Marraskuisten MasuGalleria :)

Voi luoja kuinka mä vihasinkaan esikoista odotellessa kommentteja, ettei olis vaan kaksoset tulossa tai voi herran jumala kuinka sulla on suuri maha! Tiedän, ettei kukaan tarkoittanut mitään pahaa, kai, mutta kyllä nousi verenpaineet... :DD 
 
^ Joo mulla kans vähä suututtaa, ko tullee kommenttia, että ootpas valtava, ja edellisestä raskaudesta, ko olin niin valtava kuulema sillon.. Eivät ehkä tosiaan pahalla tarkota, mutta silti.
 


Rv 17+5

Kaksosten perään on myös kyselty, mutta itse otan kyselyt kohteliaisuutena koska esikoisesta vatsa ei meinannut millään näkyä :D
 

Rv 17+5 täälläkin.

Sieltähän se sit turtsahti ja hanuri levii samalla vauhdilla vastakkaiseen suuntaan. :)
 
Mäkin tahdon jo vauvamahan :( Nyt näytän vaa just siltä et on makkara ja grilliherkut maistunu
 
Täällä turvotus hieman laskenut ja ns. "oikea" vauvamaha alkaa näkyä. 
Ihan valtavaltahan tää ainakin omiin silmiin näyttää. Toinen kuva piti laittaa siksi että tuo suoraa sivusta otettu ei näytä niin isolta kuin näyttää muuten omaan silmään. Masu on levennyt myös sivuille sen verran paljon :D Mammahousut on jo kovassa käytössä eikä vois enää kuvitellakaan että käyttäis normaaleja. Nyt viikot 18+1 ja kuvat siis otettu aamulla ennen kuin olen syönyt yhtään mitään.

 


Mulla on tullu kaljamaha!!!! :D Tässä siis rv15+0, aamulla otettu kuva taasen ni jos ne pahimmat turvotukset ois pois.. Nyt on myös tullu tän viikon aikana raskausajan ensimmäinen lisäkilo, tähän asti ollaan oltu koko ajan piiruntarkasti lähtöpainossa, siis mikä ollu ennen raskautta. Eli kai määki alan tästä kasvamaan.. Maha kyl näyttää enemmän semmoselta läskimahalta mut kai siel on sitä vauvamahaaki mukana niien läskien lisäks :D Alkaa oleen töissä päivä päivältä vaikeempi piilotella, vielä pitäs olla kaapissa 1,5 viikkoo :S
 
mun mielestä tuo dropss näyttää juurikin vauvamasulta :)  mä sain vklp taas kuulla et ei mul oo muuta ku tissin kasvaneet ja puolvälissä kuitenki jo ollaan :D yritin otella kuvaa missä oikeen notkistaisin selkää ja pidän kättä vyötäröl niin näyttää jo sentäs vähän isommalta :D voiski lisätä.. eli kuvassa 19+4 jo :O

 
sanialla on upean pyöreä kyllä jo! :) eiks tommonen ihan pyöreä oo yleensä "poikamasu" ? mul on tullu yks tyttömasu veikkaus ku on tommonen myös sivuille levinny kohokas vieläkin :D
 
En tiedä haluaako joku, että vatsan mallista arvuutellaan sukupuolta, jos ei tahdo sitä kuitenkaan tietää, mutta mä taas veikkaisin, että Sania saa masunsa muodon puolesta tytön. :) On jotenkin tuolla korkeella ja justiisa leveä, niin kuin itsekin totesi. Mulla oli ensin esikoista odottaessa sellainen pallo alavatsassa, vähän niin kuin Ddropsilla, ja oli kuulemma niin poikavatsa kuin vain voi olla. Mutta mistäs näitä tietää, monen veikkailut on menny ihan metsään ja kaikilla on niin erimalliset kropat käytössä. :) Pitää muuten itsekin taas napsaista vatsakuva. Tai siis laittaa mies kuvaamaan.
 
oon ymmärtäny sit väärin :DD no eihän nuista kukaan varmaan oikeesti osaa veikkailla muuta kun arvauksia :) jostain vaan luin et pojasta tulis pyöreä ja isompi ja tytöstä pienempi ja levinneempi, tiedä sitten :D
 
Joo niin mäkin olen kuullut. Mutta se poikamasu on enemmän sellainen jalkapallo siinä edessä kuin tasaisen pyöreä. Ja tosiaan tyttömasu on sellainen leveä malli. Koosta en osaa sanoa. Just näin kaverin, jolla on laskettu aika kuukauden päästä ja kyllä vaan tyttövatsakin oli aikast huge... :D
 
Voih, tuliskin poika!!!! Haluaisin! :)) Hyvä, jos näyttää poikamasulta, sitte on oikea suunta!!! ;) No ei, samahan se on kumpi sieltä tulee, mut jotenki toivoisin silti mieluummin poikaa :)
 
Mihin nuo masuarvailut mahtaa perustua, kun vauvat kuitenkin taitaa syntyä suht saman kokoisina...? Eikä ne muutkaan arvailut läheskään aina pidä paikkaansa (esim. se että tyttö aiheuttaa pahoinvointia, poika ei jne.) Kaipa se odottajan kroppakin vaikuttaa, kun eri ihmisillä on kuitenkin esim. erilainen lantio mihin se vauva sit asettuu. Mä en ole edes yrittänyt arvailla mitään etukäteen.
 
Kai noi ennusteet on sellai pitkä ajan muodostama juttu. Jos monella on ollu samanlailla niin sit niistä on vaan muodostunu sit sellasia merkkejä :) aika monen mun tuttavan kohdalla noi kaikki mahan muoto, oksentelu yms merkit osunu kohdilleen mutta on niitäkin kenen kohdalla ne ei ollenkaan pidä paikkaansa. Meillä on lähipiirissä kätilö niin se sano että noi merkit on ihan tuurissaan osuuko vai ei, mutta se sano että äidin tunne siitä kumpi on osuu liki 100% aina oikein että hänen uran aikana ei kuulema ollut kuin pari äitiä jotka ovat 'erehtyneet' :)
 
Mulla on oli esikoisesta maha tosi eteenpäin ja pyöreä eli tosi poikamaha. Hauskaa kuitenkin oli ne spekulaatiot kun esikoisen syke oli korkea niin se taas monen mielestä oli merkki tytöstä. Itsellä oli poikafiilikset koko ajan ja poikahan se sitten olikin. Mut oon kyllä vahvasti sitä mieltä sitä sukupuolta ei voi mitenkään määrittää ulkoisista merkeistä tai oksentelusta (kaveri on kahdesta pojasta oksennellut viikolle 20 asti). Hauskaahan se spekulointi silti on. :) Ai niin ja yhedelle kaverille kävi siten, että hän oli rakenneultraan asti 100% varma et tyttö tulee kunnes ultrassa näkyikin jotain ihan muuta.. :) Silti oon memmiliinan kanssa samoilla linjoilla et äidin vaistoon luottaisin ehkö eniten. :D

Tosi ihania vauvamasuja jo monella. Itsestä vieläkin tuntuu et näytän vaan lihoneelta vaik onhan toi masu jo vähän pyöristynytkin eikä vaan läskistynyt. :)
 
Minä en jostain hölmöläinen en jostain syystä osaa ladata kuvia tänne, kun ovat aina liian suuria mukamas... Vanha kuvanmuokkausohjelma lopetettiin ja nyt en osaa käyttää tuota toista... höh.

Teidän masukuvat on sen sijaan onnistuneita ja niitä on ollut hauska seurailla :)
 
Takaisin
Top