Marraskuiset 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marianen wtf neuvola! Tosi kumma kyllä. Minä soitin nyt ma ja laittoi ajan ens viikon ti. Ja laittoi puhelimessa varhaisultraan ajan 23.3. Tosi epäselvää kuinka paljon viikkoja mulla. Viimeksi kunnon menkat oli 9.1. Mulla pitkä kierto ja sitten kun odotin seuraavia menkkoja niin 14.2 tuli yhden päivän ajan vähäistä vuotoa. Tein silloin siitä seuraavana päivänä nega rtestin. Nyt 3.3 tein positiivisen ja oon tässä joka päivä testannutkin heh. Neuvolan täti sekä lääkäri arveli että kuitenkin olisin hedelmöittynyt silloin tammikuussa. Mutta mä luulen et en oo niin pitkällä koska raskaus testit on vielä vähän vaaleita (on tummentuneet koko ajan) ja maanantaina tein digitestin (tosin iltapäivällä kun en malttanut odottaa seuraavaan aamuun, ja virtsa oli tosi vaaleaa laimeaa kun koko ajan janottaa ja pissattaa) ja näytti et raskaana 1-2 vkoa. Mulla epäsäännöllinen kierto ja ovulaatiota kun on yrittäny pari kk tikuttaa niin en oo saanu kiinni silloin kun sen olis odottanut olevan, epäilin ovuloinko ollenkaan mut ehkä se tulee vaan omia aikojaan sitten. Jännittää. Ihanaa onnea kaikille plussanneille :)

Tuli kyl mulle itellekki sellanen wtf fiilis mut onneks saatiin nyt varattuu se aika sit toisen ihmisen kanssa! :) toi ultra nyt vaan harmittaa ku haluisin päästä aikasempaan jo kans
Onnea myös sulle!! :)

Tuli kyl mulle itellekki sellanen wtf fiilis mut onneks saatiin nyt varattuu se aika sit toisen ihmisen kanssa! :) toi ultra nyt vaan harmittaa ku haluisin päästä aikasempaan jo kans
Onnea myös sulle!! :)

En mäkään saanu varhaisultraa. :) kyllä me jaksetaan odottaa. Rv 12 se onkin jo vähä selkeempi se kuva :)

Heippa! Varovaisesti mukaan liityn minäkin. :) Tänä aamuna siis sain haalean viivan apteekin testiin, vaaleampi kuin testiviiva mutta selkeä viiva silti. Kp 29 ja kierrot olleet 27-35pv. La siis ilmeisesti 12.-17.11.
Viime syksynä lopetettiin ehkäisy, mutta en ole mitään oviksia testaillu. Esikoista siis odotellaan ja olen 22-vuotias.
Jännittäää! Ajattelin testata parin päivän päästä uudestaan. Ollaan lähdössä kahdeksi viikoksi Aasiaan, niin sekin jännittää, että mitähän siellä uskaltaa syödä... :grin Muoks. Ja oireina ainakin rintojen turvotus ja arkuus sekä vatsan nipistelyt.

Ja onks täällä muita, ketkä tupakoinu ennen raskautta? Miten teillä sujunu lopettaminen? Ootteks keksiny korviketta tms?
Mulla yllättävän helposti sujuu tää, poltin yhen vielä plussan jälkeen ja sit loppu ku seinään, tajunnu varmaan et kyse ei oo enää vaan mun terveydestä.
Tänään kuitenki eka mahdottomalt tuntuva päivä ja tekee mieli mennä ulos niin paljon

Täällä! Tupakointi loppu saman tien plussan jälkeen. Ja suoraan sanottuna yllätyin siitä, miten se olikin niin helppoa! :)
Isäntä yrittää myös lopetella, mutta hänelle se on vaikeampaa :/ yritin ehdotella porkkanoita korvikkeeksi, mutta mulla ois kuulemma siinä tapauksessa oranssi mies :’D

Täällä! Tupakointi loppu saman tien plussan jälkeen. Ja suoraan sanottuna yllätyin siitä, miten se olikin niin helppoa! :)
Isäntä yrittää myös lopetella, mutta hänelle se on vaikeampaa :/ yritin ehdotella porkkanoita korvikkeeksi, mutta mulla ois kuulemma siinä tapauksessa oranssi mies :’D

On se jännä, kun plussan jälkeen tuntuu monella olevan tosi helppoo lopettaa! Varmaan just se että ei oo enää vaan omasta terveydestä kyse. Meilläkin mies yrittää vähentää, lopettaa ei luvannu :D

Repesin yksin täs sun oranssia miestä :'D mun koittaa siirtyä sähkötupakkaan :D

Omaa napaa; tänään lääkäris oli tarkastus, ultrasivat...
...pam pam pam pam pam..siellä pieni sydän löi. Kaiku näkyi <3 mitat komeat 5,2mm ja kaikki hyvin <3 viikkoja uä:n mukaan 6+2 :D et näillä mennään <3

Eli onko la marraskuussa vai lokakuussa? :) Ihania uutisia <3

Ja onks täällä muita, ketkä tupakoinu ennen raskautta? Miten teillä sujunu lopettaminen? Ootteks keksiny korviketta tms?
Mulla yllättävän helposti sujuu tää, poltin yhen vielä plussan jälkeen ja sit loppu ku seinään, tajunnu varmaan et kyse ei oo enää vaan mun terveydestä.
Tänään kuitenki eka mahdottomalt tuntuva päivä ja tekee mieli mennä ulos niin paljon

Poltin ennen ekaa raskautta, plussan jälkeen poltin pari kertaa niin että sytytin tupakan ja otin parit savut,ja siihen jäi. Vähän synnytyksen jälkeen retkahdin ja poltin ehkä kk ajan ja lopetin uudestaan enkä enää oo polttanut :)

Omaa napaa; tänään lääkäris oli tarkastus, ultrasivat...
...pam pam pam pam pam..siellä pieni sydän löi. Kaiku näkyi <3 mitat komeat 5,2mm ja kaikki hyvin <3 viikkoja uä:n mukaan 6+2 :D et näillä mennään <3

Iih, kuulostipa söpöltä. Tuntuu niin käsittämättömältä, että niin pieni sydän voi sykkiä. Kyllä elämä ja luonto on ihmeellinen :) Onnea!

Mä tupakoin aiemmin joo, mut plussauksen jälkeen paloi ainoastaan yksi tupakka ja lopetin siihen paikkaan sitten. Nyt 10 päivää ilman ja rupee vähä kinnaamaan päässä mutta kyllä tämä tästä!

Iih, kuulostipa söpöltä. Tuntuu niin käsittämättömältä, että niin pieni sydän voi sykkiä. Kyllä elämä ja luonto on ihmeellinen :) Onnea!

No niin tuntuu! Vieläkin ihan epätodellinen olo näkemästäni <3 mut näin meidän papuset kasvaa ja kehittyy <3 kiitos!

Mulla on 28.3 edessä eka neuvola ja mua jännittää nyt jo niin paljon että jossei siellä masussa olekaan ketään oikeassa paikassa, tai ettei sykettä löydykään. Ensimmäinen raskaus kun on, niin on niin kauhean innoissaan mutta samalla myös ihan pihallakin vielä kaikesta.

Mulla on 28.3 edessä eka neuvola ja mua jännittää nyt jo niin paljon että jossei siellä masussa olekaan ketään oikeassa paikassa, tai ettei sykettä löydykään. Ensimmäinen raskaus kun on, niin on niin kauhean innoissaan mutta samalla myös ihan pihallakin vielä kaikesta.

Hei mulla ihan sama!! Jännitetään nyt sit yhdessä :D

Sanokaa et on ihan normaalia:
Rv4+2 ja alamaha ”kiristää”, ei periaatteessa satu vaan tuntuu et joku vetää vaakasuunnassa sitä kireemmäks. Keskiselän lihakset on puutunu! Osaako joku sanoo et oonko luulosairas, onks tässä jotain aihetta paniikkiin vai onks tää ihsn normaalia?? Alamaha tuntuu myös ajoittain aika kovalta.

Mä tupakoin aiemmin joo, mut plussauksen jälkeen paloi ainoastaan yksi tupakka ja lopetin siihen paikkaan sitten. Nyt 10 päivää ilman ja rupee vähä kinnaamaan päässä mutta kyllä tämä tästä!

Kyllä tästä selvitään!! :)

Takaisin