelu ei oikeen sovi siihen.

Saa nähdä jatkuuko näin voimakkaana jatkossakin.. mites muilla ? :happy: Tähän saakka siis olen voinut ihan hyvin, pientä aaltoilevaa pahoinvointia lukuunottamatta, nyt se sitten vaan jysähti kovaa päälle.
 
Heippa!

Täällä nyt rv 7, ja 6+5 alkoi voimakas pahoinvointi. Iltaa kohden olo helpottaa, joten yövuorot voisi olla tässä kohtaa sopivin vaihtoehto.. :hungover: Mietin jo, että soitan aamulla neuvolaan ja kysyn pahoinvointilääkkeen mahdollisuutta, työpäivät on pakko jaksaa ja jatkuva oksentelu ei oikeen sovi siihen.

Saa nähdä jatkuuko näin voimakkaana jatkossakin.. mites muilla ? :happy: Tähän saakka siis olen voinut ihan hyvin, pientä aaltoilevaa pahoinvointia lukuunottamatta, nyt se sitten vaan jysähti kovaa päälle.
Täälei vielä oo ollut kun muutama huonon olon hetki mutta viikoja vasta 5+3. Saa nähä miten käy :shy:
 
Ensin on hirveä paha olo ja heti kun vähän helpottaa tule kauhea huoli, että mikäs nyt vikana. Tää alku on kyllä aina raskasta.
 
Takaisin
Top