Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Onko kellään kokemusta Mamalicouksen Lola housuista joita mainostetaan alkurasjauteen ja synnytyksen jälkeen? Mä en raaski ostaa äitiysvaatteita viel pitkään aikaan mutta neljäs raskaus näyttäis siltä että näytän samalta ku esikoisesta rv 20..varmana paikat vähän löytyny ajan saatossa
 
Ei tän pitäs olla mahdollista, että rv 7+ turvottaa ja joutuu jo pömppistä piilottelemaan. Kohtua en tunne vielä, nimittäin muistan kun se pomppasi esikoisella joskus rv 11(?) yhdessä yössä esiin. Semmonen greipin kokonen kova pallo ilmesty yhtäkkiä alavatsaan. Ja yhdessä yössä ihan oikeasti, koska mulla on tapana hiplata alavatsaa niin se ei todellakaan ollut siinä edellisenä iltana silloin. Mietin kuumeisesti mitä pidän et saan pidettyä turvotuksen ja pömpön piilossa mahdollisimman pitkään.. :arghh::bag:
 
Mulla mahtuu kyllä, mutta töissäkin ottaa isommat vaatteet, koska turvottaa välillä.

Asoksella oli ihan supersöpö pitkähihainen farkkumekko.. En voinu vastustaa vaikkei sitä pitkään aikaan tarttekaan :hilarious:
 
Ei näy ja kaikki vaatteet mahtuu vielä päälle :) saas kuitenkin nähdä, miten on 5 viikon (rv 10 jälkeen) päästä kun esikoisellakin aloin niihin aikoihin siirtymään hiljalleen mamma vaatteisiin..
 
Ei tän pitäs olla mahdollista, että rv 7+ turvottaa ja joutuu jo pömppistä piilottelemaan. Kohtua en tunne vielä, nimittäin muistan kun se pomppasi esikoisella joskus rv 11(?) yhdessä yössä esiin. Semmonen greipin kokonen kova pallo ilmesty yhtäkkiä alavatsaan. Ja yhdessä yössä ihan oikeasti, koska mulla on tapana hiplata alavatsaa niin se ei todellakaan ollut siinä edellisenä iltana silloin. Mietin kuumeisesti mitä pidän et saan pidettyä turvotuksen ja pömpön piilossa mahdollisimman pitkään.. :arghh::bag:
Mulla tuli kans yhdessä yössä maha vatsalihaksista läpi ja muistelin että se sattui aika paljon. Illalla kun menin nukkumaan niin mahaa ei ollut ja aamulla se oli. Mulla se tapahtui kyllä vasta rv 19 ja silloin siirryin äitiysvaatteisiin. Nyt oon niin turvonnut että harkitsen jo kaivavani mammafarkut esiin.
 
Ihan kamala turvotus :shifty: farkut jo vähän kiristää mut se on just ton turvotuksen syytä. Ekassa raskaudessa meni aikansa että maha tuli ulos mutta toisesta tuli aika ajoissa... Saas nähdä kuinka tässä kun on kuitenki 3v melkein edellisestä :confused: ei tarvis vielä näkyä aikoihin. En tiiä miks mutta mua hävettää olla raskaana :sad001 jotenki ku kaikki kaverit ovat halunneet jäädä lapsiluvuissa siihen 1 tai 2 nii jotenki tuntuu että en osaa hillitä muka itseeni :oops:
 
Mulla kans ihan jäätävä turvotus ja näyttää siltä kun ois reilusti pidemmällä kun 7+2. Puolitoista kiloakin oon onnistunut jo saamaan tässä kuukauden aikana... Voi pojat :bored: esikoisesta ei ollut tähän aikaan vielä mitään turvotuksia, painoakin rupesi tulemaan vasta siinä viimeisellä kolmanneksella.
 
Ihan kamala turvotus :shifty: farkut jo vähän kiristää mut se on just ton turvotuksen syytä. Ekassa raskaudessa meni aikansa että maha tuli ulos mutta toisesta tuli aika ajoissa... Saas nähdä kuinka tässä kun on kuitenki 3v melkein edellisestä :confused: ei tarvis vielä näkyä aikoihin. En tiiä miks mutta mua hävettää olla raskaana :sad001 jotenki ku kaikki kaverit ovat halunneet jäädä lapsiluvuissa siihen 1 tai 2 nii jotenki tuntuu että en osaa hillitä muka itseeni :oops:

Musta sun lopetus tässä oli jotenkin niin symppis, että piti laittaa hauska. :rolleyes::grin ihan luonnollistahan se on haluta lisää lapsia ja ei se tee susta yhtään outoa vaikka sulla olisi isompi katras kun muilla. Ihmiset on pöhköjä jos ne jotain sanos, koska eihän se kuulu kenellekään muulle kun vanhemmille :Heartred tiedän tapauksia et lapsia on vaikka enemmän kun 4, niin ihmiset lakkaa onnittelemasta ja kysyy suoraan et kannattaisko sitä ehkäisyä käyttää. Mut kukaan muu ei sitä päätä kun vanhemmat ja lapset on rikkaus niin kauan kun vanhemmilla on hyvä fiilis ja lapsi on tervetullut :love7 ole huoletta ja nauti ylpeänä raskaudesta, mieti miten ihana tutustua uuteen ihmiseen! :wav
 
Ihan kamala turvotus :shifty: farkut jo vähän kiristää mut se on just ton turvotuksen syytä. Ekassa raskaudessa meni aikansa että maha tuli ulos mutta toisesta tuli aika ajoissa... Saas nähdä kuinka tässä kun on kuitenki 3v melkein edellisestä :confused: ei tarvis vielä näkyä aikoihin. En tiiä miks mutta mua hävettää olla raskaana :sad001 jotenki ku kaikki kaverit ovat halunneet jäädä lapsiluvuissa siihen 1 tai 2 nii jotenki tuntuu että en osaa hillitä muka itseeni :oops:

Jännä että joku ajattelee tuoltakin kantilta. Meitä on pidetty outolintuina kun on vaan yksi lapsi ja sekin jo 3,5v. "koskas sille kaverin teette?" on hyvin yleinen kysymys miesvaltaisella alalla missä työskentelen. Naiset ovat hienovaraisempia. Taisi anoppi kyllä jo puoli vuotta synnytyksestä mainita jotain että "sit kun teille tulee se toinen". Kaikilla kavereillani on se 2 lasta ja pääosin 2 vuoden ikäerolla.
 
Mulla alkoi heti kamala turvotus eikä vihkisormuskaan mahdu sormeen. :eek: Vaatteet periaatteessa mahtuu päälle, mutta turvotuksen takia pitää valita ne kaikista löysimmät, jotta tuon järjettömän ilmapallon saa piiloon. Avaan farkut aina salaa työpisteellä ja ajaessa. :joyful:
 
Jäätävä turvotus on kyllä ja tuntuu et kilojaki on heti alkanu kertyy, ei hyvä :banghead: En kyllä oo vaa’alla käyny, täytyy toivoo et olis vaa turvotusta. Viime raskaudessa tull +20kg enkä oo kaikista vielä päässy ees eroo, nyt ei tarvis tulla ihan niin paljoo :grin
 
Mullaki on kunnon turvotus ja maha pömpöttää vaikka vasta 5+0. Tuntuu melkeen et joku vois ihmetellä ku yleensä oon aika littansvatsanen ellei syönnin jälkeen turvota. Ei todellakaa omia farkkuja voi enää pitää enkä voi pitää enää tossa ”ylävyötöröllä” resoria vaan pitää laittaa ihan mahan alle :D aattelin mennä tänään kattelee jotain housuja jotka tuntuu mukavemmilta, en tiiä onko se sit jo äitiyshousut vai jotku rennot legginssit (jos saa ilman et puristaa yhtään vatsaa).
Laitan tähän nyt oikeen kuvat havainnollistamaan tilannetta ennen raskautta (oon vasemmalla) ja nyt (kuva 4+6) :D
 

Liitteet

  • C4D2F982-C35E-4EEB-9809-10B5B577D307.jpeg
    C4D2F982-C35E-4EEB-9809-10B5B577D307.jpeg
    35.6 KB · Katsottu: 39
  • F7544CB7-1912-49FC-A964-7054C86440C6.jpeg
    F7544CB7-1912-49FC-A964-7054C86440C6.jpeg
    16.6 KB · Katsottu: 39
Ihan kamala turvotus :shifty: farkut jo vähän kiristää mut se on just ton turvotuksen syytä. Ekassa raskaudessa meni aikansa että maha tuli ulos mutta toisesta tuli aika ajoissa... Saas nähdä kuinka tässä kun on kuitenki 3v melkein edellisestä :confused: ei tarvis vielä näkyä aikoihin. En tiiä miks mutta mua hävettää olla raskaana :sad001 jotenki ku kaikki kaverit ovat halunneet jäädä lapsiluvuissa siihen 1 tai 2 nii jotenki tuntuu että en osaa hillitä muka itseeni :oops:

Mulla on vähän sama kun tosiaan jo neljäs tulossa. En haluu että maha näkyisi ennenko ollaan kaapista ulkona.
 
Tänään kerroin tosiaan ystävälle jonka näin pitkästä aikaa... Kommentti oli just sitä mitä pelkäsinki :sorry: "MITÄ?" "tuo raskaana oleminen taitaa olla sun juttu" "ei hitto, justhan sää olit hetki sitte raskaana ja nyt taas".. Ärsytti :shifty:
 
No olipa ajattelematon kommentti sun ystävältä Hipsu83.. :sorry:
 
No onpahan kommentointia :bored: onko sun kaverit muuten kivoja, kannattaako pistää seurantaan et uusia tilalle vai pysyykö vielä vanhat tommosen jälkeen :angelic:
 
Mulla ei näy vielä mihinkään. Ja toivon, että turvotuksia ei tule. Viimeksi pystyin peittämään mahan ihan melkeen loppuun asti. Ja nytkään vastaava maha ei mua haittaisi. Paljon helpompaa elää pienen mahan kanssa. Tyttömahat olleet mulla pienempiä ja pojista maha pamahtanut esille asap.
 
Kauheen turvonnut ja herkkä maha, nyt ekaa päivää äitiysfarkut, itseasiassa noi Mamalicious Lolat päällä. 6+6 tänään. Ei paina mahaa, mutta muuten sit valuu koko ajan alaspäin ja saa kiskoa ylös aina kun nousee tuolilta. Koko 29 ja yleensä käytän ihan samaa kokoa.
 
Takaisin
Top