Marraskuiset odottajat 2011 ??

Ai niin! Oon unohtanu tänne käydä kertomassa, että mun laskettu aika siis aikaistui päivällä siellä ultrassa. Voi siis muuttaa 13.11.2011! :)
 
Minäkin olen unohtanut käydä ilmoittamassa, että la vaihtui. Uusi päivämäärä on 24.11. :)
 
Heips.
Mun kohdalla tietoja tuohon listaan sais vähän muuttaa :)
Elikkäs redxone ja ikää tällä hetkellä nyt sit jo se 24 ja ensimmäinen/KPKS, mut toi laskettu aika on nyt muuttunut ja se on 14.11.2011 :)
 
Heissan, 

Minäkin ilmottaudun marraskuun odottajaksi emoticon  Eli:

2.11.2011 / Emmiliina / 29 / ensimmäinen / ?
 
hei vaan! nyt sain aikaiseksi rekisteröityä :)

7.11.2011/ ~annika~/ 24/ ensimmäinen/ Naistenklinikka Hki
 
Onnea sulle mardis kaksosista! emoticon

Kävin ultrassa pari viikkoa sitten, yksi aktiivinen pikkuinen siellä oli :)
Heilutteli kovasti käsiään ja jalkojaan emoticon

Onko teillä muilla muuten vielä tuntunut vauvan liikkeitä masussa?
Mulla on tuntunut välillä pikkuisia hipaisuja ja liikkeitä, jospa ne kohta voimistuisi :)
 
Täällä olisi yksi marraskuun odottaja :)

La 17.11.2011 / Tiina / Toinen / Kotka

Tosiaan toinen muru olisi tuloillaan ja nyt löysi tieni vihdoin tänne. Meillä alkoi neidin kanssa loma, joten nyt aikaa enemmän kuin ennen... olisi kiva kuulla muiden odotuskuulumisia ja varsinkin jos jollakin on kokemuksia Kotkasta. Sairaala meillä uusi, ensimmäinen syntyi Hyvinkäällä. 

:) 
 
Ti-ti-taa, täälläkin ollaan menossa Kotkaan synnyttämään, mutta kokemuksia kyseisestä sairaalasta ei vielä ole, koska meilläkin esikoinen on syntynyt Lappeenrannassa. emoticon

 
heippa kaikki!

Onneksi sain rekisteröityä itteni tänne, ihanaa kuulla muiden mammojen fiiliksiä!

Itselläni
23.11.2011/ inzoy/ 21/ ensimmäinen/ Helsingin Kätilöopisto

Ajattelin vain kysäistä, että onko täällä ketään nuorempia odottajia jakamassa kokemuksia?

Hauskaa kesää ja onnellista odotusta teille kaikille!

 
Voisin minäkin nyt sitten ilmoittautua tänne :) Pitkään olen jo muiden juttuja täällä lueskellut, mutta koskaan en ole vielä itse kirjoittanut.

Eli: 3.11.2011/ Jossu*/ 30/ ensimmäinen/ Hus Porvoo
 
Tuotas... Onko näille listoille joku naamaraja vai miks minua ei näy kummallakaan? Oon kumminkin jo aikoja sitten laittanu tietoni molempiin listoihin ja ne jotka on päivittäneet tietoja minun jälkeen on napattu sakkiin mukaan kumminkin..?
 
4.11.11/Mamma-88/22/ensimmäinen/Oulaskangas tai Kokkola

On tämä odotus jännää :) Vielä pitäis malttaa odottaa puolitoista viikkoa ja sitten on rakenne ultra :)
 
~Petruska~, juu kyllä voin poistaa, hyvä kun huomautit nimittäin olen unphtanut poistaa sen vanhan tiedon sieltä :D Voi tyhmää minua :D
 
Samaa kyselen kuin Nukkanen. Eli onko tänne joku rajotus ketkä pääsee mukaan ja ketkä ei? Meidän kummankaa tietoja ei oo lisätty listaan :/
 
Takaisin
Top