Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No on tästä kyllä hehkumiset kaukana, kun koko ajan sattuu eksoottisin paikkoihin ja ulkomuodoltaankin alkaa muistuttaa - Vesa Keskistä siteeratakseni - pystyyn nostettua merilehmää.

Mä oon hirveästi kehunut sitä omaa tolkullista terkkariani vanhassa neuvolassani, sen kanssa ei tullut mukinoita painosta ja radin hoitoon sain siltä pelkkää tsemppiä. Vaan sitten sen edellisen kerran, kun jouduin kipujeni vuoksi ylimääräiselle keikalle, siellä olikin vastassa toinen terkkari, joka puhui mun ruokavaliosta. Mua supisti ja sattui ja ahdisti, ja se kyseli että onko ruokavalio hyvä? Kyllä siinä kohtaa ihan kansallistunteenomaisesti vitutti, että hei haloo, katsopa nyt sun asiakasta ja sen asiaa.

Sekin ärsyttää, kun mies katsoo ihmeissään mun mahaa ja selittää että on niin mieletöntä että mun vartalo osaa tehdä jotain tällaista. Mun reaktio: EI PUHUTA MUN BIOLOGIASTA, PUHUTAAN VAIKKA KEHYSRIIHESTÄ. Mutta jos yritän puhua kehysriihestä, en pysty, koska aivot on niin hitaalla.

...joo, tajuan että ongelma sijaitsee mun korvien välissä. Tää on vaan niin hirveän pitkä aika, en ollut ennen tajunnut!

No hyi, taasko se hymykuopan mies torspoilee? Oisin jättänyt lattialle makaamaan, siitähän ois saanut herätä matonkuva otsassa, kun oisin töninyt imurilla aamutuimaan.

Ei tuollain voi juopotella enää raskauden tässä vaiheessa! Eikä tarvis muutenkaan, onhan tuo nyt aivan tolkutonta käytöstä aikuiselta ihmiseltä juoda itsensä kuperkeikkakänniin vähän väliä.

Sympatiaa, hymis.

kun ei nähty viikkoon nii mies kyllä käperty viereen ja piti kainalossa koko viikonlopun, mut muuten pitää kysyy kainalopaikkaa ja tässä tilassa kinuta hierontaa :/ kyllä sit ku möksähän nii tulee silittelee ja hieroo-mut kun sen vois tehä normaalistiki... nyt ei oo taas nähty muutamaan päivään nii kainalossa köllöttelyä tiedossa luultavammin...sais sen himot vaan laskeutuu vähän enemmän tälle tasolle ettei koko ajan jaksa... ja tiiän että mies haluais pikkusen jo syntyvän, mut ei ole yhtään mukavaa kun supistaessa toinen tulee masua tökkimään/painamaan hokien "tule, tule"

Asiaa Tinska! Itsekin odotin ekaa yksin ja muakin oltiin passittamassa psykologille ja vaikka lihoin vain 19 kg niin sekin oli jo liikaa, sain kuulla siis siitä että "varmasti on vaikeaa kun lapsen isä sairastui, mutta muista kuitenkin syödä terveellisesti" ---> mikä on sinänsä huvittavaa, sillä ekat 4 kk exän sairastumisesta mulla katosi ruokahalu kokonaan ja jouduin väkisin syömään perusruokaa etten edes herkutellut jossakin välissä, etenkin sairaalaanmenon jälkeen kun olin aina ihan rikki sieltä tultuani niin sit taas neuvolassa olettivat "syöt varmaan suruun"..
Ja nyt sama juttu, painoa tulee ja saa kuulla näitä yleistämisiä "mikä johtuu tästä ja mikä tästä", ja olen ihan kyllästynyt siihen painon taivasteluun!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Hymykuoppa: kyllä sulla on oikeus potkia se torso sieltä ylös! ei vapaapäivivä varmaan ole tarkotus viettää krapulassa peiton alla.... jos on humpalla oltu, on valmis siis kantamaan seuraukset..ja sä oot raskaana, se ei voi vaatia sulta sitä samaa mitä esim. vuosi sitten..... sinäkin tarvit apua ja hellyyttä!!! kunnon shokki herätys sille, josko se tajuais........

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014032718161087_fd.shtml
Ja tuossa sille asiatietoa.......

Itsekin sitä joutuu pyytämään tota huomioo ja hellyyttä itelleen ja monestikkaan sitä ei siltikään saa. Välillä tulee niin turhauttava olo. Oon tässä pikkuhiljaa koittanut ottaa ystäväni neuvoista onkeeni,että kannattaa koittaa olla pyytämättä,niin se voi auttaa asiaa. Se jää nähtäväksi. Sitä tosiaan nyt kokee tarvitsevansa ja ansaitsevansa enemmän huomioon ottamista ja auttamista tässä raskaustilassa. Ite oon ainakin omasta miehestä huomannut,että jos se saa välillä keskittyä omiin juttuihinsa ja annan ns. hiukan tilaa,niin se on sitä kautta paremmalla mielellä ja sen myötä se on hiukan enemmän omatoimisesti huomioinut muakin ja tullut lähelle :)

ja hiukan marinaakin: Nyt jo toinen vuorokausi putkeen valvonut poskiontelosärkyjen takia. Ei edes mikään särkylääke auta! Pikkasen humisee tuolla pääkopassa :(

Meillä tää surkee tilanne on saanu hirveesti vaan riitaa aikaseks :sad001 Molempien hermoja kiristää tää sairaalassa ravaaminen ja huoli vauvan voinnista ni tuntuu et tulee riita yhdestäkin väärästä sanasta :confused: Ja sit taas tuo ukon ymmärrys ei aina ihan riitä :sad001 Mut jos tää vaikka ois kohta ohi ni ei tarttis enää pelätä ku ois vauva kainalos :)

Ja marinaa.... Helvetin huonosti nukuttu yö ! Taas outoja kipuja :sad001

Äääh... Ihan pöllöä. Äippäloma ei oo viel alkanu ni piti ilmottautua vielä työkkäriin! Mut laitoin hakemukseen että olen raskaan ja nostot on vaikeita ja väsymys vaivaa. Katotaan huoliiko kukaan minua 10. päivään asti vielä töihin. Ahdistavaa... Enkä ees oo varma tuleeks jotain karenssia. Hirvee vaiva ja sotku. Ei kiinnostais nyt yhtään! :mad: Rahan takia... Pöh! Ollappa miljonääri...

Huihai, ymmärtääköhä hymykuoppa siu mies sitä, et lähtö voi tulla iha millon vaan, et vois melkei kysyy mieheltäs etteikö se oikeesti haluu lähtee synnytykseen mukaan jos ite aiheuttaa tommosia esteitä perseitä juomalla! Mie oisin repiny jo samantien ylös, kun ite heräisin..

Mun mielestä hymykuopan pitäs ehottomasti imuroida!!! Ja varsinkin huolella kaikki pölypunkit sängyn alta. Harmi juttu, et tuo mies on vielä tollanen. Voisitkohan lähteä jo tänään sinne Espooseen (eiks sun huomen pitänyt lähteä?). Sais ukko vähän miettiä keskenään...

Voi Hymykuoppa, en edes löydä sanoja!
Mulla on suunnaton myötähäpeä sun miehen takia!
Jos oma mies makaisi mun jalkojen juuressa, niin en edes auttaisi.
Isää ja äitiä olen noukkinut lapsena ylös lattioilta, sekin oli tarpeeksi.
Toi miehen käytös ei selkeästikään ole mitään "hups, vahinko"-juomista vaan kuulostaa siltä että sun mies pakenee ehkä vastuuta tolla ryyppäämisellä, haluaa olla rajaton ja vapaa - kuin lapsi itsekin.
En ikinä kehtaisi tulla kotiin niin kännissä että joku joutuisi minut, aikuisen ihmisen nostamaan ylös. En kyllä edes juo sellaista känniä ikinä että olisi mahdollistakaan.
Ja lapset, voi kuinka lapset häpeää sitä omaa vanhempaa joka makaa maassa kännissä.
Itse muistan ekan tapauksen jo 3 veestä lähtien, ja mua hävetti, koska iskä oli outo ja makasi eteisessä: "iskä, miksi makaat yöllä siellä eteisessä", vastaus "koska saatana kukaan ei auta mua ylös".
Thaaaatssss life!
Mieti tarkkaan, jos toi sama jatkuu ja lapsi näkee tollaista se ei unohda sitä ikinä! Ja vaikket itse joisi, niin lapsi kyllä ihmettelee sitten joskus miksi äiti katseli sellaista sikailua :/
Toivotaan että se mies rauhottuisi, mutta tossa on nyt mennyt taas yksi lupaus päin mäntyjä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin