marianen
Jostain jotain jo tietävä
Marianen wtf neuvola! Tosi kumma kyllä. Minä soitin nyt ma ja laittoi ajan ens viikon ti. Ja laittoi puhelimessa varhaisultraan ajan 23.3. Tosi epäselvää kuinka paljon viikkoja mulla. Viimeksi kunnon menkat oli 9.1. Mulla pitkä kierto ja sitten kun odotin seuraavia menkkoja niin 14.2 tuli yhden päivän ajan vähäistä vuotoa. Tein silloin siitä seuraavana päivänä nega rtestin. Nyt 3.3 tein positiivisen ja oon tässä joka päivä testannutkin heh. Neuvolan täti sekä lääkäri arveli että kuitenkin olisin hedelmöittynyt silloin tammikuussa. Mutta mä luulen et en oo niin pitkällä koska raskaus testit on vielä vähän vaaleita (on tummentuneet koko ajan) ja maanantaina tein digitestin (tosin iltapäivällä kun en malttanut odottaa seuraavaan aamuun, ja virtsa oli tosi vaaleaa laimeaa kun koko ajan janottaa ja pissattaa) ja näytti et raskaana 1-2 vkoa. Mulla epäsäännöllinen kierto ja ovulaatiota kun on yrittäny pari kk tikuttaa niin en oo saanu kiinni silloin kun sen olis odottanut olevan, epäilin ovuloinko ollenkaan mut ehkä se tulee vaan omia aikojaan sitten. Jännittää. Ihanaa onnea kaikille plussanneille :)
Tuli kyl mulle itellekki sellanen wtf fiilis mut onneks saatiin nyt varattuu se aika sit toisen ihmisen kanssa! :) toi ultra nyt vaan harmittaa ku haluisin päästä aikasempaan jo kans
Onnea myös sulle!! :)