Iduliini
Näppärä viestien naputtelija
Hyvin menee, oloja on, pahin ehkä väsymys, hetkeksi kun silmät sulkee ni herään 2h päästä :D Onneksi lapset pitää päivällä kiireisenä niin ei pääse nukahtelee niin vaan :) Tänään 4+0, siitä on jo viikko kun plussasin :O Miestä pelottelen että sieltä tulee kaksoset :’D Millon sulla seuraava ultra?
Haha hei täälläkin mies joka pelkää samaa :D mut kyl mä oon ihan sillä mielellä et 1 tulee..toivottavasti :D
Huh, toi väsymys on tuttu täälläkin. Nyt nämä 2pv saikulla nukuin vähän välil, tuli iha nuoruus mieleen ku saattoi nukahtaa vaik klo 13 pväl ilman mtn ajatuksia. Tänään mies tuli töistä ja herätti.. sillei..hellou, täs mä nukuin taas :"D
Hei mieti! Jo viikko! Kohta on masu pystys tuol <3
Kystasta sen verran et huome menen takas tyksiin..soitti tänään et kun kipua on vielä uudestaan tutkitaan..ehkä he ultraa samalla taas.
Mul ei ollut tietoa et kysta kasvoi, sama oli vuos sitten joka oli eka kerta. Silloin jouduin ambulanssilla töistä tyksiin. Ei kiva tapaus. Mut kyl niitä kuulemma tulee ja menee, et ei välttämättä edes aina tiedä niistä. Toiv ei tuu enää raskauden aikana..hiukan pelotti kyl..
eilen eka plussa, tänään varmistukseks vielä 2 testiä, la ilmeisesti (omien laskujen mukaan) 14.11.2018