Voi kauhea kun ehdin tänne foorumille nykyisin harvemmin. Täällä on tullut niin paljon marinaa, ettei kaikkeen voi osallistua...
Pari asiaa kuitenkin jäi mieleen...
Kyfixfix, miten voi tuollanen asia jäädä neuvolatietoihin, että raskaus on keinohedelmöitys! Sehän on ihan törkeää! Mites jos lapsi jostain syystä haluaisi kaikki tiedot itsestään vuosien päästä ja luulis olevansa sitten keinohedelmöitetty??? Sais kyllä terkka nähdä vähän vaivaa ja selvittää miten virhe korjataan!
Lueskelin eilen illalla teidän rakkaustarinoita ja ajattelin, että kylläpä kaikilla menee niin hienosti rakkausrintamalla.

Toukomammat oli niin romanttisella tuulella!
Tänään ääni on kyllä ihan toinen, miehet on oikeita sikoja ja tekee meidän elämästä yhtä helvettiä!
Anteeksi kun mua alkoi huvittaa. Heitteleeköhän nää meidän hormoonit vähän!
Ja vielä sympatiat kaikille, mä oon tänään miettiny miten murhaisin mieheni! En tietenkään tosissani, mutta katseltiin viikonloppuna leffa jossa aviopari myönsi toisilleen, että molemmat olivat miettineet miten murhaisi toisen, kun olivat riidelleet. Leffa oli hauska komedia!
Vaikka toi mun mies on NIIN ärsyttävä, niin en pystynyt edes mielikuvissa häntä tänään murhaamaan. Huomenna on uusi päivä, ehkä vähän parempi!