Ite soittelen tänään neuvolaan tossa muutaman tunnin päästä, joten saa nähdä koska saadaan sinne aika :)
Mulla on kanssa hieman sekavat fiilikset ja ehkä jopa vähän pelottaakin tavallaan. Lapsi on kyllä enemmän kuin toivottu, mutta kyllä se silti pistää miettimään, että mitäs tästä nyt sit seuraakaan....varsinkin kun itelläni ei oikein vakituista työtä ole, kun vielä opiskelen (todennäköisesti kerkeen kuitenkin tässä keväällä nyt valmistumaan). Ei sitä ihan ajatellut, että tunteet heittäisi näinkin paljon, kun tätä pikkuista ryhdyttiin miettimään...onnellisia kyllä ollaan avokin kanssa kummatkin ja ollaan (tai siis avokki on) jo tilannut netistä sellaiset pikkuset vauvan ensikengät, jotka sitten laitetaan isompaan kenkälaatikkoon ja mennään avokin vanhemmille, että "kattokaa mitkä hienot kengät ostettiin" :) tää oli avokin toivoma tapa asiasta kertoa, mutta odotellaan nyt vielä siihen saakka, että se np-ultra on tehty :)
Kahvia oon kyllä kanssa jonkin verran juonut....jos sitä mun kahvin juomista voi nyt edes kahviksi sanoa, kun ainakin puoli kuppia on maitoa :D muutaman kupposen mun maitokahvia mä päivässä juon, mutta ei kyllä ihan joka päivä tuu juotua kuiteskaan :)
Tässä eilen illalla sitten vielä havahduttiin siihenkin mahdollisuuteen, että masussa olisikin kaksi asukkia, kun mulla kulkee suvussa äidin puolella kaksoset....se on nyt hypännyt kaks sukupolvea yli, joten en sitten tiedä, että voisko se vielä olla mahdollista. Nyt kyllä kieltämättä alkoi se ajatus hieman pelottamaan, että esikoisia olisikin kaksi. Vaikka ihanaahan se tietysti olisi, mutta ne riskit siinä raskaudessa ja muutenkin on niin paljon suuremmat, kuin vaan yhdellä. Onko kenelläkään kaksosista mitään kokemusta?