Odotusta, odotusta ja odotusta...enää viisi päivää laskettuun aikaan [8|] [:D]
Olo on pääosin hyvä, vaikkakin malttamaton. Mitään kovia särkyjä ei ole ollut mutta alavatsa ja alaselkä (sama stoori edelleen) vihoittelee..yöreissaamiset vessan ja sängyn välillä on tosiaan siinä 2x, noin kolmen tunnin välein...
Viime yönä ekan vessakäynnin jälkeen vauva aloitti todellisen pumputtamisen ja möyrimisen! Olin ihan ihmeissäni kun mahaa potkittiin siihen tahtiin, että ulos pitäisi tulla, tavalla tai toisella siitä nahasta läpi [:)] Vauvelilla alkaa olemaan aika tuskasta varmaan... olen saanut tällä viikolla ensimmäiset raskausarpeni alavatsalle. Ei enää mahanahka anna myöden kasvulle..kolmen viikon päästä olenkin sitten kuin raidallinen tiikeri, jos ei vaavi ala tulla pikkuhiljaa ulos. Mutta, koskaan ei tiedä, milloin alkaa tapahtua ja sekös tästä loppuajasta jännittävän tekeekin.
Huomenna TAAS neuvola, ja odotus vain jatkuu. Samat kysymykset odottaa ja painoa taas udellaan.. alkaakohan teitä muita ottamaan jo neuvolassa ravaaminen hermoille?? [:D]
Ainiin, edellispäivänä kun koin selkäranka - peppu episodin niin hassuinta koko tilanteessa oli se, että vihdoinkin, kun alkoi ehkä tuntumaan siltä, että synnyttämään pääsee niin oma mieli heittikin kysymyksen "olenko sittenkään valmis synnyttämään". Siis että mitä!? Ensin odotan toista viikkoa sitä että josko jotain tapahtuisi ja sitten kun alkaa tuntemuksia tulemaan niin ollaan lyömässä hanskoja tiskiin ettei ihan vielä tarvitse syntyä [:D][:D] Positiivisin mielin kuitenkin menossa mukana, joten kun on mentävä niin mentävä mun on!