Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Hah, mä ängin täksi päiväksi jalkaan mun 34 kokoa olevat korkeavyötäröiset, suoraan pesusta tulleet farkut ja mahtui :grin. Laitoin päälle crop topin, niin noi korkeavyötäröiset oli ainut vaihtoehto. Ja ostin muuten itselleni mahan kanssa sopivan takin Bik Bokilta. Mutta jos täältä ei elävää tuu, niin kiva takki se on muutenkin. Oon aika paljon vähentänyt kosmetiikan käyttöä ja tänään panostin enemmän laittamalla hiuksetkin. Peittävämpää meikkivoidetta, varjostuksia, valoväriä ja huolellisen silmämeikinkin tein kera räpsyjen. Oli ihan kivaa olla ihan itsensä näköinen. Plus korkkaritkin laitoin. Löysin myös yhdet housut reissulla jotka saattais mennä koko raskauden housun jatkopalojen ja masutuubin kanssa ja väri oli ihana. Mutta jätin ne vielä harkintaan. Aika vähän on kaupoissa nyt mahan kanssa soveltuvia pidempiä paitoja. Mammapuolen vaatetta en haluais ostaa kun käyttöikä on niin lyhyt, vaan haluan ostaa sellaisia mitkä menee raskauden jälkeenkin.

Mua jänskää vähän käyttää vanhoja kivoja paitoja, koska moni tuttu on sanonut, että paidat venyy ja niihin jää semmonen pussi mahan kohdalle raskauden jälkeen! :hungover:
 
Mua jänskää vähän käyttää vanhoja kivoja paitoja, koska moni tuttu on sanonut, että paidat venyy ja niihin jää semmonen pussi mahan kohdalle raskauden jälkeen! :hungover:
Ei oo mulla jäänyt :) . Mutta mun maha ei oo ollut mikään älyttömän iso. Puuvillaiset oon jännyt käyttämättä ja käyttänyt mieluummin muotoon palautuvampia.
 
Ei mullakaan ole jäänyt, mut en normi vaatteista tainnut muuta käyttää kuin toppeja + huppareita koska muut ei mahtunut :woot:
 
Mullakin on jatkopaloja, mutta en oikein osaa niitä käyttää. Kun se melkeinpä sen vaatii että jättää housut auki niin sitten se saattaa näkyä niiden palojen läpi :wideyed: ei tosin kaikissa housuissa..
Mäkään en osannut käyttää niitä. Mun mielestä huomas paidan päältä, että jotain ylimääräistä on housuissa :hilarious::hilarious:
 
Mä ostin viime raskaudessa cubukselta niitä "long top" toppeja ja otin sitä kokoa, mitä ennen raskauttakin eikä ne ainakaan venynyt. Ja siis vaikka maha oli oikeesti iso. Suosittelen siis niitä, vaikka hihattomia onkin.
 
Mäkin menin esikoisen raskauden Cubuksen topeilla eikä loppunut pituus kesken. Kävin jo hakemassa muutaman uuden :)
 
Tietääkö joku, onko Ideaparkissa tai jossain muualla Tampereen seudulla jotain liikettä, mistä saisi äitiysvaatteita? Jotain muuta kuin H&M, sen on toistaiseksi ainoa, minkä tiedän.
 
Tietääkö joku, onko Ideaparkissa tai jossain muualla Tampereen seudulla jotain liikettä, mistä saisi äitiysvaatteita? Jotain muuta kuin H&M, sen on toistaiseksi ainoa, minkä tiedän.
Ainakin Lindexeissä taitaa myös olla. Lastenkirppiksiä suosittelisin myös, jos käytetyt kelpaa.
 
Te, joilla mamafarkut käytössä. Valuuko ne teillä? Mulla ei tunnu pysyvän yhtään, nyt kun ei masu vielä oo niin iso. Koko ajan saa nostaa ylemmäs :smiley-ashamed008
 
Minulla ei enää omat farkut ole kivuitta menneet päälle muutamaan viikkoon ja olen käyttänyt sukkiksia neulemekkojen kanssa sekä leggingsejä. Nyt kasvoi farkunkaipuu niin kovaksi, että otin tällä viikolla käyttöön kirppikseltä ostamani normikokoa suuremmat äitiysfarkut ja ne todellakin valuu ihan koko ajan, tosin varmaan enemmän tuon liian suuren koon vuoksi :hilarious: Nyt on hommattuna myös oikeaa kokoa olevat pillifarkut, katsotaan jos ne pysyvät paremmin ja saisivat pukeutumisen tuntumaan edes hieman enemmän omalta taas.

Aamuisin menee päälle tiukatkin vaatteet kuin ei mitään mutta jo parissa tunnissa maha on turvonnut niin paljon, että tekee todella kipeää jos housu ottaa vastaan liikaa.
 
Te, joilla mamafarkut käytössä. Valuuko ne teillä? Mulla ei tunnu pysyvän yhtään, nyt kun ei masu vielä oo niin iso. Koko ajan saa nostaa ylemmäs :smiley-ashamed008
Mulla kestää sellaset mamma farkut jotka on kokoa 34 ja jotku 36 saattaa myös kestää. Normaalisti käytän kokoa 36-38. 38 koon mamma farkut ei kyllä tule kestämään päällä kuin vasta viimesillä kuukausilla ja ei välttämättä silloinkaan..
 
Mulla menee normi farkut (joustavat) vielä. Yhdet mammahousut olen ostanut, mutta ne vielä tuntuisi valuvan jalasta. Eivätkä tunnu vielä istuvan hyvin.

Osaisiko joku suositella, mistä kannattaa hankkia salille treenihousut, kun vatsa jo iso? Mulla yhdet äitiystrikoot, mutta en kauheesti niistä välitä.
 
Minäkin tarttisin laadukkaat treenitriikoot joista ei paista läpi kyykätessä, onko suosituksia? :)
 
Mulla menee normi farkut (joustavat) vielä. Yhdet mammahousut olen ostanut, mutta ne vielä tuntuisi valuvan jalasta. Eivätkä tunnu vielä istuvan hyvin.

Osaisiko joku suositella, mistä kannattaa hankkia salille treenihousut, kun vatsa jo iso? Mulla yhdet äitiystrikoot, mutta en kauheesti niistä välitä.
Mulla on monet p’tula merkkiset ja muutamilla tutuilla on merkin äitiysmalliset legginsit ja kuulemma nekin tosi hyvät! Tavallisetkin menee hyvin vatsan kasvaessa ja varmasti ei näy läpi :)
 
Mulla on monet p’tula merkkiset ja muutamilla tutuilla on merkin äitiysmalliset legginsit ja kuulemma nekin tosi hyvät! Tavallisetkin menee hyvin vatsan kasvaessa ja varmasti ei näy läpi :)

Kiitos vinkistä! Täytyypäs tutustua enemmän :)
 
Muokattu viimeksi:
Nyt saan kyllä suosiolla siirtyä pelkkiin äitiysvaatteisiin farkkujen osalta :wacky: tavallisessa talvitakissa taas on vielä 10 cm tilaa mahan kasvaa, sen jälkeen ei sekään enää mahdu.. Toivottavasti löytyis nopeasti jokin miellyttävä ja lämminäitiystoppatakki..
 
Mua jänskättää toi toppatakki, että mahtuukohan omat päälle. En tahtois ostaa äitiysmallia, kun ne kaikki näyttää jotenkin niin isoilta :grin Esikoinen synty toukokuussa, niin sillon mahduin just ja just talven normi toppatakkiin mut nyt kun on la kuukausi aiemmin, niin saas nähdä... (ja varmaan suurempi vatsa muutenkin, kun jo kolmas vauva)
 
Hyvin mahtuu edelleen samat housut kuin ennen raskauttakin ja tänään siis rv 17+0. Millonkohan tää maha alkaa oikein kasvaa... :confused005
 
Takaisin
Top