Marraskuiset 2018

Ehkä me ollaan plussattu tositosi aikaisin :D

Kai se oireettomuuskin voi olla normaalia, voithan vaikka jossain vaiheessa vielä testata jos liikaa huolettaa? Mutta eiköhän pienellä oo kaikki hyvin :)

Joo tuolla testejä ketjussa näkyy pari pv sitten tehty testi :D Tai ehkä se pahoinvoinnittomuus mietityttää, kun kaikki sitä niin painottaa...
 
Ihanaa ku ollaan saatu lisää porukkaa tänne :)

Eilen oli pakko kahdelle parhaalle ystävälle kertoa että oon plussannu :D Voi kuulostaa oudolta mutta toisaalta vähän harmittaa etten malttanut olla hiljaa, koska olis ollut hauska yllättää tytöt samalla ku kerrotaan muillekkin :rolleyes:
 
Voih, pitkä odotus palkittiin ja pääsen tällepuolelle viimein :Heartred tai varovaisesti ainakin.. :)
kp 26/28 ja cb testiin raskaana 1-2..
Ens viikolla ois alkanu inssit vaan eipä mennä nyt sitte :D

Jee, ihan mahtavaa! :Heartred Ihanaa tosiaan että meitä alkaa olla jo jonkun verran porukkaa.
 
Meinaan koko ajan sortua varaamaan yksityiselle ultra-aikaa vaikka tiiän että parin viikon päästä on neuvola missä varataan ihan kunnallinen varhaisultra :D
 
Ihanaa ku ollaan saatu lisää porukkaa tänne :)

Eilen oli pakko kahdelle parhaalle ystävälle kertoa että oon plussannu :D Voi kuulostaa oudolta mutta toisaalta vähän harmittaa etten malttanut olla hiljaa, koska olis ollut hauska yllättää tytöt samalla ku kerrotaan muillekkin :rolleyes:

Munkin oli pakko kertoa yhelle ystävälle, ku olin luvannu mennä hänen luokseen yöksi eilen eli plussapäivänä! Paljastin heti parkkipaikalla, kun nähtiin...:grin
 
Huh huh. Tässä pari kuukautta noin 3 yritetty kunnolla ja mitään ei tapahtunu hirvee stressi mut sit täs kuussa unohdin koko asian ja en ees muista millon oltas yritetty no 1 kerta riitti kai :) vasta pari päivää sitte ihmettelin miks menkat ei oo alkanu piti torstaina ja eilen sunnuntaina tein ekat testit ja plussahan sieltä tuli oli pakko tänään varmistaa ja tehä uus testi vielä huome tai keskiviikkona aattelin yhen tehä on tää vaa nii uskomatonta. Ihan hirveesti ollaa lasta haluttu mut nyt ku testi positiivista näytti tuli ihan et ei ei ei ei voi olla totta pelottaa vähän mut innoissaan ollaan. Ensimmäistä siis ootellaan en ees tiiä mitä nyt tehdä seuraavaks apua haha.
 
Onnittelut munkin puolesta kaikille uusille plussanneille ♥ kiva että ootte täällä!
Mä huomadin tänään töissä wc reissulla pienen määrän ruskeaa turhua housuissa =( eka ajatus tietenkin että taasko kesken. Ei oo kipuja ja määrällisesti tätä oli ehkä t-lusikallinen. Pyyhkiessä ei tuu sitten niin ei mitään. Täytyy vaan pitää pää kylmänä ja odotella.
 
Muokattu viimeksi:
Se on jännä fiilis kun samalla on niin onnellinen ja samalla niin peloissaan, plussasta siis. Peloissaan siksi että jos se meneekin kesken?! Tai jos se on väärässä paikassa...
Nuorempana molemmissa raskauksissa ei tälläistä fiiliksiä ollut vaan sitä osasi iloita heti plussan saatuaan. Tänään 4+0 :D eli olen saanut tietää olevani raskaana kaksi päivää ja tehny varmaan seitsemän raskaustestiä ja odottelen että viivat tummuisi. Miks ne ei tummu jo!?!!Millaisilla fiiliksillä muut mammat ootte?
No sekin voi olla kun nyt yli vuosi ootettiin plussaa ja epätoivo iski jo monta kertaa matkalla.
 
Se on jännä fiilis kun samalla on niin onnellinen ja samalla niin peloissaan, plussasta siis. Peloissaan siksi että jos se meneekin kesken?! Tai jos se on väärässä paikassa...
Nuorempana molemmissa raskauksissa ei tälläistä fiiliksiä ollut vaan sitä osasi iloita heti plussan saatuaan. Tänään 4+0 :D eli olen saanut tietää olevani raskaana kaksi päivää ja tehny varmaan seitsemän raskaustestiä ja odottelen että viivat tummuisi. Miks ne ei tummu jo!?!!Millaisilla fiiliksillä muut mammat ootte?
No sekin voi olla kun nyt yli vuosi ootettiin plussaa ja epätoivo iski jo monta kertaa matkalla.

Siis täysin samoja fiiliksiä! Tää alkuraskaus on niin epätietoisuutta ja se varmaa siinä pelottaaki... Toki missä tahansa kohtaa raskautta jokin voi mennä pieleen mutta ekat 12 viikkoo on ne kriittisimmät :sad001 ja automaattisesti ajattelee että ne kaikki osuu omalle kohdalle :D
 
Moikka:) Minä liityn nyt mukaan jännäämään. Tänään napsahti tikkuun ihan selkeesti erottuva viiva tosin haalea vielä on. Repäisykipuja, lievästi juilii niin kuin menkkojen aikaan ja tänään varsinkin etonu melkein koko päivän. En voi jotenki uskoo tätä todeksi et heti ekasta kierrosta tärppäis. Oon niin iloinen tästä ja tekis mieli hyppiä onnesta mut vielä ei uskalla kun niin alussa on. Toivotaan että pysyy matkassa mukana[emoji7] La tulis olemaan edellisten menkkojen perusteella 9.11 [emoji5]️
 
Se on jännä fiilis kun samalla on niin onnellinen ja samalla niin peloissaan, plussasta siis. Peloissaan siksi että jos se meneekin kesken?! Tai jos se on väärässä paikassa...
Nuorempana molemmissa raskauksissa ei tälläistä fiiliksiä ollut vaan sitä osasi iloita heti plussan saatuaan. Tänään 4+0 :D eli olen saanut tietää olevani raskaana kaksi päivää ja tehny varmaan seitsemän raskaustestiä ja odottelen että viivat tummuisi. Miks ne ei tummu jo!?!!Millaisilla fiiliksillä muut mammat ootte?
No sekin voi olla kun nyt yli vuosi ootettiin plussaa ja epätoivo iski jo monta kertaa matkalla.


Juuri näin, minuutissa onnellisuus kerkee vaihtumaan pelkoon ja toisinpäin!

Ekan kohdalla oli niin sinisilmäinen ja piti kaikkea itsestäänselvänä, ja plussakin tuli heti ekasta yrityksestä, nyt toista kun yritetty yli 1,5vuotta niin mikään ei ole itsestäänselvää ja pelko siitä että tämä onni viedään on jotain ihan käsittämätöntä! :sad001
 
Takaisin
Top