Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miulta onneks kysyttiin, että haluanko jotain vauvakinkereitä. Enkä halua, joten sovittiin, et muutamien ystävien kesken pidetään illanvietto ja tehdään hyvää ruokaa. Arvostan, että mielipidettä kysyttiin.

Itärajalle tulee taas talvi :( tunnin satanu lunta hyvin tiuhaan ja maa on valkonen, yäk!

Vaikka odotankin vauvakutsuja, työpaikalta pois jäädessä en odottanut mitään. Tiedän, että he muistavat sitten kun vauva on sylissä, äitiyslomalle jääminen ei ole lahjanoston syy mun mielestä. Ja koska työkaverin vauvaa muistettiin paketilla sit syntymän jälkeen, samalla tavalla toimivat myös minunkin kohdalla. Käytiin yhdessä syömässä vikana päivänä ja mä tarjosin heille pullaa yms. Kortin olivat tehneet ja sekin oli mielestäni paljon :happy090

Mä järjestän kutsut itse! :grin
Kaverit tietää, etten tykkää amerikkameiningistä, eikä ole semmosia mulle järkänneet.
Mä en myöskään tykkää olla huomion keskipisteenä. Sellasesta ei nyt ole pelkoa, koska mun ystävät tuntee toisensa hyvin ja yhdessä olo on leppoista illan viettoa. Sauna, ruoka ja juoruilu, niistä on mun bileet tehty! :)

Mä olin taas hereillä yöllä joku kaks tuntia ku mies huokaili ja pöristeli nokkaansa vieressä. Lopulta oli pakko siirtyä muualle lukemaan ja viimein nukkumaankin. Ei oo toi patja ehkä ihan paras tällee valasolemukselle mutta kyllä mä paremmin siellä sain nukuttua.
Nyt on sit koko aamupäivän ollu aika huono olo ja hankala olla, ihan ku ois jotenki kipee. Rintaa puristaa ja henki kulkee huonommin mut suoraan sanottuna saattaa olla henkistäkin ahistusta enemmän ku fyysistä. Joinakin päivinä sitä vaan herää ja on pitkin päivää sellainen selittämätön harmitus ja vaikea olo.
Näiden päivien aikana useesti miettii että syntyis jo tai sitten ihan päinvastoin et älä hei nyt ainakaan vielä ku mä oon tällanen saamaton vätys.
Mieskin lähtee pois viikonlopuksi, mun ois ihan pakko keksiä itelleni jotain piristävää tekemistä etten yksikseen murehdi montaa päivää...

Työpaikalla on tapana muistaa vasta sitten kun lapsi syntyy. Tiedän kyllä että töissä, jotkut porukat ovat järkänneet lähtijöille omia läksiäisiä pienellä sakilla ja joskus näihin laittaneet jotain keräystä pystyyn mutta omalla kohdallani en tällaista odotellut.

Vähän täytyy myöntää että melkein on alkanut harmittaa ettei mun kaverit oo järkännyt mitään. Kaikille muille on aina ollut jotain. Tosin asun täällä kaukana enkä ole nyt itse luvannut enää liikkua sinne kotiseudulle missä kaverit on. Eivät ole kyllä kysyneetkään. Tai yksi kaveri vähän kyseli jotain että oonko millai meinannut kutsut pitää ja sille kyllä sanoin että en mä niitä kyllä aatellu itse järkätä. Tai jos niikseen niin sitten saavat kyllä luvan liikkua tänne, mitä pidän epätodennäköisenä ja siksikään en ole kutsuja järkkäilemassa. Olisi tylsää nähdä vaivaa kun kukaan ei kuitenkaan tulisi.

Pidetäänkö virtuaali-babyshowerit me keitä ei kaverit muista? Jokainen ottaa kännykamerakuvan itse itselleen ostamastaan vauvalahjasta ja leivonnaisesta? :grin

Mä voisin ostaa itselleni lahjaksi jalkahoidon hierontoineen päivineen.

Asunnon etsintä alkoi..

Soitto jatkuu eilen ja tänään 4h.. Eivät tee kukaa enää asialle mitään...

Niin mikä sen teidän melukartoituksen tarkoitus olikaan? Todettiinko vain, että meluaahan ne, jatkakaa?

Multa on mennyt nyt jotain ohi - miks sun pitää saada jo supistuksia aikaiseksi?
Ja ewwww, tuliko tosiaan suonikohju arkaan paikkaan? Hyyyy.

Siks että mun pää on hajoamispisteessä raskauden aiheuttamien vaivojen ja unettomuuden takia niin äitipolilla viimeks juteltiin että koska paikat on edelleen kiinni ja vauva ei vaikuta siltä että olis kiire tulla pihalle niin voisin ite yrittää aiheuttaa vähän edistystä asiaan... Mut vissiin en voi.

Miekää en usko, et oma ois tulossa ajoissa, kun hirmunen stressi tään melun takia, kun pitäs saada levätyks..

Mies hermoo kans iha vitusti noitte mulkkujen takia..

Mannaryyni, teinä tekisin seuraavaa: stereoiden kaiuttimet, kotiteatteriviritykset ja kaikki muutkin talosta löytyvät ämyrit naapurin seinää vasten. Nupit kaakkoon. Soittimeen ripiitillä Pikku Kakkosen tunnari tai joku joku muu ilahduttava jollotus. Laitat soimaan klo 10 aamulla ja poistut itse päiväksi johonkin. Palaat takaisin sammuttamaan laitteet hiljaisuuden alkaessa.

Joo ollaan mietitty, mut kyllä sen verran skitson olonen toi isännöitsijä, että meidäthä se potkis ulos jos vähänki myö häirittäis noita paskoja.. ihan jakomielitautinen toi isännöitsijä.. niin ristiriitasia puhuu ja.. ei siis.. äh. ihan äimän käkenä saa olla täs asiassa.. ei niinku tiiä tähä sanoo, kun.. iha älytöntä.. mies kysy tänää, et ymmärsikö oikein, että kun yhteen asuntoon on vaa häiriötä, et se on ok, ni sit vastas, et arvasinkin et aletaan sanoja viilaamaa.. siis TÄH. jos ite edellises sähköpostissa just sano, et kun ei häirihe kun yhtä ni emme ala mihinkää toimenpiteisiin ni sit kysyy tarkennusta ni WTF...........

Mannaryyni, Onpas teil helvetin outo meno sielä ! :eek: Vittu minä kävisin mätkäsee sitä naapurii ja isännöitsijää ja haistattasin pitkät. Ihan törkeetä ! Ja aiva varmasti kävis nii et ku sä mekastasit siel yhen päivän ni ois sulla se häätö lappu kourassa :confused: Ihan pimeetä toimintaa ja niin väärin ! :mad:

Pakko ny itekki marista ku oli muuten tosi ihana päivä pojan kans, mut prkl ku vähänki liikkuu ni oon kipee :mad: Oltii ulkona ja pikkasen potkin koiralle palloo ja kävelin ton muksun kans ja työntelin sitä sen "mopolla" ni enköhän oo ihan rätti, poikki ja rikki :sad001 Ja vetää masusta kun pikkasenki liikahtaa.... Olis jo ohi tää oikeesti ! :sad001

Cranberry: sanoppa muuta. porukat on ollu kyseisen isännöitsijän alla jo yli 25v nii sama meno sielläki, ei se puutu paskaakaa.. ja sit tollaselle annetaa lisää toimivaltaa..

ni toivon mieki, et raskaus loppuis ja nyytti ois sylissä! mut täl stressil ei varmaast tuu ulos ikinä..

Turpaan sietäs saada :mad: Miten musta tuntuu et nuo isännöitsijät on aina tommosia mulkvisteja ? :confused: Joo kyllä olis niin ihanaa jos tää odotus loppus ! Vaikeuttanu niin paljon elämää kyllä ! Jänskättäs kyl kamalasti synnyttää jo, mut oisin kyl ihan valmis. En jaksa enää !! Ja sulla tuskin tuo stressi katoaa kovin nopiaa kun niitä asuntoja ei vaan saa :sad001

Pakko saada ku käy kummanki mielenterveyden päälle iha vitusti.. tekee miel rähjää miehelleki iha syyttä ku vituttaa ja pälli levii ko koton ei saa olla rauhas.. onneks ei olla viel riidelty keskenämme.. pitää vaa purra hammasta ja oottaa.. huomenna käydään yhen toisen vuokra-asunto firman paikan päällä selittämäs meiä tilanne ja et pakko saada asunto nopeesti.. ja sit otetaan kuluttaja asiamieheen yhteys ennenku mennää nykysen firman puheille vaatii purkua sopimukseen..

oon joka päivä niin hilkulla etten oo menny potkii noitte ovee.. eikä oo hilkulla miehelläkää on nimittäi hermot niin kaput.. saman isännöitsijän takia toisel puole kaupunkii oli vasta alkanu naapurien kesken haulikko hipat..

Takaisin