Sitähän minä just yritin sanoa; Jokainen meistä tuntee oman kroppansa parhaiten!!!! Ja että sen takia on turha nokkiintua siitä että neuvolan tätit puhuu mitä puhuu!
Mullekkin ne on kuule sanonu ihan samaa kun sulle; ensin olin liian laiha, nytten on tullu 17kg painoa, ja saan valitusta siitä kun en pysty liikkumaan; PITÄS PYSTYÄ KUN MUUTKIN PYSTYY, niin ja ei pitäs syödä karkkia ja herkkuja ym ym ja annetaan nenän eteen ohjeet miten rd diagnoosin saaneet joutuis syömään. Ainiin, ja eihän minua edes laitettu koko sokerirasitukseen!! Joo ja saatikka se että ootan tätä lasta yksin, miunhan pitäs juosta suurinpiirtein psykologeilla ja saada apua heti kun vauva syntyy kun en pärjää välttämättä yksin???
ELI; samaan paskaan meijät lokeroidaan, ellei sitten olla ihan ääripäitä.
Tottakai se saa v*tuttaa, niin se mullakin teki alkuun. JA JUST TUON TAKIA on turha jäädä rypemään siihen mitä ne tädit siellä sanoo; Tänään oot liian laiha ja huomenna lihava. JOS ite tiedät, että liikut minkä voit, ja lapsesi ei joudu kärsimään ruokavaliostasi, niin ei joka risahuksesta joka tulee neuvolan suunnalta, tarvii ottaa itteensä- se on se mitä yritän sanoa.
En ole tarkottanut osoittaa mielipiteitäni erityisesti ketään kohtaan henkilökohtaisesti, jos joku näin kokee niin olen siitä pahoillani?