Onhan se huonoa lääketieteen harjoittamista, jos käyttäydytään ikään kuin ruokailutottumukset olisivat rd:n ainoa syy. Synnynnäinen alttius painaa sen puhkeamisessa niin paljon, että jos se unohtuu neuvolan henkilökunnalta, mua huolettaa että mitä kaikkea muuta ne ei omasta erityisalueestaan tiedä... Tietenkin painoa pitää seurata ja siitä täytyy myös voida puhua, mutta ihmisten väliset yksilölliset erot ei jankuttamalla ja nalkuttamalla katoa.
(Muoks: en ollut nähnyt Tinskan viestiä kun postasin tän, ei siis ole vastaus siihen, oon samaa mieltä. Mutta kun kyse on rd:n hoitamisesta, silloin pitää voida vaatia ammattitaitoista hoitoa, joten tajuan että ei ole aina mahdollista antaa typerien kommenttien valua kuin vesi hanhen selästä.)
(Muoks: en ollut nähnyt Tinskan viestiä kun postasin tän, ei siis ole vastaus siihen, oon samaa mieltä. Mutta kun kyse on rd:n hoitamisesta, silloin pitää voida vaatia ammattitaitoista hoitoa, joten tajuan että ei ole aina mahdollista antaa typerien kommenttien valua kuin vesi hanhen selästä.)