Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei, kai ne jonkun passinumeron tai jonkun tarvii. Täytyy myöntää että mulla silmät kostui. Jos ois ollut hyvä virkailija, ois sanonut että tuu uudestaan tänään niin otan sut jonkun välissä..
Mutta, sehän ois ollut erikoiskohtelua, koska virkailija sanoi "oisit lukenut netistä että tarvit oman passin mukaan" ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun on kyl nyt pakko sen verran sanoo et mul ei ollut passia vaan henkkarit mukana ja se riitti. Miehelki oli vaan ajokortti. Tosi outoo ettei onnistunut ilman passia..

Joo ei mullakaan ollut passia, ihan vaan kuvallinen henkilökortti. Ja miehellä ajokortti.

Mä hain syksyllä pikapassia täällä meillä, ja virkailija vain sano että ei se sun passi kuule ehdi, vaikka netissä käsittelyajat oli sellaiset että aika riittäisi. Lisäksi se ei kelpuuttanut mun kuvaa, sanoi että on liian rakeinen ja lähetti hakemaan uutta. Sitten kun menin uuden kanssa uudelleen, niin se vain totesi että ei nää järjestelmät nyt toimi, en nyt voi ottaa sun hakemusta vastaan.. Tosi tympeä täti oli, täytyy sanoa että tuli itku, kun olin seuraavana iltana lähdössä työmatkalle.

Onneksi olin Helsingissä koulutuksessa ennen matkaa, pääsin aamulla hakemaan passia olikohan Pasilan asemalta, siellä kaikki hoitu kuin unelma. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Ja ei kaikki pääse netistä lukemaan ohjeita just ennen lähtöä. Kurja virkailija, sanon mä!

Ärsyttää tää kipeä käsi. En pysty neulomaan. Telkun katsominen on ihan tylsää ilman neuletta. Tulee naposteltua taas kaikkia herkkuja... Ärrinmurrin :cussing

Kävin eilen lekurilla valittaas ranteita. Sain kouraan burana reseptin. Ja se ei auta kettujakaan! Ymmärrän ettei imettäessä voi vetää mitään jytyjä kipulääkkeitä, mut oisko vaikka pari käyntiä fyssarille mahdoton määrätä?!

Mä oon aikojen saatossa saanut varmaan 10 reseptiä kipulääkkeisiin noiden mun hiirikäsien takia mut ei se riitä siihen et sais jotain ennaltaehkäisevää hoitoa. Murrrr.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Hommaa nipsu sellanen rannetuki minkä saa on/Off. Sitä käytät aina kun muistat. Sen kanssa pystyy kyl hoitaa vauvaakin jos ei vaan kastu.

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app

Mikäs tuollainen tuki on, apteekiikamaako? Kuulostais hyvältä. Mulla on tuki, jossa on metallilastat sisällä mut ne on niin kovat että pelkään että sattuu vauvaan jos pidän sitä tukikäden päällä. Eikä sitä ikinä muista laittaa :P

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Mulla tuli kans vasempaan käteen melkein heti pojan synnyttyä tenniskyynärpää/rannetulehdus. Se on nyt viikkojen myötä jo paljon parempi, oon vähän yrittänyt treenailla sitä sillai että pistän x määrän kuminauhoja sormien ympärille ja venytän niitä avaamalla ja sulkemalla sormia suorana ees taas. Lääkärit ei oo vissiin tota keinoa allekirjoittanut (ei välttis osu oikeisiin lihaksiin) mutta 3 eri ihmisen suositeltua mäkin päädyin sitä noin jumppaamaan. En tiedä olino placebo-vaikutus mutta auttoi :)

Ei varmaan apteekista mut jostain instrumentariumista...

Muoks: apteekki myy futuro-merkkistä 29€. Se on sellanen pehmeä.

Pikkusen kuuma taas tässä bussissa... ja ukkonen jyrähtelee, ei pliis sadetta ennen ku ehdin kotiin, wet t-shirt tällä maitobaarilla ei kiinnosta :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Nii, tai sit tää virkailija kuvitteli etten omista ajokorttia :D Idiootteja virkailijoita myös muilla, no karma hoitaa ;)

Kriisistä kriisiin. Hitto, että oli eilen iso riita mulla ja miehellä! Oli pakko poistua ajamaan autoa hetkeksi. Nukuin huonolaatuista unta tästä johtuen. En tiedä miten mies sai unta heti ysiltä. Noh, jos tää tästä vielä muuttuu niin ihme. En vaan siedä "mie vaan sanoin"-vittuilua. Eli siis sanotaan todella vittumaisesti ja arkaan paikkaan ja sit otetaankin pikkuhiljaa takas ja pehmitetään koko lause.

Meillä on maailman helpoin vauva. Meillä on rahaa.
Meillä on terveyttä.
Meillä on tyttö ja poika, hyvin kasvatettu.
Mutta, kompasteena taitaa olla tää uusioperhe. En usko, että mies on onnellinen tällä hetkellä, joku sitä vituttaa.
Sanon vaan, että jos tää suhde päättyy, niin en enää lähde tähän hommaan toista kertaa kenenkään kanssa, olen elänyt uusioperheessä lapsena - sekin meni päin helvettiä. En ota enää ketään riitelemään turhanpäiväisyyksistä, meidän ei koskaan pitänyt käydä "sinun lapset, minun lapset riitaa", ei pitänyt paria muutakaan juttua käydä läpi.
Tässä voi a) suhde edetä uudelle tasolle, silmät on niin auki ilman pilvilinnojen sumua ja unelmista unelmiin liitelyä.
b) kaikki saattoi olla tässä.

Lähin sit kauppaan hakeen leivontatarpeita ja apteekkiin. Huomasin jo mennessä et känny jäi himaan mut aattelin et eikai miehellä mitään sellaista hätää tuu ettei osais ilman mua hoitaa. No, apteekin kassalla huomasin et niin, mun pankkikortti on kännykän kotelossa.
Se hyvä puoli että huomasin jo apteekissa enkä marketissa siinä kohtaa kun kärry on täynnä pakasteita ja tuorekamaa.

Ja jukoliste noiden leivontatarvikkeiden hintoja!!!! Visalle meni... (kakkukoristeista ei tingitä, syödään ens kuussa kaurapuuroa ilman mustikkasoppaa).

Siis mistä näitä finnejä tulee?! Huomaa että aineenvaihdunta oli tukossa koko raskauden ku ei ollut finnin finniä ;/

Takaisin