Voi liii-saaa, toivottavasti saatte miehen kanssa riidan selvitettyä! Varmasti uusioperheessä on tosi haastavaa kun voi vedota aika arkoihinkin paikkoihin.
Mua kyrsii satamattomuus, meinaan ajoin nurmikon ja pelkään että se palaa. Ja eniten vituttaa se kun tuli äitiyspäiväraha tilille ja siitä lohkesi iso osa yhteiselle tilille, että kuinka vähän sitä oikein tuleekaan. Pitää vissiin ryhtyä myymään vaatekaappeja tyhjemmiksi, mutta on siinäkin oma vaivansa...
Mua kyrsii satamattomuus, meinaan ajoin nurmikon ja pelkään että se palaa. Ja eniten vituttaa se kun tuli äitiyspäiväraha tilille ja siitä lohkesi iso osa yhteiselle tilille, että kuinka vähän sitä oikein tuleekaan. Pitää vissiin ryhtyä myymään vaatekaappeja tyhjemmiksi, mutta on siinäkin oma vaivansa...
Onko se suhde siihen toiseen naiseen ohi? Mun lapsen isällä oli kova tarve saada tietää sillon kevättalvella voidaanko me palata yhteen vaiko ei, ja syyhän siihen paljastu mulle sitten myöhemmin että hänellä kun oli suhdeviritys päällä, niin halus varmistua että saa ainakin toisen naisen varmasti pitää. (oli varmaa sekava lause)