Mahakuvat

Vatsa SISÄÄN vedettynä (kuva)! Pömpättää aika pahasti jos en niin tee :hilarious:
Tuntuu vähäs siltä että taitaa tulle paljon isompi maha kuin esikoisesta, silloin alkoi näkyä tämän verran ehkä joskus rv15 jälkeen? o_O
Mutta eihän mulla koskaan ole ollut litteä vatsa, ainakaan esikoisen jälkeen, mutta kyllä sen pötsin on aina saanut vedettyä sisään piiloon :eek:
Nyt vasta rv 3+5

Laittakahan muutkin kuvia! :grin
 

Liitteet

  • 20160919_184819~2-1.jpg
    20160919_184819~2-1.jpg
    169.9 KB · Katsottu: 168
Juu pitää käydä vissiin miehen vaatekaapilla et saan isompaa vaatetta ku omat ei kauan enää taida peittää
 
40c2f01fe95b3cde82e1fb0b53bc9080


Tästä ees huomaa mitään. Edellisen raskauden jäljiltä kaikki vielä ja vähä ylimäärästä jota epätoivosesti koittanu laihduttaa pysyy ehkä paremmin salassa. Sillon ennen raskautta olin tosi laiha ja painoin 46kg.
 
Ei näy sontsan kuva mullekkaan :/
 
Ihania masuja, kerrassaan❤️ oma näyttää vaan siltä et olisin syönyt vähän liikaa:sad001 noh eipä mulla viikkojakaan oo kun 4+6:p
 
Minä en.. Sit saa alkaa kasvaa ku 12 viikkoa täynnä et voi kaikille kertoa mut nyt tarvii viel piilotella onhan moni jo kyselly et ku käytän löysiä vaatteita mut onneks oon vilukissa ni sen saa selitetty sillä
 
Takaisin
Top