Marraskuisten MasuGalleria :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PePa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hihih näitä on niin ihana arvuutella että kumpi tulee :) 
Itsekin tosiaan oon tän mun masun muodon mieltänyt tyttömasuksi mutta aivan yhtä hyvinhän sieltä voi poikakin tulla! Kävin tuossa just neuvolassakin ja kun kuunneltiin sydänääniä niin 150 oli syke pikkuisella eli senkin perusteella olisi tyttö tulossa, itsellä kyllä ollut alusta asti "poikaolo" ;D

Mustaki on kiva arvuutella! :D Mulla on taas niin tyttö-olo, vaik enemmän poika ois toiveissa. Saa nähä kumpi sielt paljastuu, rakenneultraan on vielä 6 pitkää viikkoa :S 

mä taas tahtoisin tytön, niin pessimistinä mulla on sitten kokoajan poika olo.. eihän siellä voi olla tyttö jos oon aina tytöstä haaveillu, ois liian hyvää tuuria mulle :D noh ens viikolla se ehkä selviää..

Kuvassa raskausviikkoja 18+3 ja onhan tossa jo kannettavaa. Ainakin joka paikkaan vatsa jo osuu. :) 

Ai niin, piti vielä noista oloista kommentoida: multa kyllä jotenkin uupuu toi äidinvaisto! :) En osaa nimittäin yhtään sanoa kumpi on milloinkin tulossa. Esikoista odottaessa oli ensin tyttö-olo, joka sitten muuttu poika-oloksi, mutta siihen vaikutti varmaan paljon kun ihmiset kommentoi, että onpas poika-maha. No, nyt sitten on paljon kommentoitu, että tyttö tulee, kun on niin erilainen raskaus verrattuna esikoisen odotukseen, niin väkisinkin on sitten tulut sellainen tyttö-olo. Ja toki itsekin on miettinyt jo raskauden alusta lähtien, että kun on näin erilaista, niin voisko olla toinen poika mitenkään tulossa? Mutta ku, äh, mistä näitä tietää! Yritän olla ajattelematta mitään ennen kuin olen nähnyt ultraruudun! :D

Nonni! Tänään on 15+0 ja napsattiin kuva ja vertasin sitä tuohon viikolla 11+3 otettuun niin ihan järkytyin et mikä tynnyri mulla on toho alavatsaa ilmestyny iha huomaamatta.

Kai siellä jotain sitten oikeesti on kasvamassa :P

Rv 19 :)

Mä oon molemmissa raskauksissa tiennyt (arvannut) että kumpi on tulossa :D Esikoisen aikaan olin melkein koko raskauden ihan varma että tulee poika. Sukupuolta ei otettu selville mutta olin silti ihan varma, mies yritti välillä väittää että se on tyttö mutta en uskonut. Sitten kun vauva synty ja kätilö huikkas että poika tuli niin en edes yllättyny, ajattelin vaan että tottakai se on poika muutenhan se olis jonkun toisen vauva :DD Kakkosesta taas olin melko varma että tulee tyttö, tosin silloin kaikki muutkin oli sitä mieltä että kun meillä jo poika on niin toki teille nyt sitten tulee se tyttö. Ostin muutamia tyttömäisiä vaatteitakin kun olin niin varma. Ultrassa sitten kun kysyin että miltä näyttää niin kätilö sanoi että veikkaa tyttöä mutta ei ole ihan varma. Tyttö sieltä sitten tuli :)
Nyt mulla on ollu koko ajan tosi vahva poikaolo, mutta voi olla että siihen vaikuttaa se että toivon poikaa.. Saa nähä kuin käy :D Kaikki vaatteet mitä oon tähän mennessä ostanu on enemmän tai vähemmän poikamaisia :)) Jos syntyy tyttö niin sille on tuolla odottamassa mustat pöksyt ja tummansininen tähtikuvioinen body :D
Tosin kyllä meiltä pinkkiäkin löytyy, tuleva isosisko pitää siitä huolen.

Pojalle meillä olisi nimikin jo valmiina. Alkuun meillä oli tytönkin nimi valmiina mutta nyt oon tuolla hiekkalaatikolla tutustunut yhteen äitiin jonka tytöllä on juurikin tuo meidän nimi, enkä halua sitten samaa antaa. Sehän luulee etten osaa omaa keksiä vaan varastin idean heiltä :DD Nyt sitten pitää miettiä tyttöjen nimiä taas uudestaan.. Tosin puhun vauvasta jo tuolla pojan nimellä :)

sul on pepa kyllä niin ihana masu jo! :) eiköhän mullakin kohta, kasvanu viikossa jonku 10cm varmaan :D

Iik mitä mahoja, tää on niin kiva katella ja vertailla omaa mahaa toisten mahoihin. :) mulla on 18 viikkoa kohta täynnä ja maha aikalailla samoissa mitoissa Pepan kanssa, 17+0 kuvattiin mahaa pitkästä aikaa ja aika suuri ero oli viikon 14 killikkaa vaikka joskus tuntuki että maha ei yhtää kasva :D nyt alkaa tosiaan kupu olla jo aika pinkeenä ja navan yläpuolelle tullu sellanen 'kuoppa' :D tässä tuli mieleen että onko kukaa muu alkanu tuntee potkuja? Mulla alko viikko sitte tuntuu sellai ihan kun saippuakuplat poksahtais mahassa, aattelin ensin että se on vaan joku elohiiri mutta viikon mittaa on alkanu selkiimää että kyllä, mua potkitaan! :D

Tänä aamuna mun masu oli taas vaan niin syötävän suloinen
että mun oli ihan pakko ottaa kuva <3 Rakastan sitä! <3 
Rv 19+0

Kyllä se sieltä vielä tullee :). Ehit monet kerrat manata vielä ko on niin iso ;):D. Tosin tiän tunteen kyllä, edellisessä ei meinannu millään näkyä ja nyt näky tosi varhain.

ympärysmitta on kyllä kasvanu hitto 20cm varmaan , mut toi maha levii kaikkialle :DD iltasin on vähä isompi mut tosi ruman muotonen :/ ei oo kukaan ulkopuolinen kyl mitenkään katellu et oisin paksuna.. ei ees alkossa katottu hassusti ku kävin ostaan nättejä pulloja pari (en kyllä niitä ajatellut juoda ;) mut tulevaa baarinurkkausta varten :D )

Takaisin