Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Keskustelun 'Maaliskuiset 2020' aloitti Vargynja, 24 kesä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Voit kertoa myös kuvalla päivän asustasi. :)

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
  2. AryA Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Vielä ei ole tarvinnut 5+5 vaihtaa löysempiin vaatteisiin. Edellisestä raskaudesta muistan kyllä, että hyvin aikaisessa vaiheessa piti tiukemmista vaatteista luopua kun turvotus oli niin jäätävää. Mielenkiintoista nähdä, kuinka tällä kertaa käy :grin
  3. Lp83 Aloittelija

Mä oon jo ihan kauhuissani kun töihin pitäis palata viikon päästä ja tällä hetkellä työvaatteet ei mee turvotuksen takia päälle :confused005
  4. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Mä käytin jossain välissä töissä hiusponnaria housujen napin ja napinläven välissä. Kun en kehdannut sanoa, että olen lihonnut ja pyytää isompia housuja.:bag: :hilarious:
    Pärjäisitkö jollain tällaisella niksillä?
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 1
    • Informatiivinen Informatiivinen x 1
  5. Lp83 Aloittelija

Sepalus näkyis kun pakko pitää paita housuissa. Täytyy yrittää livahtaa vaatehuoneen kautta ottaas isommat pökät
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Bolle29 Tuttu foorumilla Syysmammat 2017 Maalisäidit 2020 Helmiäidit 2020

Ei ole vielä, rvk 6
  7. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Eipä enää mahdu työhousut.. Pari viikkoa sitten olivat niin isot että kaksi numeroa pienemmät olisivat sopineet. Ai mikä turvotus? Alavatsa myös todella arka, mikään ei saa puristaa! Esikoisen raskaudesta tutut äitiyshousut ovat olleet pelastus!
  8. Virmu Peruskäyttäjä

Korkeavyötäröiset housut ahdistaa, vaikka menevät päälle vielä hyvin. Onneksi on vielä jemmassa muutama pari siltä ajalta, kun käytin pelkästään matalavyötäröisiä farkkuja.

Tein myös inventaaria varastossa olevista raskausvaatteista ja pienimmissä ihonmyötäisissä paidoissa maha näytti jo älyttömän suurelta :nailbiting: on kyllä aika turvonnut olo.
  9. katariina86 Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Elokuunmammat 2015

Työhousut meni kuukausi sitten, muttei enää
  10. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Ostin äitiyshousut H&M:n alesta. Harmi kun mun koko loppui, olisin tilannut toiset samanlaisetkin, kun oli niin hyvin istuvat. Iltaturvotuksissa mulla olisi ihan oikean näköinen raskausmahakin niihin täytteeksi.:hilarious: Jonkun verran vaan meinaa ahdistaa tavalliset legginsitkin vyötäröltä. En ole edes yrittänyt käyttää mitään joustamattomia. Onneksi ei ole työhousuongelmaa tällä hetkellä.
  11. Muruska Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Toukokuunmammat 2014

Iltasin vatsa sen verran turvoksissa, et kohta pakko hommaa jotku housut tai parit
  12. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Jo ennen kuin plussasin niin ihmettelin että mites tuo vatsa tolleen pömpöttää Mut kai se nyt on vaan tätä raskautta. Kaksi raskautta jo läpi käyty niin aika herkästi tuo nahka venyy ja kudos antaa periksi. Pienimmän farkut sai jo mennä pois, mutta onneksi keaä j lähestyvät helteet niin kesämekot lähinnä käytössä Seuraavaksi pitäis kai tehdä visiitti kellariin ja alka jo puistelemaan pölyistä äitiysvatteita
  13. mindiS Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Voi kyllä on pitänyt siirtää korkea vyötäröiset farkut jo vaatekaapin perälle. Ja muutenkin tarkkailla omaa vaatetusta, jotta saisi mahan peittoon. Meillä on ensi kuussa osalle työntekijöitä mahdollisuus tehdä isompi tuntisopimus, ja siihen tähtään että sellaisen saisin. Pelottaa kuitenkin, että jos raskaus paljastuu,niin se vähentää omia mahdollisuuksia saada korotus tunteihin vaikkei se saisikaan vaikuttaa.

Ihana kesä, niin voi kulkea väljissä mekoissa ja ohuissa äitiysleggareissa, ja olla kuin ei mittään. Iltavuorossa sitten kiskaisen löysän pitkän neuletakin mekon päälle töissä, niin ei iltaturvotus näy niin suuresti :smiley-angelic006

Muutamat äitiysfarkut mulla on jäänyt kaapin perälle, kun laiskuuttani en saanut niitäkään kirppikselle kiikutettua koskaan. Ovat vähän ahdistavan tuntuiset, mutta varmaan niitäkin tulee käytettyä.

Ainiin ja ostin H&M:n urheilupuolelta niitä taittovyötäröllä olevia urheiluleggareita, jotka tuntuu mahan kohdalta ihan mahtavilta ja venyy ja paukkuu! Pitkän paidan kanssa näyttävät ihan leggareilta, eli viileämmillä ilmoilla varmaan ne on joka päivä käytössä :grin
  14. mindiS Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Niin ja myös veljen häihin ostamani hame tulee vaihtaa johonkin väljään mekkoon koska enhän mä enää siihen hameeseen mahdu :hilarious:
    Ja se on veljen päivä, joten en halua ennen sitä jäädä kenellekkään kiinni siitä että odotetaan pikkuista :angelic:
  15. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Mekot on kyllä ihan mahtavat just nyt. Peittää vatsaa eikä purista tai kiristä :)
    • Voittaja Voittaja x 1
  16. Edlyn Aloittelija

Mä oon ihan hullun turvoksissa! Viimeksi olin siis päivää ennen synnytystä niin pieni mahainen, että kävin hiihtämässä ja muut hiihtäjät ei edes huomanneet raskautta. Nyt viikolla 6 ja jäätävä turvotus
  17. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Täällä myös turvottaa, etenkin iltaa kohden. Esikoinen käynyt jo monet kerrat taputtamassa ja silittämässä vatsaa ja puhunut siinä muina naisina sit vauvoista :grin
  18. Edlyn Aloittelija

Täällä kans yksi joka on ihan hullun turvoksissa, eikä helteet kyllä yhtään auta:happy118
  19. Matryoshka Aloittelija

Meillä oli jokin aika sitten työvaateuudistus ja saadessani lopulta uudet vaatteet tuntui jo ihan ilman raskauttakin siltä, että taisin olla hoikemmassa kunnossa silloin kun niitä vaatteita on soviteltu. Nykyiset housut menee kyllä jotenkuten, mutta taidan huomenna hipsiä varastoon katsomaan jos löytäisin isommat itselleni.
  20. Odottelua Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Kyllä on isommat housut jo käytössä, ihan kauhea turvotus.

Jaa tämä sivu