Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Keskustelun 'Maaliskuiset 2020' aloitti Vargynja, 24 kesä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Jos on pitkä takki ja pitkät sukat ehkä riittää?
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. MipetiusMipe Aloittelija

Mä haluaisin ostaa semmosen tosi pitkän ja ison takin. Pituus ei tule mulle ongelmaksi, koska olen tosi pätkä (154 cm) itse. Sillä ajattelin selvitä myös enimmistä housuongelmista, paljon vaan kerroksia alle.

Nyt on pitänyt jo farkuista vyönreikiä siirtää. Menevät vielä jalkaan, mutta reikä on vaihtunut.
  3. Livian Aloittelija

Viikot nyt 18+6. Vielä mahtuu normaalit vaatteet. Postissa odottaa ekat mammahousut töihin ja jumppaan.

Talvitakkia olen minäkin pohtinut. Tarvitsen vielä erikseen toisen tallille ja toisen töihin. Aikamoista rahanmenoa takkiin, jolle ei ole vuosiksi käyttöä. Varmaan pitkä on paras malliltaan.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Sakemanni Aloittelija Maalisäidit 2020

17+5 ja ei ole tarvinnut vielä mitään äitiysvaatteita. Painoakin tippunut, niin kaikki vaatteet mahtuu ihan tavallisesti. Joustamattomissa housuissa vaan kyyristyminen yms. tekee tiukkaa kohdun takia.
    Talvitakkia pohdin minäkin, kun minulla ei ole nyt minkäänlaista takkia kylmille keleille, kun edellinen oli jo aikansa elänyt ja meni rikki. Päätin kuitenkin tilata tavallisen takin vähän reilummassa koossa. Olen 175cm, yleensä koko M/38, niin nyt otin sitten 40 koon takin. Menköön se takki sen ajan mitä menee, tulen kuitenkin käyttämään sitä muinakin talvina. Sitten jos/kun ei mahdu enää mahan takia, voin ostaa jonkun vaikka H&M äitiystakin sitten loppuraskauden ajaksi. Mietin tätä eilen itsekseen ja tämä tuntui fiksuimmalta vaihtoehdolta. :angelic:
  5. Freya88 Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Hjälp! Miul muodostuu ongelmaksi toppahousut. Viime raskaudessa pystyin vielä viimeisillä viikoilla kulkemaan henkselimallisissa toppiksissa vetoketju auki ja villakangastakissa. Nyt samaiset toppahousut ahdistaa jo!! :eek: Liekö kutistuneet pesussa :laughing001Talvi ei ole vielä kunnolla edes alkanut ja miul puuttuu housut pakkasille, mitähän tästäkin tulee... :nailbiting:
  6. Leijonaemo- Rakastunut foorumiin Lokamammat 2018 Maalisäidit 2020

Ei oo toivoakaan, että mahtuisi omat pöksyt. Äitiyshousut on ollut jo yli pari kuukautta käytössä :hilarious:
  7. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Mulla on yhden kerran ollut äitiysfarkut jalassa ja en tykännyt. Ostin ne alesta aivan alkuraskaudessa ja eihän ne enää istuneet.:meh:
    Samoilla legginseillä olen mennyt kuin ennen raskauttakin. Paksummat urheilutrikoot ovat alkaneet ahdistaa mahan kohdalta, niin ne ovat jääneet pois käytöstä.

Jaa tämä sivu