Minnuska, ahaa, sulla on siis ihan erityinen syy tohon äippäpolilla käyntiin. Toivon kovasti sun puolesta että kaikki on hyvin, ja varmasti onkin, sillä itsehän sinä sen parhaiten tunnet ja tiedät. :)
Onni-Ilona, hienoa, miten sun suvussa on suhtauduttu vauvan tuloon :) Me ei olla vielä kerrottu muille kun mun parhaalle ystävälle raskaudesta... aiempien raskauksien (joista siis toinen päättyi keskenmenoon) kohdalla ei kyllä ole mun vanhemmilta onnitteluja kuulunut, semmosta aha-meininkiä, ja toisella kerralla vaan äiti tuumas että "jaa, no niin minä olin vähän kattelukkin." Mutta eipä ole äidiltä tukea ennen eikä sen jälkeenkään herunut vauva-asioissa, kai se nyt vaan on semmonen ihminen. Sen suhde mun 7v tyttäreenkin on aika mitäänsanomaton, kun ei mummua ole leikkiminen eikä muu lapsen mielestä mukava touhuilu koskaan kiinnostanut. Onneksi mun isästä onkin sitten kehkeytynyt tytölle semmonen ukki joka menee lapsenmielisyydessään välillä vähän liiallisuuksiinkin :)
Eipä siis ole heti mielessä äidille ja isälle kertominen, ihan mielelläni oottelen vielä pari kuukautta... Mun miehen äidillä ei sen sijaan ole yhtään lastenlasta vielä, joten sillä puolella varmaan ovat vähän innokkaampia tämän asian suhteen :)