nainenlapista
Oman äänensä löytänyt
Mulla tää kolmas beibi mut silti iha pihalla kaikki raskaudet erilaisia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Marianen, kuulostaa ihan normaalilta. :)
Okei, hyvä kiitos!
Aamulla piti tarkastaa ihan eka lakanat et onhan vielä valkoset :D en tiiä miks pelkään nyt näin paljon...
Annsku miten menee?
Todellakin ymmärrän. Minä olin esikoista odottaessa sekä nyt olen, tosi kauhuissani.yritän ihan hirmuisesti kyllä skarpata ja olla vähemmän hullu. Mulla on kans tuntemuksia mahassa, on pinkeänä ja sellainen ei nyt kipu mutta epämukava? Mutta niin oli esikoistakin odottaessa ja silloin kyselin kaikki lapselliset läpi että onko normaalia ja roikuin netissä etsien tietoa. Ja on tavallista. Mulla oli viime odotuksessa alussa aika pahojakin vihlontoja. Mutta panikointi niitäkin lisää varmaan tai ei ainakaan auta
Mulla kans on ollut epämukava olo vatsassa ja turvottaa, mutta oletan että normaalia on. Tänä aamuna myös kuvottava olo alkoi. :) On tämä jännää, tekisi niin mieli joillekin sanoa, mutta ei kuitenkaan vielä.![]()
Mulla myös oli lievää pahoinvointia aamulla! Mikä rv menossa? :) haluisin kans kertoo jo mutta en uskalla vielä :D
Mulla myös oli lievää pahoinvointia aamulla! Mikä rv menossa? :) haluisin kans kertoo jo mutta en uskalla vielä :D
Rv 4+2 ehkä. Huomenna ehkä teen taas testin, ei tätä meinaa uskoa. :)
Tein tänään positiivisen testin! Olemme avopuolisoni kanssa todella innoissaan asiasta, sillä vauva olisi meille todella odotettu. Haluaisin hehkuttaa tätä meidän onnea kaikille, mutta pidämme toistaiseksi asian salassa :)Vielä lisäys edelliseen - En osaa laskea tarkkaa laskettua aikaa, sillä minulla on aina ollut epäsäännölliset kuukautiset ja en yhtään saa päähäni monesko pv edelliset oliVoiko lasketun ajan laskea jotenkin plussatestistä? :)