Mahakuvat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Iiti86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös itsekriittisyyttä. Mun pitää vain hyväksyä, että oon synnytykseen asti "bigmama" ja sit syntymän jälkeen pääsen palautumaan. Kesäkuntoa tämä kroppa ei kuitenkaan näe, sillä la on toukokuussa ja ultrassa voi vielä mennä pidemmälle. Mutta palkintona kaikesta on tuhiseva pieni, jos kaikki menee hyvin :) <3
 
20161023_224503.jpg


10+6 ja tuntuu olevan vaan jäätävä turvotus. Esikoinen tulossa :-)
 
Hitsi kun ei uskalla kovin nuita masukuvia laitella... Niin suuri kiinnijäämisen pelko on, kun tästä ei olla vielä kenellekkään kerrottu. :joyful:
 
Muokattu viimeksi:
Mä niiiiiin toivoisin jo et tää alkais kohta näkyä. Viikot 13+6 ja olokin on normalisoitunut ja nyt alkaa panikoimaan et joku on huonosti kun vaan turvottaa (ei ees paljon) ja masua ei näy [emoji22] mulle kyllä sanottiin et kohtu on aika takana ni sekin tietty vaikuttaa.. ala jo näkymään pikku vauveli!
 
Oii ihania pyöristyneitä masuja siellä jo monella! :) mulla vatsan koko aamusta iltaan ehtii vaihtua ihan hurjasti! Katsotaan saanko kuvan liitettyä..
 
Outomamma, mulla ihan sama juttu! Aamuisin aika normaali vatsa mut päivän mittaan alkaa turpoamaan paljon ja näyttää ihan kunnolliselta vauvamahalta :grin
 
Sama täälläkin OutoMamma :) Taistelen iltaisin pukemisen ja hengittämisen kanssa, kun turvotus on valtavaa. Aamuisin vielä menettelee, mutta tosiaan illalla on jo tosi pahana. Ei puhettakaan, että omat vaatteet menisi päälle. Samoissa viikoissa mennään :)
 
Heh. :D hauska kuulla etten oo ainut joka iltaisin turvottelee :D ei siis mitenkään tavatonta :p
 
Apua mikä ero! Mulla on kanssa aamulla melko littana maha, mutta melkein heti aamupalan jälkeen se kasvaa pieneksi pömpöksi ja jatkuukin iltaan asti suht samanlaisena. :angelic: odotan kyllä kanssa sitä kunnon masua!
 
Musta tuntuu että tää mun massu ei kasva ikinä vaikka ei viikkojakaan ole kasassa kun vasta 10+1:)
 
Täällä kans OutoMamma ihan sama juttu :). Ensimmäisen kolmanneksen jatkuvan turvotuksen laskettua ihmettelen nyt joka aamu, et mihin se maha on hävinnyt, mutta sieltä se iltaa kohti pullahtaa aina esiin :D. Nyt menossa 13+6.
 
Vaikka täällä osalla jo on tosi kauniita raskauskumpuja, niin te keillä ei näy vielä mitään, älkää huoliko, kyllä se masu sieltä tulee esiin aikanaan. On vaan tosi yksilöllistä missä vaiheessa se erottuu. Itselläni ekassa raskaudessa ostin raskauspökät muistaakseni vasta viikolla 21 tai 22, ja maha alkoi erottua varmaan vasta joskus viikon 25 jälkeen. Siihen saakka olin paisunut taisaisesti vähän joka suuntaan, joten näytin vaan lihoneelta enkä ollenkaan raskaana olevalta. Ja lähtötilanteessa olin kuitenkin normaalipainoinen, joten sikäli olisi kuvitellut että masu olisi tullut nopeammin esille. Nyt maha pullottaa ihan erilailla kuin viimeksi, ja äitini epäili jo viikko sitten rv9 että olenko raskaana kun maha niin pömpöttää. Sanoin että olen vain lihonut ja hän uskoi sen, mutta sitten parin tunnin päästä kerroin kuitenkin, kun en malttanutkaan enää pitää salaisuutta :grin
 
082d3d88cc65d18d09eb29ca3db9ec29


10+0 ultran mukaan nyt ois 10+2
Mun paino on samassa kun ekassa neuvolassa. Putosi alussa mut nyt taas samassa.
 
Niiin ihania masukuvia. Itsekin oottelen koska tää oma tästä rupeaa näkymään. Seisoessa ja vatsaa kun vetää sisään niin ei jää paljon jäljelle mutta selällään maatessa kuvittelen pienen kummun näkeväni.. ehkä toive ajattelua mutta eiköhän tuo tuosta. Tällä hetkellä 13+2 ja ensimmäinen raskaus joten voi vielä kestää.
 
Takaisin
Top