Mahakuvat

2a8d3609312f2b139f1eff7a2b5df7ea


Kyllä tää tuntuu jo olevan sen verran kasvanut, että vaikeuksia peittää. Varsinkin kun normaalisti olen pukeutunut melko myötäileviin paitoihin, niin kyllä sieltä se kumpu paistaa. Nyt 8+6
 
Teillä on jo niin ihania masuja :Heartred
Minä en malta oottaa että tää oma röllykkäki pyöristyis! :grin Edellisessä raskauessa rupes näkymään vasta puolen välin jälkeen että sitä ootellesa.. :shifty:
 
3912b198283bc984733a5f9fb93ad001


Mua on ruvennut ahdistamaan tämä turvotus ja painon nousu.. tämä pahoinvointi vaan tekee syömisestä kaikkea muuta kun normaalia ja järkevää ja se näkyy varmasti myös alkuraskauden ylimääräisissä kiloissa.

Mä niin toivon että olo hellittäisi ja saisin syödä taas normaalisti!

Tuntuu että ei tätä enää peitellä, mutta yrittää pitäisi silti. Varmaan sitten kun tämä ensimmäinen kolmannes on takana, niin pystyy ja uskaltaa jo vähän uljaammin kantaa tätä kasvavaa vatsaa kun ei tarvitse yrittää peitellä ja olla normaalimitoissa mukamas.

Pieni avautuminen oli paikallaan. Kiitos. :D
Nyt siis 9+3
 
Ihana pikku masun alku❤️
Mun turve on kadonnut jonnekin:sad001 mut eipä mulla ookkaan viikkoja vasta kun se 5+5...
 
Outomamma ihana masu ja pian sulla on eka kolmannes takana ja saat näytellä masua vapaasti! :)
 
mä en osaa sanoa et onkos mulla maha turvonnu vai oisko jo 5+ viikoilla oikeasti näkyvissä :eek: ei esikoisen kohdalla ainakaan näkyny yhtikäs mitään vielä näillä viikoilla :pompus:
 
Mitähän varten sitä näin alku viikoilla jo alkaa masut pyöristyä? :wideyed: kun vauvan alkukin vielä niin kovin pieni :rolleyes:
Ukko sanoi eilen että on kumma jos ei joku nää että oon raskaana :hilarious: ehkä näkevätkin ja odottavat vaan koska kerrotaan :shy:
 
Se turvotus taitaa johtua alkuraskaudessa hormonimyrskystä, veri- ja nestemäärän lisääntymisestä, siitä ummetuksesta jne. Kyllä se siitä vielä laskee ennen kuin varsinainen vauvamaha alkaa kasvaa. :) Mutta kyllähän se vauvamahaa muistuttaa. :D
 
En nyt kuvaa laita mutta, tää ilta turvotus omg!!!
Ihan kun viimesillään oisin kun edellis raskauden kilot ja vatsalihasten erkanema vatsalla!!!
 
Takaisin
Top