Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
toi on niin typerää kun joutuu samaa asiaa käymään monta monta kertaa läpi :mad: aina luvataan ettenmä enää jne jne, mut pari viikkoa niin ollaan lähtöpisteessä...

Mäki oon saanu räjähdellä raskaushormoneissani ihan kunnolla kun tuo mies ei vaan tajua että mä haluaisin tehdä sen kanssa muutakin kuin katsoa sen selkää iltasin ku istuu koneella... Siihen se aina vastaa et itekin istut. No niin kai kun ei ole pahemmin mitään muutakaan!
Eniten harmittaa just se että kavereidensa kanssa mies keksii tekemistä vaikka ja kuinka, suunnitteleekin niitä oikein etukäteen, mutta mun kanssa ei mitään. Sitten meidän keskustelut sujuu niin että mä huudan ja lopulta itken et miks aina näin ja näin ja sen jälkeen mies toteaa: "Niin mitä sä siis oikeen haluut?" AARGGH! Jos oot just selittäny tunteitasi juurta jaksain ni ei niit jaksas uusiksikaan alkaa heti avaamaan.
Meillä on ollu hiukan vaikeutta nimenomaan siinä et mies tajuis että musta voi tuntua pahalta, vaikka asia ei hänen mielestään olis kovin ihmeellinen. Kukaan ei voi sanella toisen tunteita ja niiden oikeellisuutta, koska ne on tunteita eikä niihin paljon itsekään pääse vaikuttamaan. Mä tunnen jopa mustasukkasuutta niitä sen kavereita kohtaan, joiden kanssa sillä on joka viikonloppu suunnitelmia ja mä saan hautoa yksin kotona...
Ja toi kolahti kyllä kun joku muukin sanoi että mies näkee vaan sen raskauden, niin totisesti meilläkin! Se ei osaa suhtautua muhun naisena vaan tulevana äitinä, raskaanaolevana mammana... harmittaa! Mä kaipaisin läheisyyttä ja hellyyttä vähintään yhtä paljon kuin ennenkin.
Ja jos se seksi joskus tökkii, tarviiko siihen jäädä roikkumaan?! Eikö voisi jatkaa elämää ja yrittää uudelleen, mahdollisimman pian kiitos. Kun ei kyse ole siitä että joku tahallaan on hankala ja pihtaa, vaan raskaus nyt tekee sellasia temppuja ettei kaikki aina suju niinkuin ensin oli ajatellut.
Huh, riittäisköhän taas yhelle päivälle...

Se asunto mist tehtiin tarjous meni muille. Oli tehty niin kova tarjous ettei me oltais niin paljoa voitu ees maksaa. Nyt ei ole sitten mitään muuta kiikarissa eli toisaalta rauha maassa sen suhteen :)

Voi helkutti! Tänää pitäs kaupas käyä, MUTTA miten mie pääsen karkkihyllyn ohi!!!!!! :sad001 Ihan älytön karkkihampaan kolotus.. Ja oon juonu vettä ja syöny ruokaa, et lähtis himot ruuan myötä, mut eiiiiiiiiiiiiiii....... Apua :sad001

Mä luulin ku lueskelin noita teidän rakkaustarinoita tuolta parisuhde keskustelusta et mä oon ainoo ketä toi oman miehen käytös tympii. En oo päässy vielä oikeeseen moodin, että sinne voisin mitään kirjoittaa ku lähinnä oon viime viikot harkinnut jatkavani elämää ilman tota yhtä. Mut marinaketju ei kyllä petä! Omalla tavallaan lohduttavaa lukea, että muidenkaan parisuhteet eivät ole täydellisiä. Yleensä annetaan vaan juuri se kiiltokuva. Taidan olla liian vaativa, eikä mies kykene täyttämään mun vaatimuksia vaikka kuinka suoraan sanon mitä kaipaan.

Onhan se, ettei kaikkien parisuhde ole niin täydellistä. Miulla ei kyllä omasta ukostani oo muuta marinaa, kun toi hitsin gradu!

Tosi nyt pätkii yliopiston puolelta, kun ei voi tulla kommentteja siit työstä, et se pääsis korjailemaan jos korjattavaa ois ja sit lähettää ja sit sais laitettuu työkkäriin paperit ja sais seki jostai ees rahaa. Mut toivottavasti se sais töitä siitä projektista mistä sille on puhuttu..

Mut toisaalta nytkun sillä on ollu aikaa niin mie en osaa muutaku istuu sohvalla ja läppärillä olla. Ois kiva saada nyytti syliin ja päästäis koko perhe vaunulenkille! Oishan sitä varmasti tekemistä nytteki sisäl ollessa, kun ei kävellä kärsi, mut miun pää lyö tyhjää, kun oon joutun yksin olee aamupäivät ja illalla onkin miun sarjat ja miehellä ei varmasti lyö sen enempää, kun on ollu ton gradun parissa viimosen vuoden.

Mutta eiköhän se kohta helpotu, kun vauva on sylissä ja miehen koulu käyty! Ainaki raskauden ja gradun myötä.

Nyt se mun mies lupas että rauhottuu ettei mun tarvii olla hädissäni enää ennen synnytystä. Toivottavasti pitää lupauksensa. Käytiin syömässä ja sain synttärilahjankin eli kyllä se oli taas aika pahoillaan. Mä vaan päästän sen välillä ihan liian helpolla!

Krapulapäivänä on helppo tehä lupauksia(kuin monesti oon kuullu miehen tai kaverin suusta krapulassa et nyt tuli pitkä tauko) mut toivottavasti ne pitää! :)

me kans käytiin vuosia kädenvääntöä kaljasta ukon kanssa... aina vaan lupas ja lupas ja lupas... sit yks kaunis päivä se sano kännipäissään mulle niin pahasti et en koskaan voi antaa sitä anteeks... kyllähän se seuraavana päivänä tuli taas häntä koipien välissä pahoittelemaan ja "en mä sitä tarkoittanu, en koskaan enää jne jen" mut mulla hirtti kiinni... sanoin et ainoot syyt miks hänet jättäisin olis jos se pettäis tai sit viina ja nyt se viimenen tuntuu olevan niin tärkee, et ihan kohta lähen.... mä olin niin tosissaan sillon, et ukko vissiin ihan oikeesti säikähti.... sen jälkeen se on ollu iisisti ja tästä on varman se 4vuotta... toki se ottaa joskus, mut max kerran kuukaudessa tai kahdessa..... ja ei kyl sen jälkeen oo enää pahasti mulle sanonu.....

mut ei meidän suhde silti mitään ruusuilla tanssimista ole, korkeintaan niiden pikkikkäillä varsilla.... suurimmat syyt meidän riitoihin on nykyään ukon vanhemmat, tai lähinnä anoppi ja ukon sisko... mut aina sitä varmaan täytyy jotain jännitystä olla liitossa. vaikkei oikein enää jaksais tapella typeristä asioista.......

Meilläkin tuo kalja ja kaverit on monesti se asia mistä väännetään. Mun mielestä saa olla kavereiden kans just niin paljon ku lystää, mut ku ton kavereil ei oo muuta tekemistä ku baaris ravaaminen ! Eli jos ollaan kavereiden kans ollaan aina kännissä. Ja se mua eniten nyppii. Plus sit se et kun me kumminkin eletään perhe elämää niin mun mielestä ei voi enää tehä niitä sekunnissa keksittyjä reissuja, mut ukon mielestä ne on ok. Mä toivon et tää toinen ny vähän hidastas ja sais aattelee etten oo mikää teini enää. Ja monesti ne kaverit menee mun edelle ja se on raivostuttavaa.

Nyt täytyy kyl antaa pointsit siitä ukolle et sen mun ekan sairaala reissun jälkeen ei oo juonu ! Pari kaljaa jos ollaan käyty saunas :)

Kyfixfix, Samaistun tohon piikikkäillä varsilla tanssimiseen :grin

Lyyti, Kannattaa ottaa apu vastaan kun sitä kerran tarjotaan :) Ei se kivaa oo ja muakin on hävettäny, mut ilman noita kauhu naapureita en ois pärjänny ku oli se kahden viikon lepo pakko

Sarra, aika samoilla mennään täälläkin ton yhdessä tekemisen kanssa ja miehen suhtautumisesta siihen.
Hymykuoppa, Toivottavasti sun miehes pitää sanansa ja oikeesti rauhottuu ton juomisen kanssa,eihän sitä muuten mitään tule. Ei sitä todellakaan halua,että joutuu pelkään,että mies ei pääse mukaan synnytykseen sen takia että on kännissä. Ite myös olen pelännyt hirveesti tota,mutta onneksi mun mies on nyt löytänyt muuta harrastetta,johon haluaa täysillä panostaa,ettei usein enää kisko kaljaa. Silloin kun vielä mies asui eri paikkakunnalla,hän vietti pääasias kavereidensa kanssa aikaa juomalla,mutta nyt täällä sillä ei ole ketään ryyppykavereita,niin ei se enää iso ongelma.
Me todellakin tarvitaan kaikki nyt miestemme tukea ja että he ovat skarppina,kun h-hetket niin lähellä!! :)

en oo vielä uskaltanu kovasti palauttaa miestä maan pinnalle, ku tällä suunnitelmia hirveesti kesäks. toki loppu kesästä käydään vaunureissulla, mutta kun on jo menoja heti toukokuun alussa ja kesäkuussa olis autotapahtumia ja messuja ja juhannus pitäs olla jossain reissussa-mutta ei niin pienen kanssa voi, enkä mie jaksa. miehen mielestä voi hyvin mennä, yks keikkaki ois heti toukokuun alussa ja sinne se on kai menossa... aika yksinäistä tulee vauvan alkuajasta... ja meinaahan se olla tallillaki ja ostella samaan tapaan autonosia-tietysti pitää olla sitä jotain omaa tekemistä, enkä kiellä kunhan ei oo koko viikkoo tallilla, olis miun ja pikkusenki kanssa... vähä pelottaa että jään yksin

Marinaa: mä oon tuhlannu kaikki rahani! Oon käyny ostoksilla: kampaajaa, hierojaa, vauvan vaatteita, vaunuja, lipastoa vauvan vaatteille, senkki kun halvalla sai ja rintapumppua ym. Meillä on yhteinen tili, jonne laitamme tulojen mukaan rahaa ja nyt tässä kuukauden sisällä on mennyt vauvan vakuutusmaksu,muita vakuutuksia ja iso sähkölasku :sad001. Omien rahojen tuhlaus on ihan oma moka, en vaan laskenut noita kaikkia pakollisia menoja ennalta... Tuskaa. Miehen tilillä kyllä rahaa on ja hän usein maksaa mulle jotain jos en pysty. Mutta nyt harmittaa kun pitää 2 viikkoa kärvistellä ennen palkkapäivää!!! Onneksi on kalenteri nyt suht tyhjä ja ei oo nyt mitään ihmeellisiä menoja.. o_O

Voi kauhea kun ehdin tänne foorumille nykyisin harvemmin. Täällä on tullut niin paljon marinaa, ettei kaikkeen voi osallistua...
Pari asiaa kuitenkin jäi mieleen...

Kyfixfix, miten voi tuollanen asia jäädä neuvolatietoihin, että raskaus on keinohedelmöitys! Sehän on ihan törkeää! Mites jos lapsi jostain syystä haluaisi kaikki tiedot itsestään vuosien päästä ja luulis olevansa sitten keinohedelmöitetty??? Sais kyllä terkka nähdä vähän vaivaa ja selvittää miten virhe korjataan!

Lueskelin eilen illalla teidän rakkaustarinoita ja ajattelin, että kylläpä kaikilla menee niin hienosti rakkausrintamalla. :hug003 Toukomammat oli niin romanttisella tuulella!

Tänään ääni on kyllä ihan toinen, miehet on oikeita sikoja ja tekee meidän elämästä yhtä helvettiä! :mad:

Anteeksi kun mua alkoi huvittaa. Heitteleeköhän nää meidän hormoonit vähän! :grin

Ja vielä sympatiat kaikille, mä oon tänään miettiny miten murhaisin mieheni! En tietenkään tosissani, mutta katseltiin viikonloppuna leffa jossa aviopari myönsi toisilleen, että molemmat olivat miettineet miten murhaisi toisen, kun olivat riidelleet. Leffa oli hauska komedia!
Vaikka toi mun mies on NIIN ärsyttävä, niin en pystynyt edes mielikuvissa häntä tänään murhaamaan. Huomenna on uusi päivä, ehkä vähän parempi!

Takaisin