Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja niin, kuumuuden takia ipana roikkuu tissillä koko ajan!!!!!!!!! Välillä kiukkuaa. Eli mä joko imetän tai heijaan raivotarta päivät pitkät. Ja pitäis niitä nimiäisiä järkkäillä...

Mä en pysty pitämään vauvaa sylissä näillä helteillä kun ollaan muuten molemmat hiestä märkiä!

Se hyvä puoli tästä tuli mieleen että muistaa sen että tätähän se oli eka 1,5 kk. Eli vaikka itsestä tuntuu että tää on asunu tissillä koko ajan alusta asti niin olihan tässä välissä jo paljon parempi jakso. Toivotaan että siihen pääsee kohta takaisin.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Älä muuta sano Nipsumuki! Nyt on jo ikävä niitä unia 21-04 (tai jopa 05!!!). Perseestä tää helle :taunt005

Suututtaa kun ostettiin kivat uudet yhdistelmävaunut, mutta niiden renkaat vaan vinkuu ja vinkuu. On kokeiltu silikonit ja paksummat rasvat, mutta ei niitä saa millään hiljaiseksi!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

En ole ikiaikoihin jaksanut lukea enkä kommentoida tänne yleiselle puolelle. Oonko jäänyt jostain jännästä paitsi?

Jonsson, tuosta tulikin mieleeni että itsellä esikoisen aikana vaunuilemaan lähtiessä unohtui renkaiden suojat paikoilleen xD haahah, ei varmaan vastaantulijat aatellu että siinäpä menee väsynyt tuore äiti :P Noloa...
Ja ihan vasta parisen viikkoa sitten kävellä nappasin vaunujen kera pitkin kylää ja mulla oli toppi väärinpäin xD Oon oikea nolouden multihuipentuma :D

Ja kyllä, se oli marina. Ärsyttää, kun oon laiska enkä oo ollenkaan osallistunut mihinkään vauvojen kuulumisia -ketjuihin. Jäin kelkasta, kun aika pian synnytyksen jälkeen rupesi puristamaan enkä saanut avattua foorumia edes lukeakseni muiden juttuja. :sad001

Elisha, jos yhtään lohduttaa, niin mie kävin tänään kaupassa niin, että oli päällä tiukka toppi, jonka päällä selästä vähän avoimempi lyhythihainen paita. Noh, kun tulin kotiin ja heitin sen päällimäisen paidan pois, niin kohta aloin ihmetellä et miks ihmeessä rintsikat tuntuu niin oudoilta ja meinaa nousta korviin....
Rintsikoitten solkiosahan se sieltä pyrki pihalle selkäpuolelta. Voi elämä jos se on jo kaupassa pursunu pihalle kun se toinen paita tosiaan oli sellanen avoimempi :excited001

Join liikaa kahvia---> huono olo, miehen loma päättyy tähän päivään :( ja pitää siivota näin hienolla ilmalla kun huomenna on asuntonäyttö...

Voi kun sais juoda kahvia mielin määrin... mut beben vatsa ei kestä.

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app

Tinska, onneksi en ole ainut jolla ei ole oikein pakka kasassa aina :grin Mut näillä mennään mitä on suotu :D Onneksi tuota osaa nauraakkin itselleen, ei aina, mutta useimmin kuitenkin :D

Lapsi öhisi ja känisi yöllä enkä saanu nukuttua... :(

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mä lähdin koiran kans lenkille silleen et topin toinen olkain oli "alhaalla kainalossa". Olin siis just imettänyt... Onneks oli samanväriset (mustat) rintsikat ettei kukaan varmaan tajunnut ennen kun itse huomasin! :eek:

Olisi kannattanut ottaa oma passi mukaan kun lähtee hakemaan lapsille passia, jonotin 8.00 - 9.40 turhaan :D Käännyttivät pois kun ei ollut omaa passia mukana. Ärsytti niin että rupes melkein itkettämään kun olin sen yli 1,5 t ojentanut 4 veetä ja sanonut että "kyllä kohta on meidän vuoro" ja tietty oli vauvakin mukana ja jännitin tuleeko sille nälkä! jee, huomenna 8.00 sama setti!
Mutta, maailma ei tähän kaadu ja oppiihan 4 vee huomenna taas virastoissa istumisen sääntöjä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi eih! Onpa kurja homma!

Mä kävin toissa viikolla hakee passin. Ihan sattuman kaupalla houkuttelin miehen mukaan ja onneks niin, koska tarvittiin molempien huoltajien allekirjotus. En tiedä olisko sujunut myös jollain valtakirjalla.

Pitäiskö teidän iii-saaa varata vaikka seuraavalle kerralle aika etukäteen? Mä varasin eikä tarvinnut odotella yhtään. Paitsi tietty sitä aikaa, minkä sain silloin vasta parin viikon päähän ;)

Elokuussa 6 päivä seuraava vapaa aika ja tarvittaisiin passi nopsaan :D
Juu, molempien nimet tarvitaan ellei ole yh! Ja valtakirjalla hoituu myös, nää sentään tiesin etukäteen - mut hele se passi!!!! :D

Meil tuli pojan passi viidessä päivässä. :) Onneks muistin kans aikaa varatessa ottaa ton miehen mukaan ni ei kariutunut se homma. Helsingissä ku on niin vähän täl hetkel poliisilaitoksen lupa-asiointiin vapait aikoi.

^Kurjaa byrokratiaa liii-saaa! Mä oisin ryhtynyt itkemään. Eikös joku muu kuvallinen henkkari ois riittäny todistamaan, että sä oot sä?

Takaisin