Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Mun pahoinvointi pahenee jos joku puristaa vatsaa tai joku osuu kaulaan eli sen mukaan valitsen vaatteita :dead:
 
Mun pahoinvointi pahenee jos joku puristaa vatsaa tai joku osuu kaulaan eli sen mukaan valitsen vaatteita :dead:

Sama täällä, puristavat housut ja sylissä riekkuvat lapset saa oksun kurkkuun:lurking:
 
Ei mahdu farkut eikä huvita ajatus vatsan survomisesta niihin. Legginssejä oon käyttänyt, kohta pitää varmaan hakea henkkamaukalta mammaversioita. Nyt siis vasta rv 7 mutta turvotus on melkoinen ja ei se maha mikään litteä ollut alunperinkään.
 
Mä oon ihan hullun turvoksissa! Viimeksi olin siis päivää ennen synnytystä niin pieni mahainen, että kävin hiihtämässä ja muut hiihtäjät ei edes huomanneet raskautta. Nyt viikolla 6 ja jäätävä turvotus

Täällä sama:happy: toki silloon oli elokuu ja ku naapuri näki et meen vauvan kaas niin ihmetteli ettei oo yhtään huomannu:woot:
 
Kroppa on turvonnut monesta kohtaa sen verran. Jotkin vaatteet saavat unohtua kaappiin odottamaan ensi vuotta.

Rinnat ovat selvästikin raskauden turvottamat. Vatsan seutu on vähän mysteeri: en osaa sanoa, johtuuko nykypullotus herkuttelusta ennen pahoinvointien alkamista :hungry: vai onko kyseessä jo pikkuisen pyöristyvä raskausmaha.
 
Mulla kans kolmas ja samat fiilikset että ei muista näin aikasin näkynyt. Ihan oikean vatsan näköinen mut onhan tuo vaan nahkaa, läskiä ja turvotusta :p:rolleyes:

Täällä myös kolmas tuloillaan ja hirvee turvotus:anyone:grin
 
Mulla neljäs tulossa ja juuri äsken kauhistelin peilin edessä, että osalla on varmaan pienempi viimeisillään.:hilarious: Mikä lie tässä päivässä turvottanut iltaa kohti vielä enemmän kuin yleensä. 10+2
 
Täällä 9+3 ja pieni kumpu alkaa näkymään. Viime viikonloppuna oli pakko ottaa ponnari kikka käyttöön farkkujen kanssa, kun puristaa muuten ikävästi. Kaikki äitiysvaatteet olen laittanut kiertoon edellisen raskauden jälkeen, joten parit äityshousut tarvis hommata.
 
Täällä 9+3 ja pieni kumpu alkaa näkymään. Viime viikonloppuna oli pakko ottaa ponnari kikka käyttöön farkkujen kanssa, kun puristaa muuten ikävästi. Kaikki äitiysvaatteet olen laittanut kiertoon edellisen raskauden jälkeen, joten parit äityshousut tarvis hommata.

Mäkin jouduin tällä viikolla (10+ menossa) turvautumaan ponnariin kun ei ois koko päivää pystyny menemään maha puristuksissa :,D vähän huvitti ja samaan aikaan toivoin ettei vaan paita nousee korviin missään kohtaa
 
Mäkin jouduin tällä viikolla (10+ menossa) turvautumaan ponnariin kun ei ois koko päivää pystyny menemään maha puristuksissa :,D vähän huvitti ja samaan aikaan toivoin ettei vaan paita nousee korviin missään kohtaa

Joo kyllä sitä paitaa tulee nypittyä vaistomaisesti alaspäin tasasin väliajoin, kun on ponnari kikka käytössä. :hilarious:
 
Täällä kanssa turvotus niin valtavaa, ettei toivoakaan laittaa mitään yhtään kiristäviä housuja jalkaan ja resorit/kuminauhat täytyy saada tarpeeksi ylös ettei yhtään paina vatsaa.

Rinnat jatkaa paisumistaan, viikko sitten oli pakko käydä ostamassa uudet liivit ja nyt jo toiset uusista on vähän naftit. En tiedä mihin vielä joudun näiden kanisterien kanssa :nailbiting:
 
Alkasin siivoamaan tytön synttäriä niin kaivoin äitiysvaatteet samalla:wink
 
Täällä myös erittäin turvonnut olo :grin varsinkin iltaisin! Mieskin jo kommentoi, että "miten sä pystyt peittelemään tuota töissä vielä 4 viikkoa ennen kuin kerrot..niin enpä tiedä miten pystynkään. Haha! laughing6 tarkoitus olis sanoa töissä n. viikolla 12. Täytyy varmaan kokeilla tuota ponnaria farkkuihin tai käydä hommaamassa jo mammahousuja.
 
Meille 5. tulossa ja turvotus on jotain aivan omaa luokkaansa, viikkojakin vasta 8+ :hilarious: Eihän tätä mahaa pysty enää millään salaamaan tutuilta ja naapureilta, tarkoitus oli vasta lähempänä puolta väliä ottaa asia puheeksi :rolleyes: Mahdollisimman väljät yläosat ja mammalegginsit käytössä, mikään ei saa puristaa mistään.
 
Täällä kans ihan kauhee turvotus ja vatsa on ku pinkee rantapallo. Tänään vatsa tullu ihan kipeeks yhdestä kohtaa ku painanut housut joten päätin käydä ostamassa Mamma leggarit. Eipä sitä kukaan nää että ne päällä jo kulkee ja saa turvottaa ihan rauhassa ilman kipuja. :wink
 
Eilen kävelin autolle missä mies odotti, niin hän totes että ihanasti pömpöttää jo vatsa :rolleyes::grin Et joo, hyvin huomaamatonta. Sit kun on vielä toi pahoinvointi niin ei yhtään ilkeä vetää vatsaa sisään päin kun se vois olla vika niitti ja oksennus. Vähän oon yrittänyt valita vaatteita mistä ei niin kauheesti näkyisi, mutta tokkopa tuo enää pitkään onnistuu.

Mä jouduin luovuttaa jo kokonaan noiden farkkujen kanssa. Suosiolla vaan laitan sivuun odottaa ensivuotta. Mammafarkkuja en ihan vielä haluaisi ottaa käyttöön kun se vatsan päälle tuleva resori on vielä niin iso. Käyn varmaan ostamassa muutamat housut joissa on joustava vyötärönauha. Jotain legginsseja tms. Nyt on ollut verkkareita ja treenilegginseja jalassa :rolleyes:
 
Tänään lähti tilaukseen parit äitiysfarkut.
 
Kyllä se on nyt viikonloppuna mentävä metsästämään äitiyshousuja. Kaikki kiristää ja puristaa inhottavasti.
Töissä en ole muuta kun pomolle sanonut ja housujen osto tarkoittaa myös asian julkistamista kaikille koska minullahan on työvaatteet. Työhousut ei mahdu jalkaan ja ne puristaa ponnarista huolimatta ikäväsi alavatsaa. Joudun siis siirtymään farkkuihin töissä mikä on mulle kyllä ihan OK mutta työkavereille on kerrottava että miksi kuljen farkut jalassa enkä työvaatteissa.
Ei kyllä huvittais vielä kertoa asiasta. Joten voi olla että menen vielä töissä jonkin aikaa ponnari viritelmällä.
 
Vielä omissa vaatteissa (12+5), jos nyt pinkeimmät farkut jääneet jo kaappiin. Omissa ajattelin mahdollisimman paljon myös pysyä. Hankkia vain joitain pakollisia vaatekappaleita. Olen nyt joitain vuosia hankkinut vaatekaappiin lähinnä harvakseltaan pienten, kotimaisten merkkien vaatteita (R&H, Nouki, Muka Va, Kaino, Uhana). Eihän tällaisille pienille merkeille ole kannattavaa mitään äitiysmallistoja tehdä, joten nyt etsinnässä uusia tuttavuuksia, kotimaisia merkkejä, joilla ehkä jotain äitiysjuttujakin olisi. Paljon en aio ostaa, mutta jos jotain. Olisi kiva, jos olisi läpinäkyvyyttä ja vähän tietäisi, missä vaate ja sen materiaali tehdään. Vinkkejä otetaan siis vastaan. Tietääkö joku esim, meneekö Papun kantomekko yms. kivasti raskausmahan kanssa? H&M:stä en ole osteskellut mitään vuosiin, mutta nyt olen ymmärtänyt, että niiden mammaosastolla on just hyviä leggareita tai sukkiksia. Onko näin?
 
Vielä omissa vaatteissa (12+5), jos nyt pinkeimmät farkut jääneet jo kaappiin. Omissa ajattelin mahdollisimman paljon myös pysyä. Hankkia vain joitain pakollisia vaatekappaleita. Olen nyt joitain vuosia hankkinut vaatekaappiin lähinnä harvakseltaan pienten, kotimaisten merkkien vaatteita (R&H, Nouki, Muka Va, Kaino, Uhana). Eihän tällaisille pienille merkeille ole kannattavaa mitään äitiysmallistoja tehdä, joten nyt etsinnässä uusia tuttavuuksia, kotimaisia merkkejä, joilla ehkä jotain äitiysjuttujakin olisi. Paljon en aio ostaa, mutta jos jotain. Olisi kiva, jos olisi läpinäkyvyyttä ja vähän tietäisi, missä vaate ja sen materiaali tehdään. Vinkkejä otetaan siis vastaan. Tietääkö joku esim, meneekö Papun kantomekko yms. kivasti raskausmahan kanssa? H&M:stä en ole osteskellut mitään vuosiin, mutta nyt olen ymmärtänyt, että niiden mammaosastolla on just hyviä leggareita tai sukkiksia. Onko näin?
Mul on hm äitiysvaatteita. Ja ajavat asiansa, hm laadulla.
Noshin normaalit tunikat menee myös mukavasti mahan kanssa.
 
Takaisin
Top