Marraskuiset 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Okei, hyvä kiitos!
Aamulla piti tarkastaa ihan eka lakanat et onhan vielä valkoset :D en tiiä miks pelkään nyt näin paljon...

siis ää kuulostaa ihan multa! :D Oon luulotautinen sen kanssa että alushousuihin muka valahtaisi jotain esimerkiksi työpäivän aikana, sitten kun puolijuoksua menen vessaan tarkistamaan asian niin eihän sielä mitää oo. :D

Todellakin ymmärrän. Minä olin esikoista odottaessa sekä nyt olen, tosi kauhuissani. :( yritän ihan hirmuisesti kyllä skarpata ja olla vähemmän hullu. Mulla on kans tuntemuksia mahassa, on pinkeänä ja sellainen ei nyt kipu mutta epämukava? Mutta niin oli esikoistakin odottaessa ja silloin kyselin kaikki lapselliset läpi että onko normaalia ja roikuin netissä etsien tietoa. Ja on tavallista. Mulla oli viime odotuksessa alussa aika pahojakin vihlontoja. Mutta panikointi niitäkin lisää varmaan tai ei ainakaan auta

Annsku miten menee?

Hyvin menee, päivät menee nukkuessa :’D Mies oli jo huolissaan miten vaan nukun jos jossain pötkötän enkä herää mihinkään :D Mites siellä, joko kystakivut ohitse jne? Saitko muuten ultrakuvia, taidat olla eka jolla on niin voisit perustaa ultrakuvaketjun tms, saadaan ihastella pieniä papuja :D

Todellakin ymmärrän. Minä olin esikoista odottaessa sekä nyt olen, tosi kauhuissani. :( yritän ihan hirmuisesti kyllä skarpata ja olla vähemmän hullu. Mulla on kans tuntemuksia mahassa, on pinkeänä ja sellainen ei nyt kipu mutta epämukava? Mutta niin oli esikoistakin odottaessa ja silloin kyselin kaikki lapselliset läpi että onko normaalia ja roikuin netissä etsien tietoa. Ja on tavallista. Mulla oli viime odotuksessa alussa aika pahojakin vihlontoja. Mutta panikointi niitäkin lisää varmaan tai ei ainakaan auta

Koitan kans rauhotella itteeni ja olla sillee ”kaikki kunnossa siellä, kyl huomaisin jos ei olis” mut silti mulla on takaraivossa sellanen ristiriitanen tunne ettei kaikki oliskaan kunnossa vaik toisaalta tuntuu et olis. Nyt vasta alkanu ”tuntuu” (henkisesti enemmänki) et oon raskaana, mite ihmeessä muka pystyn odottaa rv 12 asti ultraa

Mulla kans on ollut epämukava olo vatsassa ja turvottaa, mutta oletan että normaalia on. Tänä aamuna myös kuvottava olo alkoi. :) On tämä jännää, tekisi niin mieli joillekin sanoa, mutta ei kuitenkaan vielä. :dance018

Mulla kans on ollut epämukava olo vatsassa ja turvottaa, mutta oletan että normaalia on. Tänä aamuna myös kuvottava olo alkoi. :) On tämä jännää, tekisi niin mieli joillekin sanoa, mutta ei kuitenkaan vielä. :dance018

Mulla myös oli lievää pahoinvointia aamulla! Mikä rv menossa? :) haluisin kans kertoo jo mutta en uskalla vielä :D

Nooniin esikoisen kerhossa todettu parvorokkoa, en tiedä olenko sairastanut :O täytyy maanantaina soitella kaiketi neuvolaan ja pyytää verikoe :/

Mä en enää muista mille viikoille se eka neuvolakäynti pitää varata. Mun piti tänään soittaa meidän neuvolaan, mutta en muistanut. Äsh. No, maanantaina uusi yritys!

Moikka kaikille! Ihanaa, että tällainen ryhmä löytyi :Heartbigred Tein tänään positiivisen testin! Olemme avopuolisoni kanssa todella innoissaan asiasta, sillä vauva olisi meille todella odotettu. Haluaisin hehkuttaa tätä meidän onnea kaikille, mutta pidämme toistaiseksi asian salassa :)
Meillä 2016 kävi ikävästi ja jouduimme keskeyttämään raskauden viikolla 23, koska enkelipojallamme todettiin uretraläppä, jonka johdosta kohdussa ei ollut lapsivettä ja näin ollen sikiö ei kehittynyt kunnolla.

Vielä lisäys edelliseen - En osaa laskea tarkkaa laskettua aikaa, sillä minulla on aina ollut epäsäännölliset kuukautiset ja en yhtään saa päähäni monesko pv edelliset oli :( Voiko lasketun ajan laskea jotenkin plussatestistä? :)

Vielä lisäys edelliseen - En osaa laskea tarkkaa laskettua aikaa, sillä minulla on aina ollut epäsäännölliset kuukautiset ja en yhtään saa päähäni monesko pv edelliset oli :( Voiko lasketun ajan laskea jotenkin plussatestistä? :)

Mä tein ite clearbluen testin mis näkyi että monennellako viikolla oon :) tai oikeastaan näytti sen alkion iän! Ultrassa se ikä näkyy sit varmaks vielä :)

Tää pahoinvointi ja vatsan polttelu on erikoisen uutta vaikka kyseessä jo kolmas
Pahoinvointia oli esikosta muttei se ollut koko aikaa..
Mitä oireita teillä?

Siis mun maha on nyt rötvähtänyt ihan kunnolla näkyviin. Nyt jo! Kyllä ne ketä meinaan tässä nähdä sisätiloissa, näkee tän. :O yritin tänään valita vaatetta kun olin kaupungille menossa kaverin kanssa ja kaikista oversizein paksu kollariki jonka valitsin, niin näkyy :O mulla viikkoja pitäis olla joko 3-4 tai 7. On toka lapsi ja silloinkin maha tuli äkkiä näkyviin mutta ei nyt ihan tälleen. Oon ihan hämmentynyt, pakko kaivaa tukivyö jo esiin.

Takaisin