Mulla tietää vain kaksi läheisintä ystävää eikä kellekkään muulle kerrota enne ku o ultrattu viikolla 12.Ellei joku arvaa. Eka neuvola tosiaan tääl meil Ylä-Savos o vasta perkele siell 10 viikol, ellen nyt jotenkin naraha jo enne sitä noista sokereista.
Joo hieman tosiaan outo olo olla raskaana kun ei todellakaa ole periaatteessa olo sellainen että olisi raskaana. Varsinkin kun oireet on nyt aivan toisenlaiset.
Olen myös saanut aikoinaan itte asiassa melkolailla melkei tasa 2v sitten ennen tuon Tytön saantia myös keskenmenon, oli viikolla tasa 5+0 se, että ei kerennä ees kunnolla ajatella asiaa,mut tietty kirpas.
Ketuttaa tää väsymys ku tyttö tekee poskihammasta nii on tosi levotton ja itkuinen joten tähä väsymykseen oikein kymppi yhistelmä...voi luoja sanon mie.
Nii ja tuli mieleen sellanenkin että tiedän aika sata varmaksi että varmasti tulen synnyttämään n.2vko etuajassa. Varsinkin jos nää sokrut rupee heitteleen ja jos tulee samoja turvotuksia ym juttuja. Tytön synnytin 2vko etuajassa, tai siis päättivät että nyt synnytät kun muka oli nii pahoja oireita mulla, JA PASKAN VITUT sanon minä. Sillon heitti verenpaineet sen takia ku istuiltaan ottivat ja ehä mie mitenkää rennoksi päässy ikinä paskoissa tuoleissa, pikkasen protskua pississä nii muka paha raskaus myrkytys, ja jalat turpeis, mulla oli kyl iha mahoton turvotus joka paheni osastolle joutumisesta. Ja kun synnytys oli ohi nii tuumasivat vaa että eihä sulla ollukkaa mitää myrkytystä ollenkaan et ei olis ollu kiirettä synnyttää sittenkää, prkl, ja helvetin tulehus alapäässä joka vaikutti tilanteesee ja sitä ees suostuneet kuuntelemaan eikä hoitamaaa synnytyksen jälkee enne ku ite otin kotona neuvolaan asiasta yhteyttä että ei tää homma oo alapäässä kondiksessa jos kipeytyy entisestää. Eli siis sairaalassa ollessa pississä näky 3+ bakteerit ja siihen ei kiinnitetty mitää huomioo eikä mun tuntemuksiin, vaan seurattii hemmetin proteiineja kuin jotain epäjumalaa. JOo oon ehkä vähä katkera kun eivät kuunnelleet, mutta tiedämpähä seuraavan kerran etten anna pompotella itteeni turhaan.
Joo anteeksi purkautuminen. Hormoonit