Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Tänään (11+3) oli pakko pujottaa farkkujen nappiin/napinläpeen ponnari helpottamaan pahinta puristusta ja antamaan tilaa :grin
 
Tänään (11+3) oli pakko pujottaa farkkujen nappiin/napinläpeen ponnari helpottamaan pahinta puristusta ja antamaan tilaa :grin

Ai niin, tämä pitää muistaa ottaa käyttöön! :happy: kaapin perälle olen jemmannut vähän väljempiä "normihousuja". Niihin on pitänyt nyt turvautua. Meinaa väkisin toi vatsa jo pullahtaa. Ei auta, vaikka kuinka muka yrittää vetää vatsaa sisään. :grin
 
11+2 ja kaikki muut housut kiristää, paitsi yhdet matalat, jotka jää just vatsan alle. Niillä oon mennyt, jos on pitänyt "pukeutua" :hilarious: Korkeimpiin farkkuihin tarvis laittaa toi ponnari. Tosin, ostin sellasen lisäosan farkkuihin, "oikeen" version tosta ponnarijutusta, mut en oo vielä kattonut miten se laitetaan :grin
Pikkuhiljaa vois toki kaivaa kaapin perältä mammafarkutkin..
 
12+5 ja otin käyttöön äitiystrikoot. Niitä on ihana käyttää pitkän paidan kanssa :)
 
Mulle menee vielä löysimmät vaatteet.. Vois toki kaivaa äitiysvaatteet kaapista, mutta en tahdo viitsiä kun on yhden kaverin vanhat ja jos näkee ne mun päällä niin osaa varmaan aika nopeasti arvata mistä on kyse.. Kumma kyllä, ettei kukaan ole vielä tullut kyselemään mitään kun tässä paisuu..
 
Hei toi ponnari on hyvä ajatus, pääsee käyttöön heti!
Viimeksi eilen tuskailin kun "ei ole mitään päälle pantavaa" kun perusfarkut kiristävät ja napakammat ei mene enää mukavasti tai pullottamatta kiinni. Vielä noi raskaushousut tuntuu vieraalta kun ei varsinaisesti ole vatsaa vielä...
 
Ei mee mitkään normihousut enää. Kaikki kiristää ja mahakin pullottaa koska huono olo ja syöminen...
 
Normaalit vaatteet vielä (10+2), mutta välillä tekisi mieli laittaa jo mammahousut jalkaan hetkittäisen turvotuksen vuoksi. Viikonloppuna ostin uudet "farkut", jotka kuitenkin hyvin joustavat ja sivuissa pienet joustoresorit, vaikkei äitiyshousut olekaan. Ne saavat siis toimia hyvinä välimallin housuina ja varmaan myös raskauden jälkeen mukavat päällä.
 
Tänään tilasin ekat äitiysfarkut, sellaiset missä ei ole sitä kangas tuubia. Aattelin että sellaiset ei varmaan vielä pysyis ylhäällä, vähän myöhemmin sitten :)
Ei meinaa kaapista löytyä enää farkkuja, jotka olis mukavat päällä o_O
 
Mulla ei ole vielä muitten vaatteitten kanssa ongelmaa (jopa rintsikat on edelleen ok), mutta ulkoiluvaatteet alkaa tuntua kireiltä, kun alle pitäisi saada lisää kerroksia... Käytän siis samaa takkia kesät ja välikaudet, ja kerrosten kanssa on aiemminkin tehnyt tiukkaa, mutta nyt alkaa mennä tosi tiukaksi. Kauan ei varmaan enää mahdu takki kiinni :smiley-ashamed004 Onko vinkkejä ulkovaatteiden suhteen? Kuljen pyörällä ja kävellen töihin ja ulkoilen paljon koiran kanssa, niin kunnon varusteet pitäisi kuitenkin olla...
 
Mulla ei ole vielä muitten vaatteitten kanssa ongelmaa (jopa rintsikat on edelleen ok), mutta ulkoiluvaatteet alkaa tuntua kireiltä, kun alle pitäisi saada lisää kerroksia... Käytän siis samaa takkia kesät ja välikaudet, ja kerrosten kanssa on aiemminkin tehnyt tiukkaa, mutta nyt alkaa mennä tosi tiukaksi. Kauan ei varmaan enää mahdu takki kiinni :smiley-ashamed004 Onko vinkkejä ulkovaatteiden suhteen? Kuljen pyörällä ja kävellen töihin ja ulkoilen paljon koiran kanssa, niin kunnon varusteet pitäisi kuitenkin olla...

Ei ikävä kyllä vinkkiä löydy, mutta sama ongelma mulla, eipä enää kuoritakin alle mennytkään kovin helposti paksummat vaatteet! Joko on sitten otettava väljempi talvitakki käyttöön jo nyt tai mentävä ostoksille :)
 
Huomenna rv 14 + 0 ja vatsa kyllä on jo kasvanut jonkin verran... Vissiin vaikuttaa kun toinen lapsi kyseessä sillä esikoisen kohdalla tuli näkyviin joskus 18 viikon jälkeen? Porukka veikannut jo poikaa kun niin jo jöpöttää pötsi ulospäin :wtf: saaas nähä!
 
Mä kaivoin tänään äitiysvaatteet esiin ja pitää varmaan ens viikolla alkaa jo joitain käyttämään jos sattuu ihmisten ilmoilla liikkumaan. Aika kesäisiä paitoja mulla oli, niin voi olla että pitää hommata uusia(kirppareilta), talveen sopivia.. Äitiystoppatakki on myös etsinnässä, ne vaan liikkuu aika hyvissä hinnoissa :woot:
 
Mulla ei vauvamasua ole. Viikkoja tulee muistaakseni huomenna 12+0. Mutta ostin farkkujen jatkopaloja. Varastosta kaivoin pienimmät mammafarkut hyllylle mistä saan ne helposti. Arastelen kuitenkin niiden käyttöä koska voivat pudota vielä alaspäin kun ei ole selvää kumpua. Ja toiseksi mun 13 v äkkiä hokais tommoset jutut. Mun huonot olot on selitetty migreenillä lapsille.
 
Mä yritin tänään etsiä mammafarkkujani, mut oon tainnut myydä ne edellisen raskauden jälkeen heti :grin Nyt selasin toria ja sieltä löytyi kolmet farkut kympillä :gen014 Pääsee kyllä heti käyttöön, kunhan tulevat postiin. Huomenna 13+0.
 
Mä eilen ekan kerran laitoin pienimmät mamma farkut jalkaan ja hyvin kestivät jo. Maha myös pullottaa jo sen verran että alkaa omat vaatteet kiristää ja paidat nousee ylös.. Äitiyspaidat taas eivät istu :shifty: taidetaan mennä jonkun aikaa huppareissa..
 
Hah, mä ängin täksi päiväksi jalkaan mun 34 kokoa olevat korkeavyötäröiset, suoraan pesusta tulleet farkut ja mahtui :grin. Laitoin päälle crop topin, niin noi korkeavyötäröiset oli ainut vaihtoehto. Ja ostin muuten itselleni mahan kanssa sopivan takin Bik Bokilta. Mutta jos täältä ei elävää tuu, niin kiva takki se on muutenkin. Oon aika paljon vähentänyt kosmetiikan käyttöä ja tänään panostin enemmän laittamalla hiuksetkin. Peittävämpää meikkivoidetta, varjostuksia, valoväriä ja huolellisen silmämeikinkin tein kera räpsyjen. Oli ihan kivaa olla ihan itsensä näköinen. Plus korkkaritkin laitoin. Löysin myös yhdet housut reissulla jotka saattais mennä koko raskauden housun jatkopalojen ja masutuubin kanssa ja väri oli ihana. Mutta jätin ne vielä harkintaan. Aika vähän on kaupoissa nyt mahan kanssa soveltuvia pidempiä paitoja. Mammapuolen vaatetta en haluais ostaa kun käyttöikä on niin lyhyt, vaan haluan ostaa sellaisia mitkä menee raskauden jälkeenkin.
 
Mulla on ollut mammavaatteet jo käytössä jonkin aikaa :grin Esikoisen jäljiltä oli joitain vaatteita ja sitten tilasin netistä lisää. Talveksi pitäisi vielä löytää toppahousut, mutta toppatakki on jo onneksi kaapissa odottamassa :)
 
Nyt on jatkopaloja läjä himassa :) . Eli ei ongelmaa vanhojen vaatteiden kanssa enää.

Jatkopalat siis housuihin.
 
Mullakin on jatkopaloja, mutta en oikein osaa niitä käyttää. Kun se melkeinpä sen vaatii että jättää housut auki niin sitten se saattaa näkyä niiden palojen läpi :wideyed: ei tosin kaikissa housuissa..
 
Takaisin
Top