Nosh, nyt kun mainitaan, kuulostaakin vähän tutulta. Kiitos!
Vaikeintahan tämä pukeutuminen tuntuu olevan juuri nyt, kun oloja on jo, mutta vielä mieluusti raskauttaan peittelisi, eikä mitään oikeaa mahaa vielä nimeksikään ole, vain ajoittaista turvottelua. Sitten vielä tämä kesän ja syksyn taite tähän hetkeen. Rakastan pukeutumista, mutta näissä taitekohdissa olen aina hetken vähän hukassa
Vaikeintahan tämä pukeutuminen tuntuu olevan juuri nyt, kun oloja on jo, mutta vielä mieluusti raskauttaan peittelisi, eikä mitään oikeaa mahaa vielä nimeksikään ole, vain ajoittaista turvottelua. Sitten vielä tämä kesän ja syksyn taite tähän hetkeen. Rakastan pukeutumista, mutta näissä taitekohdissa olen aina hetken vähän hukassa

Edellisessä raskaudessa oli mahaa vasta rv 18-20 ja nyt rv 14 on jo kunnon pallo. Mä olen ainakin tykännyt H&M leggingseistä paitsi nykyisen malliston harmaat sellaiset on jotenkin tosi tiukkaa venymätöntä kangasta. Mustat ne reilu 9 euroa maksavat olleet aina ok ja mulla niitä onkin useammat.
eilen piti lisäksi ulkona syödessä avata viimeisistäkin suht kivuttomasti kiinni menevistä housuista nappi. Että tänään taitaa olla aika suunnata vaateostoksille. (18+2)