Mahakuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Iiti86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi masut ♡ Omani on vain tällainen löllyrä. Huomaan kyllä itse, että on iltaisin turvonneempi, mutta muiden silmään näyttää varmaan vaan läskimahalta :confused:

Tässä oma "turvotuspakki" rv 5+3
xOAl4Z

Mikähän tuossa on etten saa lisättyä kuvaa...
Linkki ei toimi ja jos yritän kuvan ladata niin tulee liian iso tiedosto.

No niin tuppura, nyt näkyy ja ihana on❤️ minä kovin tykkään muiden masuista, oma vaan ahistaa:p

Ihania masuja on jo paljon. Itselläni ei vielä oo, mutta toiveissa viikolta 12 lähtien! Nyt vasta 7+6 et viel pitää venata. Ja oon lukenu et monilla ensisynnyttäjillä tulee näkyviin vasta lähempänä puolta väliä.

Viimeksi kun oli kkm, niin mulla turposi maha heti alkuunsa tosi isoksi.. Ja oli siis jossain rv 11 esim. sen näköinen että vois olla puolessavälissä. Nyt oon herkutellut liiiikaaaaa ( :D ) ja ei oo turvonnut paljon yhtään. Ja mieli tietty miettii et onko tää hyvä vai huono merkki. Oi tule ultra jo!

Tiiamariia tuskin merkkaa yhtään mitään, vaikka masu ei vielä oliskaan turvonnut... Mä oon ainakin mahan lisäksi turvonnut, jaloista ja käsistä:/ Vettä vaan lisää koneeseen niin jos pöhö vaikka laskis;)

Tiiamaria mulla oli ihan sama juttu ton mahan turpoamisen kanssa! Ja nyt eri tilanne.. toivon sen tarkoittavan kanssa hyvää :)

Esikoisesta mulla alkoi vauvamasu näkymään puolessa välissä, ja se kumpu tulla tupsahti ihan yks kaks! Loppua kohden vain isoni ja isoni, ja loppuraskaudessa vauvamasu hankaloitti olemista ja tekemistä toooodella paljon. Saas nähdä missä vaiheessa nyt tulee selkeästi näkyviin ja kuinka isoksi kasvaa... Eiköhän me kaikki päästä nauttimaan (ja "kärsimään") vauvamahasta! :happy:

Mua itseäni kauhistuttaa millanen tynnyri tohon tissien alle kasvaa kun viime raskaudessa oli kaikista isoin, se oli siis ihan jäätävä:D nyt kun tota keskiruhuoa on venytetty jo neljän raskauden verran pienen ajan sisään... Saattaapi olla näky :p

Mulla oli edellisestä kans ihan jäätävä pötsi... Moni sanoski et ei siellä voi vaan olla yhtä.... No toivottavasti nyt ei tulis mitään kauheet tynnyrii tai no kai se sama on kuha vaan on loppuun asti mukana ja elävänä ja terveenä syntyy❤

Takaisin