Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi liii-saaa, toivottavasti saatte miehen kanssa riidan selvitettyä! Varmasti uusioperheessä on tosi haastavaa kun voi vedota aika arkoihinkin paikkoihin.

Mua kyrsii satamattomuus, meinaan ajoin nurmikon ja pelkään että se palaa. Ja eniten vituttaa se kun tuli äitiyspäiväraha tilille ja siitä lohkesi iso osa yhteiselle tilille, että kuinka vähän sitä oikein tuleekaan. Pitää vissiin ryhtyä myymään vaatekaappeja tyhjemmiksi, mutta on siinäkin oma vaivansa...

Sain tässä kuussa vaan 360e rahaa kun viime kuussa tuli viimeinen palkka ja tämän kuun tuet tulee vasta ensi kuussa. Oli oikein mukavaa kun mieskin on työtön ja odottaa vasta tukipäätöstä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Nyt mä marisen tätä ruokavaliota kun ollaa anoppilassa ja kaikki muut syö mustikkapiirakkaa ja mansikkakakkua enkä saa ite ees maistaa..En sit viittiny ees teetä juoda kun ei ollu sen seuraks mitään. Noh..pakenin makkariin syöttää vauvaa ja jos ottas päikkärit itekki. 3 unetonta yötä varmaan oikeuttaa mut siihen? Heräis vasta ruualle. Kaamee nälkä..

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Hommaa nipsu sellanen rannetuki minkä saa on/Off. Sitä käytät aina kun muistat. Sen kanssa pystyy kyl hoitaa vauvaakin jos ei vaan kastu.

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
Mie sain kortisoonipiikin ranteesee viimeviikolla, pistäminen ei sattunu, mut seuraavat pari päivää oli kipeempi ja nyt ei mitään, käy ja kukkuu. Rannetukea jos käyttää, ni suosittasin ottaa pois heti, kun kädellä et tee mitään. Nuo tuet nimittäin alkaa surkastuttamaan ranteen lihaksia hyvin nopeesti

Pitkästä aikaa laitan tässä viestiä.. Käytiin miehen kanssa yhteisellä reissulla mun sukulaista moikkaamassa lasten kanssa.. No, riitaisa reissu oli.. Ei menny tosiaankaan hyvin tai niinku olin ajatellut.. Eilen laitoin sitten avioerohakemuksen postiin. Mies ei sitä aiemmin suostunu allekirjoittamaan, joten tein nyt sellasen missä on vain minun allekirjoitus. :( Tänään oon miehen kanssa taas puhunu ja hän vaati minulta et mun pitäis sanoa että pystynkö hänelle koskaan antaa anteeksi ja mun ois kuulemma pitäny se jo tietää, ku hänen elämänsä on liian lyhyt tälläseen jne.. Vitutuskäyrät mulla on taas vaihteeks tänään ollu satasessa. Mä en jaksais yhtään kattoa hänen naamaansa. Harmi vaan et on tavallaan pakko ku lapset on yhteisiä. Tosin eipä näytä hirveesti kiinnostavan toi meidän vauva, esikoinen menee jotenkuten, mut melkoisen vaivanloiselta näyttää. :( Huohhh.. Niin ja mä asustelen lasten kans mun vanhemmilla. Mies ei suostunu meidän kodista lähtee, joten eipä ollu mulla vaihtoehtoja. Meillä on siis yhteinen asunto, josta yhteinen laina..

Voi ei Minttu.. Kiva kuulla susta vaikka huonoja uutisia onkin. Ymmärsinkö ihan oikein, että vaikka kerrot, että riitelette ja mies on välinpitämätön, hän ei halua kuitenkaan erota? Ehkä on hyvä, että olet vanhemmillasi evakossa. Saat vähän etäisyyttä ajatuksien ja tunteiden selvittelyyn. Jos mies ei tajua osoittaa tarpeeksi katumusta ja halua todella yrittää uudelleen, niin silloin olet päätynyt ihan oikeaan ratkaisuun. Paljon voimia eron keskelle ja jaksamisia lasten kanssa! Onneksi sinulla vaikuttaa tukiverkosto olevan kunnossa.

Joopa joo. Hän on itse mokannut (ja pahasti) ja nyt sun pitäis tietää pystytkö antamaan anteeksi. Huh! Voisi kysyä mieheltäsi että meinasitko kertoa koskaan pettäneesi? Ja mitä hän on valmis tekemään sen eteen että voisit antaa anteeksi ja jatkaa yhteistä elämää..? Ilmeisesti ei kovin paljoa vaikka ei eroa haluakaan? Voi Minttu. Voimia sinulle. Onpa kurjaa kun jo niin monella toukomammalla on tullut/tulossa ero :(

Kyllä vaan.. Jo pidemmän aikaa on mua kohtaan käyttänyt ilkeästi ja alistanut sanoillaan mua ja sit päälle se törkeä teko. Mä tajusin jo puoli vuotta sitten, että meillä menee huonosti. Pyysin miestä monta kertaa, että lähtis mun kanssa johonkin pariterapiaan. Hänen mielestään silloin ei ollut tarvetta.
Nyt sit tän pettämisen jälkeen mä oisin halunnu puhua hänen kanssaan, niin hän sanoi että hänen mielestään ei tartte.
Mä olin erimielitä joten nyt tulos on tämä.
En tiedä, katuuko mies oikeasti yhtään mitään. Haluu muka nähdä meidän esikoista, mutta sit eilenkin sanoin että saa nähdä, mutta mä en ole tulossa mukaan. Oli hänellä nii vaikeet olla lähtemättä vieressä olevaan leikkipuistoon.. Mun isä sen lopulta sinne käski menee... Tuntuu että mies ei viitsi tehdä mitään muuta kuin asua siellä salilla ja työpaikalla (varmaan niissä just siks et siellä on se toinen nainen). Vaikka puhuukin et muka tekis ihan mitä vaan että sais meidät takasin. Musta tuntuu että haluu minut sinne takas siivoojaksi ja lastenvahdiksi..
Oon kysynyt mieheltä et meinasiko hän koskaan kertoa pettämisestä, niin hän ei osannut vastata oikein mitään.

Minttu, kurjaa kuulla että tilanne on tuo :( Kovasti voimia tilanteen selvittämiseen! Mikä hitto osaa miehiä oikein vaivaa? :o

Minttu, ei oikein hyvää kuulosta. Ei tunnu miehellä olevan oikein motivaatiota suhteen pelastamiseen :( :( :( :( voimia sinulle!!

Voi Minttu :Heartred Onko se suhde siihen toiseen naiseen ohi? Mun lapsen isällä oli kova tarve saada tietää sillon kevättalvella voidaanko me palata yhteen vaiko ei, ja syyhän siihen paljastu mulle sitten myöhemmin että hänellä kun oli suhdeviritys päällä, niin halus varmistua että saa ainakin toisen naisen varmasti pitää. (oli varmaa sekava lause)

Mä en uskalla luottaa että olis ohi. Tossa lomareissun päätteeksi mies lipsautti vissiin vahingossa, että oli vielä sen viikon aikana ainaki laittanu jotain viestejä sulke naiselle, kun mä olin jo saanut pettämisestä tietää. Kuulemma hänen piti ilmoittaa naiselle mun ja hänen välisen suhteen tilannetta! Ja tämä on se syy miksi päätin lähettää sen avioerohakemuksen eteenpäin, vaikkakin jouduin sen yksin allekirjoittaa. Tällä hetkellä ollaan eri osoitteessa. Lapset ovat mulla. En tiedä, voinko koskaan antaa anteeksi tai voinko luottaa mieheen enää ikinä. Nainen on samassa työpaikassa miehen kanssa, eikä mies osannu sanoa että miten sitten estää heitä näkemästä siellä...
Koitan vielä saada ajan perheasiain neuvonnasta, vaikka musta tuntuu, että ero on paras ratkaisu edelleen... En oikeastaan ole miestä ikävöinyt. Hän on puheillaan, käytöksellään ja teoillaan satuttanut mua niin paljon, että en välttämättä halua hänen kanssaan enää ikinä jatkaa. Vaikka eihän sitä tiedä, mitä tässä 6kk harkinta aikana tapahtuu..

Mintulle paljon voimia!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ärsyttää se, että näköjään vauvan kokoa, syömistä, pukeutumista ja ulkona liikkumista saa arvostella ja neuvoa kuka vaan! Tänään oltiin illalla kahdeksan aikaan liikkeellä miehen metsästäessä superkuuta kamerallaan. Samoille kuvauspaikoille oli eksynyt muuan vanha pariskunta, jonka rouva otti oikeudekseen heti ens alkuun päivitellä ettei lapsellemme nyt vaan tule kylmä kun oli lyhyt hihasissaan. No tämän jälkeen miehet jatkoivat keskustelua kuvaamisesta, kun rouva kertoi lapsenlapsistaa jne. Rupattelun lomassa otti oikeudekseen tarttua tytön jalkoihin ja totesi niiden olevan kovin kylmät. Tytöllä jalassaan pitkät housut ja ballerina malliset tossut " sanoppas pikkuinen äidillesi että lisää sinulle vaatetta"..huoh ulkona 23 lämmintä ja totesin lapseni tuntien, että hän on aika lämminverinen ja lisätään kyllä tarvittaessa vaatetta.. Huoh, myöhemmin huomasin heidän vielä ihmettelevän meidän ulkoiluaikaa, jolloin totesin vaan tytön yleensäkin nauttivan iltaunet näihin aikoihin... Plaah, me nuoret äidit emme selvästikään pärjää :angry2

Toi on kyllä ärsyttävää kun ruvetaan neuvoon, jokainen kuitenki tietää mikä on omalle lapselle parhaaks. Mulleki anoppi sano tänää kun oltiin käymäs, et vaihda pojalle lyhythihanen päälle. No, me haluttiin miehen kans pukea vauvalle pitkähihanen ja sillä ei ees ollu liian kuuma ja tosiaan rehannu mitään vaihtovaatteita puolen tunnin kyläilyreissulle. Muutenki oltiin puettu poika vaan kun kerran ulos mentiin ja ei ulkona ollu ees hirveen lämmin.

Takaisin