Minnuska89
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tosi paljon voimia Santsu, toivotaan että seuraavan kerran onnistuu ja jaksamisia teille, ei ole kivaa tuommoinen kun sitä vauvaa vielä niin odottaa :( Voimahaleja tosi paljon, kyllä se vielä siitä <3
Omaa napaa: Kävin eilen äitiysneuvolassa mutkan kun laitettiin lähete menemään äitiyspolille kontrolliultraan ja nytten odotellaan postissa saapuvaksi aikaa sinne, varmaan ensviikolla saan ajan ellei tämän viikon lopulle :) Jännittävää odottaa! :) Mulla on pahoinvoinnit vähentyny mutta väsymys kalvaa vielä ja nälän tunne ja rinnat on hieman kipeät ja vessassa saa juosta. Maha on ehkä vähän alkanut jo kasvamaan ja turvonnu se on kokoajan :D Viikkojen 12 jälkeen lähden shoppailemaan äitiysvaatteita Rajalle :D Jos kaikki menee niinkuin pitääkin ja uskon että menee. :)
Omaa napaa: Kävin eilen äitiysneuvolassa mutkan kun laitettiin lähete menemään äitiyspolille kontrolliultraan ja nytten odotellaan postissa saapuvaksi aikaa sinne, varmaan ensviikolla saan ajan ellei tämän viikon lopulle :) Jännittävää odottaa! :) Mulla on pahoinvoinnit vähentyny mutta väsymys kalvaa vielä ja nälän tunne ja rinnat on hieman kipeät ja vessassa saa juosta. Maha on ehkä vähän alkanut jo kasvamaan ja turvonnu se on kokoajan :D Viikkojen 12 jälkeen lähden shoppailemaan äitiysvaatteita Rajalle :D Jos kaikki menee niinkuin pitääkin ja uskon että menee. :)
Ei muuta ku parempia vointeja kaikille! :) Niin ja tosiaan.. mun 
Heti perjantaina sitte soitin neuvola-ajan ja maanantaina varhaisultra-ajan ja otin ajan ens viikon tiistaille. Lauantaista lähtien ollu kuukautiskipujen tuntusta kipua alavatsalla ja halutaan varmistaa, että kaikki on hyvin.. Vau:n laskurin mukaan nyt rv 5+5 ja la 19.11.2011.
) ja tuosa marraskuussa päätettiin mennä kihloihin jouluna ja naimisiin ens kesänä :) ja pillerit jätettiin pois marraskuun viimenen päivä, eli yk3 sitte tärppäs.. Toivottiin tätä lasta niin paljo ja itkuhan siinä molemmilla tuli kun plussaa kahtottiin :) Nyt siis otellaan marrasvauvaa innoissamme; mies tarkistaa joka päivä, että onko maha jo kasvanu :D